van velen onder jullie zal het altijd een ongelooflijke droom geweest zijn om naar Deurne Paardenschool te gaan enzo,...
dat was tot voor kort ook mijn droom hoor!!zal ik even de punten beschrijven over een paar dingen die ik heb gehoord, waarom,daarom,hoe,wanneer,....zoveel om te vertellen
!!!* Punt 1;
De paardenschool is altijd een droom van velen. Meestal van die Pennymeisjes die een verzorgshetje hebben en daarom graag naar de "paardenschool"willen. helaas komt de droom voor 10% v/d 100 ongv. echt uit om de paardenschool te bereiken uiteindelijk,...
*Punt 2;
Ik vind het altijd al een hele kunst voor de mensen die de paardenschool werkelijk kunnen "betalen".Het is een enorme som om dit te KUNNEN betalen! en dat moet je jezelf als je er nog geen hebt nog eens een paardje aanschaffen,evt spulle bijschaffen,je moet de stalling betalen,het eten,de lessen,de weide,pistegebruik,de rijlessen,....er is ook ongelooflijk veel om te betalen daar,..aanschaffing van genoodzaakt geld verzekerd!!
*Punt 3;
Er zijn ook wel een heleboel goede kanten aan de Paardenschool: je leert er wel ongelooflijk vel bij[hangt er al wel vanaf WELKE paardenschool je gaat natuurlijk] de stalling xword er meestal voor je gedaan(dat is wel best leuk) en je hebt goede propere stallen. er word veel aandacht besteed aan AL het onderhoud,en je krijgt natuurlijk nog de alledaagse gewone lessen, en je leert er nieuwe vrienden kennen
*Punt 4;
Niet alle "grote" ruiters hebben les aan de paardenschool gevolgd,en je moet ni persé aan de paardenschool les gaan volgen om een "grote" ruiter te worden[TOTAAL NIET] en je kan voor Boekhouding gaan volgen,als je graag gewoon een Manège wil openen. Er is overal ter land ook bijscholing voor paardenberoepen natuurlijk.*Punt 5;
Als je je carrière in de paardenschool hebt afgedaan,is er niet zo veel kans dat je ergens "echt" werk vind. daar heb je ook maar 15% op v/d 100 die [ECHT]werk vind,binnen een redelijke termijn! dit vind ik ook maar niets,,......
Dus waarom zovele dromen over de paardenschool? Ik heb deze informatie gehoord van de vriendi van mijn nicht,heeft op paardenschool gezeten in Antwerpen, en is even op Deurne geweest dacht ik. De paardenschool is niet zo fijn las je denkt precies,...
Als er mensen zijn die het ermee/niet mee eens zijn,graag reacties dan. ik vertel gewoon wat ik heb gehoord van iemand die er heeft gezeten!!! ook zou ik graag reactiesw illen van mensen die op/hebben gezeten paardenschool zitten. misschien is dit helemaal niet waar wat mij is verteld?
Groeten,
Tiamo-patatje
Maar stel voor dat je gewoon eens langs gaat,zodat je de boel wel zelf met eigen ogen hebt gezien..Wat voor de 1 een negatief punt is,is voor de ander weer positief..