En nu had ik net een ideetje om haar mee uit eten te vragen voor mn verjaardag.. en dan samen met haar ergens te gaan eten dus (duhuh
) en beetje met kaarslicht enzo, beetje gezellig praten... zacht achtergrond muziekje op de achtergrond.. je weet vast wel wat voor sfeer ik bedoel..En dan als we klaar zijn met eten (zonder op't geld en tijd te hebben gelet) bij de kassa ofzo een roos uit een bos rozen halen (die daar dan moet staan natuurlijk
maar dat kan vooraf natuurlijk wel geregeld worden zonder dat Erika dat weet
) en aan haar te geven.. en stel nou de werknemer zou er over beginnen te zeuren da'k die roos moet terug zetten, dat ik dan zoiets zeg van:"tja.. rozen zijn toch voor de speciale meiden of nie?! en hier staat er 1"
maar wat ik me nou afvroeg is.. hoe zouden jullie hier als meiden overdenken als jij in dit geval Erika zou zijn..(en als dr wat fout is wat zouden jullie dan veranderen?) en naar wat voor restaurant zouden julllie dan willen?
HELP ME!!!

ps. wat ontbreekt er nog voor jou dat het het perfecte etentje is met alles er om heen...?
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-08-27 14:16 ]</font>

op terug omdat het er best dik opligt.... Maar als het wederzijds is.....
!!!!!
Errug lekker, maar veel vlees daar...weet je al in welke plaats je zou willen eten??? Je hebt van die leuke boekjes waar leuke restaurantjes in staan...in Amsterdam weet ik wel een paar hele leuke, maar ja, das een beetje uit de buurt voor jou...ik zal iig voor je duimen dat ze wel ja zegt als je haar mee uit vraagt hoor!!!