Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Szan schreef:Wij houden alles bij in Word en/of Pages, en een aantal Excel bestanden. Misschien niet professioneel, maar het werkt voor ons erg overzichtelijkLater willen we ons misschien in andere software gaan verdiepen, maar voor nu volstaat deze manier zeker.
De facturen worden bij ons automatisch gegenereerd door MijnWebWinkel. Die automatische facturen kan je ook aanpassen, dus die hebben wij al naar onze zin bewerkt. Orders die buiten de webwinkel om geplaatst worden, krijgen een nette 'Word-factuur'.
11AFotograaf schreef:Szan schreef:Wij houden alles bij in Word en/of Pages, en een aantal Excel bestanden. Misschien niet professioneel, maar het werkt voor ons erg overzichtelijkLater willen we ons misschien in andere software gaan verdiepen, maar voor nu volstaat deze manier zeker.
De facturen worden bij ons automatisch gegenereerd door MijnWebWinkel. Die automatische facturen kan je ook aanpassen, dus die hebben wij al naar onze zin bewerkt. Orders die buiten de webwinkel om geplaatst worden, krijgen een nette 'Word-factuur'.
Gaat dat dan wel goed met de nummering? Aangezien ze op volgorde moeten blijven?
kgambler schreef:Ik kreeg https://www.freemle.com/ als suggestie, alleen ik heb er niet verder naar gekeken omdat ik geen KVK-nummer heb. Weet niet of jullie daar wat aan hebben?