Groot gezin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:34

Ik heb 1 zusje en dat was al erg genoeg, ik kan absoluut niet met haar opschieten. Maar dit schijnt wederzijds te zijn.

Ik wil geen kinderen, ik wil in deze tijden geen kind op de wereld zetten. En ik vind NL ook al vol genoeg. Ik woon op het platteland maar het wordt hier ook steeds voller, alle mooie stukken hier worden weer huizen neergezet. En geen betaalbare huizen voor de locale bevolking, nee kasten van huizen die alleen de "rijke" mensen uit het westen kunnen betalen. En dan maar klagen over dat het hier zo stinkt en lawaaiig is als de boeren aan het bemesten zijn of op de trekker rijden. Boos!
Ze willen zelfs de achterhoek aantrekkelijk maken voor de gepensioneerden uit het westen. Ja daaag echt niet, onze leefruimte gaat naar de knoppen. Ik woon bewust in de achterhoek als ik in een stadsgebied had willen wonen was ik wel ergens anders naartoe getrokken.

En als NL niet te vol is, waarom zitten er zo weinig blanke kindertjes op scholen waar veel "autochtone" 2e en 3e generatie kinderen van buitenlanders zitten? Of maakt het jullie niet uit op wat voor school jullie kinderen zitten.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:38

Nogmaals laten we hier ontopic blijven...
Voor verder commentaar zie [AM] Groot gezin = associaal?

Esther als je het niet erg vindt, ik quote deze uitspraak even naar het nieuwe topic, want wil hier toch even op reageren...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:33

Esther schreef:
En als NL niet te vol is, waarom zitten er zo weinig blanke kindertjes op scholen waar veel "autochtone" 2e en 3e generatie kinderen van buitenlanders zitten? Of maakt het jullie niet uit op wat voor school jullie kinderen zitten.


nog ff 1 keer ontopic

helemaal mee eens, ik moet ook een shool uiotkiezen voor mijn zoon, jajaja nu al, niet te geloven, hij is pas 1.5 Verward maar we waren met een paar moeders die er echt op stond daar haar kind niet bij een marrokaan of turk in de klas mocht zitten..dit vind ik wel iets te ver gaan maar zo zie je maar dat het zelfs al zo ver gaat!!

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:44

Mijn arme allochtone dochter zit op een 'blanke' school. Zielig hè, voor haar?
Wat zal ze eraan over houden? Ik hou mijn hart vast...