Ken je dat? lig je in bed, slaapt bijna:z voel je wat jeuken op je enkels, hoor je bijna tegelijk bzzzzzzzzzzzzzzzz...
En ja hoor, we gaan weer.. Neefjesjacht.. Echt, ik houd van de zomer
heerlijk overdag 30 graden, maar zo aan het einde van september ben ik echt blij dat we richting de winter gaan
koele nachten, lekker weer onder 3 dekens met een kruikje liggen! en nog 1 belangrijk ding: kouder worden betekend dat neefjes weg gaan
geen gezoem meer, geen jeuk meer overal waar die beesten je geprikt hebben... Dus ik was afgelopenen weken intens gelukkig dat ik niet meer uit mijn slaap gehaald werd door Neefjes..
eindelijk maar toch
lekker weer doorslapen..
ik helemaal blij... en vandaag na een paar koude, natte weken is het vandaag toch nog even lekker mooi weer
heerlijk van genoten, lekker zonnetje! maar jawel: de neefjes melden zich ook weer.. heb mn enkels weer helemaal lek gestoken, en ze zijn opgetrokken naar mn benen en mn armen.. Dus hoppa, 2.45! raam weer dicht, alle lampen aan die je vinden kunt, plof je op de bank gewapend met een vliegenmepper en neefjesbultenzalf, kijk je je kamer eens rond en ja 2 neefjes gesignaleerd. gewapend met een vlieggenmepper loop je er voorzichtig op af, want anders vliegen ze weg. om vervolgens met dat ding mis te slaan... met gevolg het neefje dus weg vliegt en onvindbaar is... Neefje 2 die ik gesignaleerd had heeft ook al eieren voor zn geld gekozen en zit ook ergens veilig onvindbaar te zijn...
TJa wat doe je dan.. kan wel weer op bed gaan liggen, maar binnen 5 min komen ze daar zich weer melden, maar zodra je de lamp aan doen zijn ze onvindbaar.. er zit dus niet veel anders op dan dat ze weer voorbij komen vliegen zodat ik ze misschien toch dood kan slaan...
Ik hoop echt van ganzer harte dat het morgen gewoon 2 nachten gaat vriezen, dan zijn we weer een poosje van ze af

*gaat weer verder op neefjesjacht!

hier is het mooi weer , maar gelukkig heb je ze hier niet. Maar wat jij zegt zodra je t licht aandoet zijn ze verdwenen
nee valt mee, maar zoals de eerste zin van dit topic zegt, kom ik uit Groningen en daar noemen we muggen neefjes..