Ik hoor het veel mensen denken: 'zucht.. weer zo'n topic'. Maar ik ben zelf echt de laatste die had gedacht dat ik zo'n topic zou openen. Maar het gebeurd nu dus echt. Ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen
Ik ben momenteel 1ste jaars student op een HBO opleiding. Wat het ook leuk maakt; ik ben het enige meisje in de klas. Op het begin vond ik alles wel prima, tot dat we onze projectgroep kregen. Ik zit nu al een aantal weken bij een erg leuke jongen in de klas/groep
We kunnen goed met elkaar opschieten, lachen en gewoon praten en goed samenwerken. We zitten regelmatig naast elkaar en we lopen soms samen van school naar het station. Dan is het gewoon gezellig wat 'ouwe-prutsmutsen'. Toevallig moesten we gister in ons project elkaar beoordelen op onze goede eigenschappen en hij vond dat ik altijd goed kon luisteren en dat je goed met mij kunt praten 
Ik ben er ondertussen ook al achter dat we beide interesse hebben in actie/enge films
Maarja.. nu dus het probleem. Ik begin deze meneer steeds leuker en leuker te vinden. voel me steeds meer tot hem aangetrokken en zou het heel leuk vinden om samen iets te doen.. Máárrrrr.. bedoelt hij het niet gewoon aardig? Misschien ziet hij wel helemaal niks in mij. Plus dat we bij elkaar in de klas zitten. stel hij zegt nee, dan lijkt me dat verschrikkelijk ongemakkelijk.
Ook fijn om te weten misschien... Ik ben in het bezit van zijn telefoonnummer/whatsapp en zijn e-mail (lang leven het uitwisselen van gegevens voor schoolwerk
)Kortom, iemand die mij moed/inspiratie kan inspreken?
!
een stapje verder gaan met een groepsgenoot kan echt gruwelijk onhandig zijn, of hij nou ja of nee zegt...
...