Excuses als het verkeerd staat of er (ondanks het gebruiken van de zoekfunctie) toch nog een recent topic is.

Mij leek het wel leuk, interessant, leerzaam én natuurlijk gezellig om een hockeytopic te hebben!
Zelf ben ik lid van het Ancaster High School Varsity Girls Field Hockeyteam!
Hele mond vol, maar eigenlijk gaan we gewoon door het leven als 'the AHS royals'!

Ik woon inderdaad in Canada en hier zijn schoolteams dus echt een heel belangrijk onderdeel van het schoolleven.
Wij hebben 30 mensen in ons team, maar eigenlijk zijn er maar 9 die al eerder gespeeld hebben en ook zullen er nog wel wat mensen afhaken gedurende het seizoen.
Wij hebben vandaag ons eerste (oefen)toernooi gespeeld en zullen dinsdagmiddag onze eerste wedstrijd van het seizoen spelen!
Zelf speel ik rechtsvoor of rechtsmidden en ben ik aanvoerder van ons team, maar bij gebrek aan ervaren mensen en een keeper, heb ik vandaag één keer het keeperskostuum aangetrokken en ook heb ik een wedstrijd 'sweep' gespeeld.
Maar voorin blijft toch wel mijn favoriet, al betekent dat wel dat ik mijn cardio met zo'n 99% moet verbeteren...
Dus, wie-o-wie is nog meer een hockeyende bokker?
dat is echt heel jammer

Speelde niet super hoog, maar ook niet heel laag.