Celebrity crush...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saars

Celebrity crush...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:48

Tja, je kent ze wel. De schreeuwende 12- tot 15-jarigen, drummend voor hun favoriete band. Meestal ook met een voorkeur voor de persoon, naast de muziek. Enkele jaren geleden was het Tokio Hotel, nu zien we hetzelfde gebeuren met One Direction, Justin Bieber, Ben Howard of Ed Sheeran...

Ik vind het leuk om te zien hoeveel deze pubers om hun idool geven. Soms gaan ze erg ver.
Ze dragen elke dag een T-shirt, juweel of bandje van hun favoriete idool. Hun hele kamer hangt vol posters en ze verzamelen elk artikel en bekijken elk interview.
Zijn ze verliefd? Of zijn ze alleen ver...slaafd?
Op een Tokio Hotel concert toen ik 13 was, had er een heuse fanclub een actie opgericht met 7000 bordjes met 'FREI' erop... http://www.youtube.com/watch?v=OGYd9iiZ71I
Ja, daar was ik bij :o
Dat is overgewaaid, natuurlijk...

Soms heb ik het vaagjes en herinner ik me de Tokio Hotel-tijd. Oei, oei, oei... :+
En soms komt het in een vlaag terug als ik de Justin-fan base zie... Ai, ai, ai... :x
Maar nu... Nu heb ik het weer zo verschrikkelijk zitten... -O-

* Het is geen verliefdheid, dat weet ik absoluut zeker. Toch noem ik het maar gewoon een 'celebrity crush.'

* Het is een extreme bewondering, een fascinatie en een liefde voor dat talent en de persoonlijkheid die jij op het podium ziet staan, samen met een vleugje jaloezie en samenhorigheid... Het is iets heel bijzonders...

* Maar mag het zo ver gaan dat je er verdrietig van wordt omdat die persoon zo onbereikbaar is?
Ik zou alles doen om daar op het podium te kunnen staan, om één woord te kunnen zeggen, om herkend te worden in de menigte van duizenden fans.
Ik krijg het voor elkaar om op te vallen en daardoor kijk ik persoon in kwestie tijdens een concert in de ogen. Maar dat is het ook wel. (Dat is ook al geweldig, natuurlijk...)
Mijn grootste droom blijft bestaan... Y;(

Maar is dat nu echt iets voor pubers om zoiets te voelen?
Ik ben (al zeg ik het zelf) op veel vlakken vrij volwassen, studeer aan de universiteit... -:)
Maar toch ga ik morgen mijn lessen volgen met... een T-shirt van mijn favoriete band aan. *\o/*

Wie, oh wie, begrijpt mij toch! O:)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:52

Op wie heb je een crush dan? (hoezo nieuwsgierig?)

Ik heb wel eens gehoord dat een preoccupatie op een celeb je verteld dat die persoon iets heeft dat je zelf ook hebt, en dat die crush er dan toe dient om dezelfde kwaliteiten uit te bouwen.

Mooi toch?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:54

Ach, t is niet strafbaar en ik vind het heerlijk onschuldig vermaak! :)

Nee, ik heb het niet meer. Leeftijd heeft mij te pakken :') maar god, wat heb ik destijds gegild bij het backsteetboys concert om Nick!

Geniet ervan zou ik zeggen :D

(En je bent toch pas echt volwassen vanaf je 21e dus maak er maak lekker gebruik van haha)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 01-10-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:54

Oh dat ken ik wel een beetje ja!
Zo smelt ik weg bij Channing Tatum en Harry Styles.. :+:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:57

Ik heb een crush op Ellen page sinds m'n 15e en op Emma Stone sinds mijn 17e. So what?! :))

Leuke is dat m'n vriendin het ermee eens is en het leuk is en aan de rest van de wereld hoef ik me lekker niet te verantwoorden.. O:)

Behalve aan miss Page en miss Stone zelf uiteraard... <<)

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 20:59

Sallandval, moet ik je dat écht vertellen? :D
En ik ben dus echt niet verliefd hé! Het is een gevoel dat er op lijkt, maar het is breder...
Iets dat ik zelf ook heb? Dat is inderdaad wel zo, ja!

Vuurneon, dus jij denkt dat het niet meer kan als je ouder wordt? Hmm... Dat dacht ik eerst ook!
En oooooh, Backstreet Boys! Geweldig!
En Take That bij mijn moeder. Robbie Williams hé :')

Boooo, DE EERSTE ONE-DIRECTIONER IN HET TOPIC :+

Upendo, Ellen Page!? Neeeeee, da's ook één van mijn crushes geweest (na Juno en dan nog Inception, sjezus!). :D
Ook mijn geliefde weet ervan en raakt na dagen gezeur over één persoon aanhoren zwaar geïrriteerd -O-

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:01

Op mijn leeftijd mag het nog. :))

Saars

Re: Celebrity crush...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 21:03

Op de mijne niet meer!? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:03

Maar ik ben echt al een stuk ouder dan jij bent haha, dus ja... Met leeftijd wordt het helaas minder :')
Met 18 heb je nog een zweep puberhormonen :D geniet ervan!

(En ik sta al regelmatig backstage, de eerste keer vond ik het helemaal te gek haha maar nu? Ik herken veel niet eens :P)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:03

Ik krijg ook regelmatig dingen naar mn hoofd gegooid omdat ik van Justin Bieber hou, so what! Ik schreeuw nog steeds zijn album mee. Ik ben 16 ja, een leeftijd om jong te zijn. :D Als ik mensen vertel dat ik een tattoeage heb, denken ze meteen dat ik Justin Bieber heb laten tattoeren. :') Het is wel de naam van zijn nieuwe album, maar dat heeft er zeker niet alles mee te maken.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:05

Saars schreef:
Op de mijne niet meer!? :D

Van mij wel hoor :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:06

Hahahaha jaaaa Ellen Page! <3
Ik jank niet snel bij films, maar bij An American Crime heb ik mn hele kussen ondergesnotterd. Man, wat heeft zij een veelzijdigheid als actrice.

Plus dat ze gewoon lekker is. :9 O:)

vuurneon

Take that was ook geweldig, maar ik heb niet gehuild hoor toen ze uit elkaar gingen. Vriendinnen wel :')

LukieBradley

ik heb meerdere crushes hoor.... ach dromen blijven behouden is altijd goed.. ik zal maar niet ovetr mijn lijstje beginnen :=

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 21:15

Vuurneon, BACKSTAGE!? Hoe doe je dat? :D
Take That is weer bijeen, toch? Waren de vriendinnen blij? :+

Liezja, that's the spirit! Je mag toch zeker wel houden van wie je wil!? Maar, jij bent toch ook niet 'verliefd' op Justin Bieber? Dat is anders... Vind ik :P

Upendo, je bent duidelijk nog niet van Ellen Page af, hahaha :')

Justin4ever, de eerste in je lijstje kan ik al raden :))

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:20

Hmm.. Ik ken het gevoel, maar zodra ik thuis ben is dat weer weg hoor :+ Is gewoon even het moment dan ofzo, dat alles klopt en dat ik denk: wauw!

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 21:23

Mavelle schreef:
Hmm.. Ik ken het gevoel, maar zodra ik thuis ben is dat weer weg hoor :+ Is gewoon even het moment dan ofzo, dat alles klopt en dat ik denk: wauw!

Bedoel je dan, op het concert heb je het wel, en thuis niet meer?
Dan is dat meer zoiets: alle mensen die hier zijn zijn er voor dezelfde reden als ik... En wij kennen deze nummers allemaal! Of zo :+

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:23

Haha, nou ik ben de 30 gepasseerd maar heb wel een lijstje hoor :D

Gelukkig lijkt mijn man nogal op de nummer 1 op het lijstje :')

Met je partner moet je gewoon het friends principe aanhouden (is waarschijnlijk van voor jullie tijd). Allebei stel je een lijstje op met vijf namen van celebrities. Als je díe tegen komt mag je er mee naar bed :D .

http://www.youtube.com/watch?v=qmISF7VXs9c

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:25

Toen take that weer samen kwam, vond ik er al geen bal meer aan.

Backstage, tja gewoon crew zijn van festivals en concerten ;)

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:26

Haha, nou, ik ben een stukkie ouder en ik heb er ook wel een paar, hoor. En een hele lieve vriend die ik niet in wil ruilen en zich doodlacht om mijn stomme fascinaties. :D

Het leukste is toch gewoon je eigen kleine fantasiewereldje, of niet dan? Ik had vorige week de kans om te dansen met een van die figuren, maar ik heb het niet gedaan. Dat was toch alleen maar tegengevallen en in mijn gedachten is het lekker veel leuker. :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:27

Saars schreef:
Mavelle schreef:

Bedoel je dan, op het concert heb je het wel, en thuis niet meer?
Dan is dat meer zoiets: alle mensen die hier zijn zijn er voor dezelfde reden als ik... En wij kennen deze nummers allemaal! Of zo :+

Haha, euh, nou nee. Meer zo van 'alleen jij, de muziek en de artiest' Ik begin me nou al weer zweverig te voelen :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:30

FirebirdM schreef:
Het leukste is toch gewoon je eigen kleine fantasiewereldje, of niet dan? Ik had vorige week de kans om te dansen met een van die figuren, maar ik heb het niet gedaan. Dat was toch alleen maar tegengevallen en in mijn gedachten is het lekker veel leuker. :D

Slim hihi, achter de schermen valt het mij zo op dat het toch echt net mensen zijn :')

Bekende artiest zat met zijn bandleden even flink te blowen voor ze op moesten en toen had ik echt zoiets van... Ow -O-

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 21:32

Haha, vuurneon, Robbie is niet eeuwig jong, natuurlijk :+
Ik hoop van harte dat mijn celebcrush niet zit te blowen! Zoiets kan je niet weten, natuurlijk...

FirebirdM, blij dat je hetzelfde nog hebt en geen 13-jarige bent. :o
Ik doe er ook alles aan om zoals jij te denken, maar het gaat bij mij momenteel zo ver dat ik er echt mee zit... Ik wil niet één fan uit de menigte zijn, ik wil niet zeggen 'I'm your number one fan' zoals zoveel anderen! -O-
Ik zou meteen gaan dansen zijn. Ook al kan ik dat niet. En misschien, als het dan zou tegenvallen, was ik er tenminste eindelijk eens vanaf! :roll:

Mavelle, hahaha, only you and me, baby :')

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:49

Nou ja, ik heb (ook in mijn tienerperiode) nooit tussen enorme menigten gestaan, dat scheelt weer. Ik denk dat ik daar ook diep ongelukkig van zou zijn geworden. Vandaag de dag heb ik nog steeds soms stiekem een 'grrrr' als mensen met 'mijn' artiesten aan de haal gaan, maar met een beetje zelfspot kom je een heel eind. :+

Al klinkt het verder wel alsof je het flink te pakken hebt. :') Wacht gewoon even af tot het scherpe kantje er vanaf is, dan is het weer leuk. Ga desnoods lelijke plaatjes googelen om het proces wat te versnellen, haha.

(En nu ben ik ook verdomd nieuwsgierig over wie het nou gaat! *D )

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:51

Oh ik heb er ook eentje :D

Zelfs mijn huidge vriend moet plaats voor hem maken :')