En toen was het over..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

En toen was het over..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 20:36

Zojuist kwam ik van mijn inmiddels ex-vriend af. Zaterdagnacht ruzie gehad, uit de hand gelopen.. en nu 3 dagen later is het na 4 jaren over en uit. Zo ineens eigenlijk.. Meneer was een stille, houd veel voor zichzelf dus ook wat hem dwars zat. Nu na de ruzie ''was hij er klaar mee''.
Ja, we hadden wel eens een discussie of ruzie, maargoed dat heeft iedereen toch? Dacht ik zo.

Als kers op de taart hebben wij vanaf donderdag tot zondag volksfeesten hier in mijn dorp. Waar hij heen gaat uiteraard, met zijn vrienden..
Normaal gesproken de 4 mooiste dagen van het jaar. Maar nu na een koud gesprek met mijn inmiddels ex, totaal geen zin erin.. en ben eigenlijk van plan er niet heen te gaan.

Kan iemand mij alsjeblieft op vrolijken ;( ?

RenWaBl

Re: En toen was het over..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:37

Helaas weet ik geen manier om je op te vrolijk, maar ik wil je wel veel sterkte wensen! :(:)
Misschien kun je met wat vriendinnen wat anders doen tijdens die feesten? Bioscoop, filmpje thuis, meidenavondje oid? :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:39

Wat rot :(:) Sterkte!
Misschien kun je toch gaan feesten met een groep vriendinnen en proberen hem te ontlopen? Of indd wat anders gaan doen met familie/vriendinnen?

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:43

he wat rot :(:) , ik snap dat je er geen zin aan hebt, maar aan de andere kant liet ik me door hem geen vier dagen feest ontnemen, er zijn meer mensen op zo'n feest als alleen je ex ;) je kunt altijd heen gaan en kijken of het gezellig is. vind je het toch te confronterend om hem tegen te komen kun je altijd weer naar huis gaan.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:45

Ik weet niet wat ik kan zeggen om je op te vrolijken, maar weet wel precies hoe je je voelt..

Wij hebben net 6 dagen kermis gehad en op de een na laatste dag ruzie gekregen met m'n "vriend" en het is nu ook over en uit.. Krijg zelfs geen uitleg.. Ben van FB afgegooid..

Dus een hele dikke knuffel van mijn kant :(:)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 20:47

Wat rot voor je!
Alleen zou ik JUIST naar de feest week gaan! Neem een paar vriendinnen mee en laat je feest week niet afnemen door een ruzie oid!

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:50

He, bah wat vervelend...

Ik heb ook op de kermis laatst de laatste ruzie met mijn ex gehad... Op vrijdagavond ruzie gehad en zaterdag is het uit gegaan, ik vond het ook erg moeilijk om naar de andere kermis te gaan omdat hij daar ook zou zijn. Ben toch gegaan en super veel fun gehad met vriendinnen.

Gelukkig gaat het tussen mij en mn ex al wat beter, vorige week 2x geweest, afgelopen weekend elkaar op Lakedance gezien en nog even afterparty bij hem gehad en vrijdag gaan we samen uit eten op zijn initiatief...

Heel veel sterkte de komende tijd en vooral leuke dingen doen met vriendinnen, dat helpt het beste!

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:58

Heel veel sterkte :(:)

Ik zou in jou plaats met vriendinnen naar die kermis gaan, jezelf mooi maken en gewoon plezier proberen hebben.. En wie weet heb je ook zonder hem nog wel onverwachts een leuke avond. (+ Misschien ziet hij wel wie hij heeft laten gaan, of misschien beseft hij dan dat hij je een uitleg verschuldigd is). Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan na een relatie van 4 jaar. Nogmaals veel sterkte, ik hoop dat je er snel bovenop komt!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:37

Oh wat erg! Heel veel sterkte meissie, 4 jaar is hartstikke lang! :(:)

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:52

Wat verdrietig.... maar ik ben het wel eens met de anderen die ook posten dat je toch gewoon naar die feesten moet gaan hoor. Thuis zit je je ook maar op te vreten en als het echt tegenvalt ben je toch zo weer weg? Gewoon gaan hoor, maak er een geweldig feestje van voor jezelf. Sterkte.

Anonimo_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:02

Ik zou ook gewoon naar de kermis gaan hoor, zijn meerdere tenten dus je hoeft hem niet eens tegen te komen. Het is daar altijd veel te gezellig om niet te gaan.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 23:14

Dank jullie wel allemaal.. ik had het graag anders gezien.. ;(
En op een andere manier met een week later als het kon. Ik kan het wel meer een plek geven, maar goed.. 4 jaar is niet niks..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 01:24

:(:) wat rot, maar welkom bij de club.

Mijn nu ook echt ex belde me gister (maandag) om te vertellen dat die een ander had :oo

Tis een beetje lang verhaal bij mij, en zat er ook wel een beetje in, maar toch baal ik ervan.... -:(-
Hebben bijna 4 jaar iets gehad, waarvan 3 jaar echt, in die 3 jaar 1 jaar samen gewoond, sinds 1 jaar woon ik niet meer bij hem, maar zijn nooit echt langer dan 1 maand uit elkaar geweest....
Ik deed heel veel voor hem, maar kreeg eigenlijk niks terug....

Heb het telefoon gesprek maar kort gehouden, en ook niet gevraagd wie het was, denk dat het voor mij beter is als ik het niet weet...
Zegt die nog doodleuk, komt je wel uit of niet...
Neej, niet dus -:(- als ik met iemand ga, ga ik er ook echt voor.

mocht je nog een beetje steun nodig hebben van mensen die het allemaal hebben meegemaakt, en voor wat afleiding kunnen zorgen
[HK] Vrijgezellen 11: 10 centimeter is echt niet genoeg!!

en mocht je iets kwijt willen, gewoon even zeuren, of uithuilen?
PB'en mag hoor :(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:12

Men neme een bak Ben & Jerry's, één of meerdere lieve vriendinnen, een paar zielige films, een avondje janken met vriendinnen helpt altijd, vervolgens een liefkozende schup onder je kont, mooi opmaken en hoppa die feestweek in en helemaal los! een goeie rebound scoren werkt over het algemeen ook perfect!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:29

Sterkte ermee meis :(:)

En verder ga ik mee met Mer1980! Succes!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:43

das klote zeg....
Sterkte ermee en doen wat Mer1980 zegt!