Een golf van Pech!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeBart

Een golf van Pech!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 23:48

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Re: Een golf van Pech!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 23:59

jeetje zeg sterkte met alles hoor :(:)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 00:04

Pff.. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. :(:)

Wat een buurman zeg! Fijn dat je dorpsgenoten zo voor je opkomen. :j

Heel veel sterkte met alles en probeer te blijven genieten van je zwangerschap en je pup. :(:)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 00:35

poeh alles gelezen.

Ten eerste wat een nare Buurman en dan vind ik dat ik dat heel netjes heb uitgedrukt,
goede actie van de geiten daar moest ik dan wel weer om lachen ;)

Paard, ik had het andere topic gelezen jeetje ..sterkte!

De honden , je weet dat ze een keer gaan, maar dan wanneer het moment dichterbij komt , dan pas besef je jakkes ze gaan echt een keer...

Kan de buurman niet stiekem toevallig iets hebben gedaan waardoor ze ineens mank lopen ?? bedoel? ..

En de kleine pup heerlijk !!!

Over je zwangeschap kan ik je alleen maar vertellen dat je inderdaad alles als moeder aanvoelt hoe pril ook ! ik heb meteen nadat ik vorig jaar positief testte geroepen het gaat niet goed er is iets niet goed! nou mijn gyn wimpelde het af tot ik met 26 weken in het ziekenhuis terecht kwam en onze dochter gehaald moest worden dismatuur en prematuur 540 gram en 29 cm gevochten voor haar leventje en volgende maand word onze kleine dappere dame alweer 1 jaar dus ga altijd op je gevoel af!

Hoop dat je zwangerschap verder goed verloopt! en je je goed voelt en er weer rust in de ziekenboeg komt.

mocht je je gal even willen spuwen mijn priveberichten box staat open !

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 01:03

Jeetje, lijkt wel of alles tegelijk op je bord terecht komt, heel veell sterkte vanmiddag met het vertrek van
Argentina, waarschijnlijk de beste beslissing, maar o zo moeilijk....

Succes met de honden en je vervelende buurman......wat zijn geiten toch leuk }>

En dan ook nog een goede resterende zwangerschap gewenst.....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:29

Ontzettend veel sterkte. :(:)

Wat een nare situatie zeg.. Echt ontzettend veel sterkte en moed toegewenst de komende periode. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:34

Heel veel sterkte met alle "ellende" ts :(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:28

Wat een pech, maar wel supergoed dat jullie dorpsgenoten het voor jullie opnemen..
Veel plezier met je pup en al je andere dieren.

Heel veel geluk gewenst met je zwangerschap, TS

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:49

Nou zeg TS jullie hebben het wel even zwaar te verduren. Heel veel sterkte!!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:03

Jeetje TS, je hebt het wel even flink te verduren zeg! En moederlijke hormonen maken het er dan niet makkelijker op. Fijn dat je dorpsgenoten zich zo inzetten voor jou en wat fijn dat je er een leuke pup bij hebt. Brengt wat vrolijkheid denk ik.

Had wel een vraagje, als het mag. Als je geen zin hebt te reageren snap ik dat helemaal! Wat gebeurt er nu met het tweede vruchtje? Blijft dat zitten of is daar iets aan gedaan? En kan het geen kwaad voor de baby?

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 11:16

...

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 11:20

Jeetje, alles lijkt bij je wel in een keer te komen, wat enorm vervelend zeg.. :(:)
Wel fijn dat de dorpsgenoten het voor jullie hebben opgenomen, rare man, die buurman. :n

In ieder geval veel sterkte (vanmiddag) met de dieren en succes met de zwangerschap! :)

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 13:17

...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:20

Oh jemig. Hoeveel tegenslag kun je achter elkaar hebben.

Wat een moeilijke beslissing. Voor zowel Macho als Tina.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!!!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:53

Zelfde gehad met mijn maatje van zestien jaar, toch nog een paar weken met zware pijnstilling doorgegaan maar achteraf had ik haar beter direct kunnen laten gaan. Heb het er heel erg moeilijk mee gehad maar een dier met een goede baas verdient niet te lijden en daar kunnen we gelukkig aan voldoen. Het is wel heftig, je paard en je hond en de buurman enzenz. Soms denk je dat alle ellende op je hoofd valt. Maar je weet dat het weer beter gaat over een poos, probeer toch positief te blijven, vooral voor het kindje want ik ben er van overtuigd dat ze spanningen enz aanvoelen. Heel veel sterkte en een dikke knuf. :(:)

SeBart schreef:
|( Pfff kom net bij de DA vandaan.
Macho blijkt botkanker te hebben. Waar ik al bang voor was is dus toch gebeurd.
Maandagavond laten we hem inslapen.....
Hoe moet je in hemelsnaam afscheid nemen van een Hond die 9jaar lang je beste vriend en beschermengel geweest is.... |(

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 15:01

...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:07

zo zeg, jij hebt wel een hoop ellende over je heen gehad zeg.

En wat een buurman zeg. Pfff net zo'n type als mijn vader. Die was ook zo'n kinderachtige klootzak en zo egocentrisch als de pest. Alles moest gaan zoals HIJ dat wilde. Ook hij zou er niet voor terug gedeinsd hebben om constant je zo te treiteren.
Toen je ook nog eens zei dat al je dieren allemaal kwaaltjes begonnen te vertonen was ik eerst ff bang dat je buurman er iets mee te maken had. Zo was mijn vader dan ook wel weer namelijk; mensen niet genoeg naar je hand kunnen zetten, dan ze maar pakken via hun dieren.
Gelukkig was dat dan weer niet zo. En hardstikke goede actie met die geiten :D

Heel veel sterkte de komende tijd met alles

ouch dat verhaal van die hond die al tijden botkanker heeft. Verschrikkelijk zeg....zou daar dus echt de db voor bellen. Mijn hond had dit ook en heb haar dus ook moeten laten inslapen. Ze heeft nog wel een weekje op zware pijnstillers rondgelopen; ze kreeg er 2 en zat praktisch direct al aan de maximale dosis die zij voor haar gewicht mocht hebben. Dat was enigszins te doen, maar ze moest zich echt niet verstappen, of die poot stoten, want dan verging ze van de pijn. Dus we deden heel rustig aan met dr en hebben dat weekje gebruikt om afscheid van dr te nemen.
Weet dus heel goed hoeveel pijn zo'n dier heeft als die botkanker heeft, dus dat dier tijden rond laten strompelen(want meer zal die hond echt niet kunnen) en dan ook nog eens zonder pijnstillers is gewoon pure martelingpraktijken. Verschrikkelijk dat die mensen dat aan kunnen zien zeg.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:02

Ah ook nog slecht nieuws van je hond.. Bah.
Geniet nog van de laatste dagen samen en koester alle mooie herinneringen! :(:)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:12

he wat een pech! Gelukkig zijn er nog lichtpuntjes, jij hebt er straks een prachtig mooi kindje bij waar je heerlijk van kan genieten en ondertussen maakt Carel de boel onveilig. Even diep adem halen en doorstomen! Na alle regen komt... Y;(

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:21

pfffff.........meid......heel naar allemaal.......heel veel sterkte met alles......ben heel blij voor je, dat je zoveel afleiding en liefde van kleine Carel krijgt.....

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:23

Jeetje wat naar allemaal.
Veel sterkte!

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:26

Tjee wat kan een mens veel ellende in het leven achtervolgen. Wat zuur. HEel veel sterkte met alles! En blijf bijten! Ooit moet de zon toch weer mooi kunnen schijnen voor jullie.

Bij jou hond zit ik aan iets heel stoms te denken. Je woont in Duitsland daar is de teek veel aanwezig> Weet je zeker dat de hond geen tekenziekte heeft opgelopen als er verder niets gevonden wordt? Je hebt lyme en zo nog een paar. En zeker bij dit ras zie je ze vaak niet zitten die teken. Dat komt niet altijd direct uit een algemene bloedtest. Maar dan zou de juiste antibiotica veel moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:08

wat een klote buurman zeg :n , fijn dat je je leven na die verwoestende brand zo weer opgepakt hebt! ik duim voor je hond

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:10

:(:)
Wil je héél veel sterkte wensen!

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:54

Pfoe seg... Ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen! In elk geval, heel veel sterkte toegewenst! Je beste maatje verliezen is nooit leuk en wil niemand meemaken...