Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niet te moeilijk over denken 
belden of smste me bijna wekelijks, na beide 3x gezegd te hebben dat ze het verkeerde nummer hebben (in engels, nederlands en frans!) heb ik de nummers geblokkeerd. Waarschijnlijk heeft een vriend of vriendin net een of twee getallen anders maar hebben ze het verkeerd in hun telefoonboek ofzo
.

. karuna schreef:Als iemand zo duidelijk blijft doorvissen terwijl je doorgeeft minderjarig te zijn zou je dit als melding kunnen doorgeven aan de politie desnoods. Je hebt het nummer dus zij kunnen achterhalen wie erbij hoort. Kan onschuldig zijn kan ook een heel geniepige pedofiel zijn. Overleg desnoods even met de ouders wat handig is. Ik zou ze dit zowiezo even zeggen dat dit gebeurt is.
.
, gewoon een foto van een ouwe vent met een bierbuik en een peuk tussen z'n lippen neerzetten, daarna nr. blokkeren
.

Joyce_ schreef:karuna schreef:Jij denkt dat de politie echt tijd gaat besteden aan iemand die via de telefoon om iemands naam, leeftijd en foto vraagt? Die hebben echt wel betere dingen te doen hoor..![]()
Wel vervelend, maar trek je er niet teveel van aan, gewoon een verkeerd nummer gedraaid of iemand die zich verveeld en daarom random nummers gaat lastig vallen. Een geniepige pedofiel zie ik hier nou niet echt in..