Help spinnen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Help spinnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 15:01

ik zie Net uit mn ooghoek iets zwarts met 8 poten over mn gordijn schieten.. en nu is ie weer ergens waar ik m niet kan zien..aaah help!

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 08:42

Nou ik mag vandaag weer naar mijn spinnenhol toe :=

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Re: Help spinnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:29

Succes ermee :')

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 18:47

Nou een rondje gelopen en nog niks gevonden! Maar goed ze verstoppen zich natuurlijk nog.
Wel allemaal van die dode zilvervisjes (of hoe ze ook heten..), dus dat spul is sowieso ergens goed voor!

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Help spinnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 19:09

Ik heb me toch wel even bescheurd van het lachen...Sorry, sommigen zijn gewoon hilarisch.

Heb 7 kleinen in de voorkamer 3 in de eetkamer, 6 of 7 in de opkamer. 12 gevonden die dood waren in de kelder en nog 3 wolfspinnen die leven (mij vind je daar ook niet bij in de buurt) in de keuken maar 2, halletje 3 kleinen, wc, douche 7 dat maakt dan: ongeveer 25 gewoon al beneden. En op onze kamer ook 3 geteld. En ik kan er prima mee leven. Maar wolfspinnen vind ik echt enorm eng.

Kwam ik laatst in de badkamer, zat er 1 op de stok van het douchegordijn, nou dankjewel spin!! Vervolgens was ik m kwijt, ik helemaal alle hoeken van de badkamer doorzocht geen spin gevonden, liep ik met mijn duffe kop naar de keuken, zat hij in de wasbak. Allemaggies, 1,5 cm lijf, 6 cme poten. Jek jek jek, maar eruit pakken? Ja zown klein spinnetje, maar zown joekel? Mij niet gezien!! Dus eerst met de Vee rust. Niet dood te krijgen. Toen maar kokend water eroverheen gedonderd, gecondoleerd spin. Spin ligt er al 3 dagen in, en ik haal hem er NIET uit!! Absoluut niet! Zegt mijn vriend laconiek: Maar liefje, een spin is geen vliegend insect, dus krijg je ook niet dood met vee rust. Nee, had hij dat eerder kunnen zeggen?

Elke dag hangt er een kruispinnetje aan mijn fiets, gaat altijd mee naar de bushalte of werk. En ik begroet in de ochtend als ik langs de planten kom de dikke monster van een kruissping.

nee ik ben niet bang voor kruispinnen of kleine huisspinnen, maar wolfsspinnen? Mij niet gezien!!
Ook al ben ik 2 maal gebeten door een kruisspin, en dat deed enorm zeer, maar was mijn eigen schuld. Ik plaagte ze vroeger als klein meisje altijd

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:20

-O- Ik moet dit gewoon ook allemaal niet lezen... plaag....beten.... ik heb echt een fobie, al kan ik de kruisspin wel handelen....aanraken ammenooitniet, maar ik durf dr voorbij te lopen... Als ik in een web terecht kom, kan ik zo de finales in van 'so you think you can dance' :P
Ik heb ook een 6e zintuig voor die dingen, en zodra ik de eerste gesingaleerd heb, sta ik op scherp :') Gelukkig heb ik een heldhaftige man, en als die er niet is, een hond, maar soms zijn ze zo snel :( , dan kan de hond ze niet te pakken krijgen.

O zit nu ook alweer overal te koekeloeren... bahbahbah, waarom je er nou zo bang voor kan zijn he? slaat nergens op..

Heb ooit op school een keer een vogelspin op mijn hand gehad, dit hoefde niet, maar moest wel :o .. Ik als held als laatste, toen de ronde begon zat ik al te janken, en kon niet stoppen, toen kwam ik erachter dat ik dus écht heul bang voor die krengen ben, maar heb het beest op mijn hand gehad :j Ging dat kreng ook nog lopen.
Maar kan niet heel erg zeggen dat het iets geholpen heeft in de angst.