jij wilt leven,ik niet meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:24

Ik ken hetgevoel dat je je zo oliebol voelt maar dat er niemand is waarmee je daar over kunt praten.

Ik schrijf dan ook vaak en dat helpt echt.

Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat, en ook al ken ik je niet, je mag me altijd pb'en/ mailen!!

Moe
Berichten: 25
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:15

Take your broken wings
and learn to fly again
learn to live so free.

Zijn daar cursussen voor????????

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:31

Dit vind ik persoonlijk dus een mooie tekst... <br>
<i>I know there is a rainbow
For me to follow
To get beyond my sorrow
Thunder precedes the sunlight
So I'll be alright
If I can find that
Rainbow's end

I will be alright
If I can find that
Rainbow's end </i><br>
Of deze: <br>
<i>I know life can be so tough
And you feel like giving up
But you must be strong
Baby just hold on
You'll never find the answers if you throw your life away
I used to feel the way you do
But still I had to keep on going
Never knowing if I could take it
If I could make it through the night
I held on to my faith
I struggled and I prayed
And now I've finally found my way</i>

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-28 11:39 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-28 11:40 ]</font>

san_oud
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 14:19

iedereen wil ik graag bedanken voor de onwijs lieve reacties en pb-berichtjes........echt ik voel me zo gesteund door jullie allemaal,en begrepen.gelukkig.ik ben echt blij dat er zulke lieve mensen op bokt zijn die me steunen.bedankt allemaal.
groetjes san
p.s.ik heb weer een houvast gevonden,door jullie onder andere kan ik weer verder en voel me niet meer zo ellendig!dankjullie wel!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:14

natuurlijk kun je altijd bij ons op bokt terecht. daar zijn we toch voor?? we helpen graag als iemand dat extra steuntje nodig heeft. veel sterkte en als je iets kwijt wilt: je mag me altijd pben.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:34

ook deze bokker kent het gevoel verloren te zijn, verstoken van alle liefde en gevoel van anderen, helemaal alleen met al je ellende...... en er lijkt een hele eenvoudige oplossing te zijn om er vanaf te komen..... maar doe dat niet, kies voor die andere, moeilijke weg, je zult zien dat deze weg uiteindelijk de juiste is! ineen kun je weer even lachen om wat je geliefde beestje doet, of om een leuk iets op televisie, ineens zijn er weer tranen, terwijl die voorheen uitgeout leken, ineens heb je weer wat gevoel! EN dan weet je dat je goed zit, dat je leven wel degelijk de moeite waard is! Kijk naar onze Dorine, hoe zij vecht voor haar leven! Zij weet wat het leven waard is. EN ja, tuurlijk, zij heeft een lieve man en lieven familie en lieve vrienden om zich heen, maar die komen voor jou ook wel, geloof me! Ik was ook eens helemaal alleen met al mijn vedriet en ellende, bleef enkel an alleen op de been voor mijn beestje, mijn geliefde maatje...maar op een goed moment een aantal knopen doorgehakt en kijk nu: niet alles is rozegeur en maneschijn, maar ik heb uiteindelijk de allerliefste man ter wereld ontmoet en om onverklaarbare reden kiest hij er ook nog vboor om zijn leven met mij te delen..... mijn beestjes zijn allemaal gezond en ik zelf ook....

wat wil ik nog meer? (nog veel meer, grinnik, maar dat doet er niet toe!)

Ja, ik heb nog wensen en ja, soms denk ik terug aan die periode en dat doet nog pijn, soms denk ik aan die mensen waardoor ik in die positie ben terecht gekomen en dan voel ik verdriet. Nee, geen woede, want ze deden het niet met opzet, maar wel verdriet, want het doet evengoed pijn..... die mensen ben ik helaas voorgoed kwijt, en is misschien ook beter zo, maar er zijn nieuwe mensen (en vooral ook dieren) voor in de plaats gekomen en belangrijker: heel langzaamaan durf ik (heel voorzichtig hoor) van mijzelf te gaan houden.......

ik weet dat daar de sleutel zit voor iedereen: hou van jezelf, dan komt de rest vanzelf!

Lieve San, net als de rest van de bokkers wens ik je veel sterkte en ook mij mag je pb'en als je daar toevallig behoefte aan hebt!!

Dikke knuffel, Brenda

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:48

Prachtig geschreven San, mooi verwoord.
Het leven is een cirkel, hart-huis-hart,
als je volgt waar je hart ligt voel je je vanzelf weer thuis in het leven...immers als je alsmaar rechtdoor zou lopen kom je terug op de plek waar je vertrok.
Alles is een verrijking aan het leven aan je persoon ook de slechtere dingen, zolang je kunt voelen, leef je, zolang je leeft kun je voelen...
Ik leef en voel met je mee, pb of mail me met een gerust hart als je dat wilt, ik ken dit soort 'zwarte emoties' maar al te goed en upclose...
Een soort van alles verzwelgend zwart gat van binnen, laat Bokt en anderen degene zijn die een lampje in dat gat branden en je laten zien dat het maar een donkere kast is waar je zo weer uit stapt.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 23:50

heb ( ben ik bang) zo'n donkerbuin vermoeden dat dit van een trouwe bokker komt..
iig: dit schrijven 'an sich' is een goede zet
en die ene reden die je noemt kan genoeg zijn om door te gaan..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 00:10

Life has such funny ways
But dont regret you came
See life is always changing
Yet life remains the same
So much to gain...
to win...to lose...to try
It's all a part of life
To heal...to feel...to be real
It's all a part of life
To laugh...to cry...to never...
to learn...to hope...to dream...to cope

Oh no not without a fight
I wont give up I wont give up
DONT GIVE UP

je zou eigenlijk de muziek erbij moeten horen, het nummer heet Life en is van Wild Orchid. Goed om bij uit te huilen. I have been there.

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:26

Daar heb je gelijk in, Madelein. Dat vermoeden had ik ook al. Mede als ik naar de reacties kijk en van sommige mensen een reactie mis die ik er wel verwacht had.
Maar het maakt niet uit of het een trouwe bokker is of juist iemand die nog bijna nooit op bokt is geweest. Het gaat erom dat ze weer zin in haar leven krijgt omdat het leven toch erg waardevol is.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:34

Citaat:
Op 2001-08-29 11:26, schreef Kitty:
Mede als ik naar de reacties kijk en van sommige mensen een reactie mis die ik er wel verwacht had.


Ja idd, die reacties zijn dan vermoedelijk al via PB gegeven...

Ik vind het een heel mooi gedicht, maar ik kan me ook voorstellen dat het op sommigen wat beangstigend overkomt. 's Nachts als je niet kunt slapen, komen vaak je diepste gedachten naar boven en die kunnen best confronterend zijn.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:05

could be..
doet er ook ff niet meer toe eigenlijk(offtop.)