Au...Au....AU

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 17:06

Okay heb ik weer hoor...!!!

Gister dachten mijn vriendin en ik kom we gaan stappen omdat het met mijn rug net wat beter ging dacht ik okay heb ik zin in....toen we lekker aan het dansen waren komt er zo'n spring liedje wijook mee springen knallen we tegen elkaar op ze geeft me een knal in mijn gezicht met haar ellenboog en ze land zelf op een glas wat natuurlijk niet breekt...hoppa door haar enkel ... ik haar naar buiten sjouwen zat er dus een giga bult op haar voet dus ik naar binnen en ijs halen moesten we maar ff binnen komen naar de keuken weer naar binnen gesjouwd en toen ze eindelijk in mijn autotje zat zijn we door gereden naar het ziekenhuis...enkelbanden verrekt...dus niet zo heel erg gelukkig maar ja toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik au ikkon bijna niet meer opstaan van de pijn in mijn rug dus hebben we samen maar een dagje in bed doorgebracht bah...dacht ik net een beetje van die rugpijn af te zijn gebeurd er weer zoiets kanik dus weer de hele week niet rijden !!!

dit moest ik gewoon ff kwijt want ik word echt helemaal gek hier ik wil rijden ik wil rijden!!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:13

Aggghhh ik heb medelijden met jullie. Gelukkig kan je nog Bokken!

Party!! Beterschap!!! Party!! *vind dat er een beterschapssmiley moet komen*

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:21

Beterschap hoor!!!!! ik heb ook auwie..... niet leuk

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:47

En dat was ik niet eens!!! Dorine, het komt gewoon door jou! Al jou vriendinnen krijgen problemen met enkels... (hahahahahahaha)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 17:48

he jakkie, wat een pech!
beterschap dan maar!