Help, mijn toetsenbord plakt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 23:12

Ben vorige week erg blonT geweest: ik heb toen namelijk een groot glas 12-vruchtendrank half over m'n toetsenbord gegooid - en over m'n gele vloerbedekking, maar daar is het gelukkig uit. Mijn toetsenbord daarentegen is nu wat kreupel: doordat er wat sap tussen de toetsen is gelopen, blijven nu de 'i' en het '?' een beetje hangen als je ze intoetst.

Wie heeft voor mij de gouden tip om die toetsen weer soepel te krijgen? Ik moet vast de achterkant van dat toetsenbord er helemaal afschroeven hè, en dan de boel soppen? *zucht*...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 23:20

Glas met schoonmaak spul er overheen gooien Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 23:23

Meestal kan je die cover er gewoon af klikken, niet zoveel werk. Ook kan je over het algemeen de toetsen zo los wippen met een mes of schroevendraaier.

Een glas schoolmaakzooi is niet zo'n strak plan omdat sommige toetsenborden bestaan uit wat lagen folie en als daar eenmaal een vloeistof tussen komt, komt die vloeistof er ook niet meer uit.. Als dat spul dan geleid heb je je toetsenbord helemaal om zeep geholpen (haha, woordspeling, oh wat ben ik weer grappig Schijnheilig).

Anyway, sloop die toets er ff af en maak die schakelaar schoon met een wattenstaafje met schoonmaak spul eraan ofzo..