Hoe vergeet ik hem nou?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paan

Berichten: 2165
Geregistreerd: 18-06-06
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:41

Marjoow schreef:
Het was wel van 2 kanten hoor :o
Na de date samen naar de auto lopen, in elkaar. En ook echt wel het officieel zeg maar... Het gevoel was goed en dat was [b]volgens mij [/b]van zijn kant ook...


Dus je weet niet zeker of het bij hem ook zo was. Ga met hem praten om het af te sluitenl en volgende keer meer dates voor je het aan iedereen verteld.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:41

Maar... Het is echt uit en 2 maanden al zeg maar. Een stapje terug is er niet echt xD haha!

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:46

Het is echt uit ? Er was toch helemaal geen relatie .... :')

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:46

Nouja, 2 weken :')

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:48

Huh :+ , 1 date en een zoen wil niet zeggen dat je dan een relatie hebt van 2 weken.. Waarvan je hem dan ook nog maar alleen op het werk gezien heeft omdat hij steeds smoesje had om niet langs te komen ?

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 23:49

mieske schreef:
Huh :+ , 1 date en een zoen wil niet zeggen dat je dan een relatie hebt van 2 weken.. Waarvan je hem dan ook nog maar alleen op het werk gezien heeft omdat hij steeds smoesje had om niet langs te komen ?


Maar, we liepen dus terug naar de auto. En ik zeg dat het voor mij de eerste keer was weetje, vriendje vriendinnetje. En hij ook. En hij vertelde het ook aan iedereen dat we aan waren. Heeft het alleen na 2 weken uitgemaakt.

MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:55

Hij heeft niet gevraagd om het een relatie/officieel te maken? En jij hem ook niet?

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 07:53

Eerlijke waar die jongen heeft het gewoon benauwd gekregen! En terecht!!!!
Je moet echt niet na 1 date het van de daken schreeuwen (FB/omgeving), die dingen zeggen die je tegen hem zei na afloop van de 1e date,
meteen hem sms'en/bellen/afspreken of wat dan ook...en dat ook nog 2 weken hard volhouden ondanks zijn smoesjes om je niet te willen zien :o
Kijk dat is wel heel naief en onbevangen denken omdat het je 1e date ever was (wat ergens wel mooi, onschuldig en vertederend is natuurlijk!)
maar jij hebt zijn hints niet eerder opgepakt/gesignaleerd :(:) Na 2 weken zeuren/contact proberen te krijgen van jou kant is hij maar wat duidelijker geweest!
Eerlijk ik zou ook schrik krijgen van zulk claim/opdringerig gedrag, zeker als ze de (stille) hints niet oppikken :=

Geeft niet maar wel een wijze les om dat echt niet meer te doen bij een volgende date :D :Y)

En nu is dit btw nog een eerlijke jongen, maar je hebt er ook genoeg die minder goede bedoelingen hebben
en waar je een x een deuk in je ego krijgt door naief te denken/handelen :\ Dus: beware of your actions and consequences!

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 10:38

Volgens mij begrijp je het niet helemaal listiglistje ;)
Ik heb het toen aan mijn vriendinnen verteld, en op FB. Hij is degene die het aan heel de AH heeft verteld. Hij is ook degene geweest die het tegen bouwvakkers vertelde die we niet eens kende ;)
En zoveel smsen deed ik nou ook weer niet. Ja eens vragen of je wilt afspreken, maar dat is toch logisch? Als je net een date hebt gehad en van hem krijg je écht de juiste signalen door, dan wil je toch bij elkaar zijn?

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:50

Ja maar wat heeft hij verteld? dat jullie een date hebben en dat hij je leuk vindt of dat jullie een een relatie hebben/koppeltje zijn :)

Kijk aan collega's melden is niet zo gek, die hebben dat binnen no time in de gaten als er wat speelt tusen jullie.

Op een of andere manier was hij er toch niet aan toe, ik denk dat je je daar bij neer moet leggen :(:)

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 10:51

Dat we samen waren op dat moment :P

Ja dat moet ook... Maar ik blijf aan hem denken en wil em liever gewoon vergeten :P

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:52

Marjoow schreef:
Nouja, 2 weken :')


2 weken? Er was 1 date....
Volgens mij overschat je de boel een beetje.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 10:59

Goof schreef:
Marjoow schreef:
Nouja, 2 weken :')


2 weken? Er was 1 date....
Volgens mij overschat je de boel een beetje.


Het voelde goed. En hij zei ook al verschillende dingen waardoor ik zeker wist dat hij het ook zo zag. Dus we hadden een relatie. 2 weken.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:00

Waarvan hij je 2 weken heeft proberen te ontlopen met smoesjes :o ik denk echt dat je signalen gemist hebt!

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:01

Volgens mij wil je gewoon graag voor jezelf voorhouden dat het een relatie was omdat je 'al' 18 bent en het je eerste date was..

Als je hem wil vergeten? Accepteer dan voor jezelf dat het niks was en hou dat niet vol.. Als hij je echt leuk had gevonden was het echt niet over geweest na twee weken als het al iets was.

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:01

En nog koppig bent ook en niet wil luisteren :+
Je komt hier op bokt een vraag stellen, wij geven aan dat je echt de situatie verkeerd hebt ingeschat en beoordeeld (kan gebeuren...) en alsnog volg je alleen je eigen verhaal.
Succes dan :wave:

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 11:03

listiglistje schreef:
Waarvan hij je 2 weken heeft proberen te ontlopen met smoesjes :o ik denk echt dat je signalen gemist hebt!


Nou, en de keren dat ik hem zag was het gewoon goed. Gezellig. Ik heb hem op het werk gezien, we zijn patatjes wezen eten voor het werk.

Sorry, maar wanneer een jongen zélf tegen iedereen verteld dat het goed is, dan is dat toch geen signaal dat jij een stapje terug moet doen?

Ik wil hem alleen vergeten. That's it.

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:06

Kortom: het was alleen op het werk..
Dan heb ik ook lol met iedereen.

Hou op met hem verdedigen als je hem echt wil vergeten...

Adamootje

Berichten: 6212
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:16

Goof schreef:
Marjoow schreef:
Nouja, 2 weken :')


2 weken? Er was 1 date....
Volgens mij overschat je de boel een beetje.


Ik moet zeggen dat ik er op mijn 14e ook zo over dacht... Na 1 date en een zoen al meteen verkering. :o

Ts, jij en de jongen hadden waarschijnlijk gewoon nog niets. Jullie zijn/ waren beiden verliefd op elkaar maar hij is er gewoon nog niet klaar voor om een relatie te beginnen met jou. Blijkbaar was die facebook-update iets teveel van het goede, want hij heeft je gedurende jullie 'relatie' proberen te ontlopen. Volgende keer dus niet té hard van stapel lopen. ;)

Kinke

Berichten: 20572
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:26

ach, kom op meiden!! TS heeft gewoon haar eerste kalverliefde ervaren :) En daten moet je leren :)
Ik vind het gewoon schattig. TS, probeer het gewoon te laten gaan. Dat jullie nu niets meer hebben wil niet zeggen dat het zo blijft, maar het zou jammer zijn als je in je gevoelens blijft hangen. Geniet gewoon van een vriendschappelijk contact en de toekomst zal uitwijzen of er meer in het verschiet ligt.

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:32

Ik had ook na 1 date (daarvoor 1x gezien toen ik dronken was) verkering hoor inmiddels ook al 5 jaar dus wat nou het kan niet? :)

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:38

Wat maakt het nu uit of het al echt een relatie was of niet? Daar gaat het in principe toch helemaal niet over?

TS, ga leuke dingen doen om je gedachten te verzetten. En zoals gezegd zal de tijd het wel helen. Het is heel pijnlijk als gevoelens of de behoefte aan een relatie niet echt van twee kanten komen. Je komt vast wel iemand anders tegen, of wie weet is hij er over een tijdje wel klaar voor...? Probeer het te relativeren, hoe rot het nu waarschijnlijk ook nog voelt.

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:38

Volgens mij is die jongen niet zo gek op jou als jij op hem; anders was ie vast niet afgeschrikt door het facebookstatus gebeuren etc. Maar! Ik zou de moed niet opgeven: wees gewoon je charmante zelf en wie weet smelt hij op een dag. In the mean time uitkijken naar andere leuke jongens natuurlijk :D

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hoe vergeet ik hem nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:44

Je bent 18, zat jongens die je vast ook zien zitten! :j Toen ik 18 was (zo'n 3 jaar geleden :') ) had ik ook een 'relatie'.. mijn 'relatie' had een huisje ergens in een ander land, nouja zijn ouders. Hadden veel sms contact, spraken veel af, deden gezellige dingen. :j Totdat ik opeens niks meer hoorde, toen ik wat hoorde was 't dat ie met zijn ex in dat huisje zat... :oo

Ik heb me vriendelijke bedankt bij hem en heb hem bijna de nek omgedraaid! :oo

lovemario

Berichten: 1846
Geregistreerd: 16-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:17

hier net zo! waren al een paar maand contact en hij gaf me ook echt het gevoel dat het wat zou worden. heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld als voor hem. echt totaaaal in love.. tijdens feestweek (afgelopen week) zei hij nadat we ons de dag er voor even hadden afgezondert dat hij niks verder wou. ik heb echt om gehuild. voelde me zooooo onwijs klote.
maar hij wou wel graag weten of ik veilig thuis was gekomen.
maar elke keer als ik nu met een andere jongen praat kijkt hij de hele tijd. hij hou me ook gewoon in de gaten en zelfs toen ik van een vriendin waar ik tijdens feestweek sliep naar eigen huis ging( is 25 vrder op) kwam ik hem tegen in de auto, vlak bij Mn huis. dus ik vroeg wat ie daar deed, zegt ie ooh ff touren.....


ik snap je dus helemaal! het enige wat ik kan zeggen is hem los laten, hoe ontzettend moeilijk het ook is