Oké, mijn ouders zijn zaterdag op zondag nacht op vakantie gegaan, en ik heb nu al een ''probleem'', de afstandsbediening is kwijt.. Ik heb gisteravond tv gekeken en ben naar bed gegaan. Na mij kwamen mijn zus en haar vriend rond half 12 thuis en hebben toen nog tv gekeken. Vanmorgen alleen de bose afstandsbediening nog op tafel en die van de digitale tv is nergens te bekennen.
Vervolgens gekeken onder de bank, achter de bank, onder de zit en de normale kussens, in de keuken, op tafel, kastjes e.d., boven gekeken maar echt helemaal spoorloos dat ding.. Zus gebeld maar die wist het ook niet..
Iemand hier toevallig een heilige tip, of met dezelfde frustraties als mij? Ik wilde graag een film afkijken, maar helaas..
Nee ookal gekeken, maar misschien in de vriezer -> Nee ook niet helaas.. en ook niet in de koektrommel
Daisyree
Geplaatst: 13-08-12 08:36
Tja ik vind dat ding altijd terug in de hondenmand, maar goed ik heb geen idee of jullie een hond hebben. Zitten er laatjes in de salontafel? Of op het toilet (ding meenemen als je nodig moet). Ik hoop dat je hem snel vind. Dit is inderdaad zeer frustrerend.
ellepel
Geplaatst: 13-08-12 08:37
hahaha , in de wc, in je bed,kan echt overal liggen dat ding, en dan meestal daar waar je hem niet verwacht. heb je het niet ergens op een randje neergelegd?
Ja zo ben ik hem ook al eens in de badkamer tegengekomen (en die is notabene boven), op het aanrecht en in het fonteintje beneden op het toilet. Meest voorkomend is nog onder een plaid op de bank of de hondenmand.
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 08:40
Nee helaas ook niet, laatjes al gecheckt evenals de wc..
Ik kreeg net van mn zus een aanwijzing dat ze nog tosties gemaakt hadden dus daar ook gekeken(bijkeuken) maar niks
Maar je bent dus niet home alone? Je moet het huis nog met zuslief delen? Hoe lang blijven je ouders weg?
Jolliegirl
Geplaatst: 13-08-12 08:53
hahaha dit is wel heel erg.. Tussen de kussens van de bank? Achter de leuning van de bank? Achter de tv/tvkast?
EngeltjeS
Geplaatst: 13-08-12 08:54
En als je eens kijkt, waar je normaal je telefoon neer legt? Of bij je tas(sen) ?? Wasmand, bij de dvd's???
Dat ding kan toch niet spoorloos zijn?
Marocje
Geplaatst: 13-08-12 08:56
Whahaha, zeer frusterend inderdaad! Kon hem ook een keer niet vinden, echt overal gezocht: ik mijn oudste wakker gemaakt waar ze de afstandbediening hadden gelaten: in een puzzeldoos in de kast
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 08:57
Hahaha nou er zijn geen zakken chips open
Ik wou dat ik een remote-tracker had ofzo, zo'n bliep ding
Het is nieteens dat ik nu nog perse tv wil kijken, ik wil gewoon dat ding hebben
Bij de dvd's inderdaad al gekeken, achter de tv kast al; gekeken, telefoontafel gekeken..
@Richard; ja ik deel met mn zus al werkt zij en is ze al weg als ik wakker word en komt ze rond 6-half 7 thuis + dat ze een nieuwe love-interest heeft waar ze veel hangt dus het is wel lonely nu voor mij Mijn ouders komen de 27ste weer terug.
OnlyFroukje
Geplaatst: 13-08-12 08:58
in een broekzak:P
kelliiee1993
Geplaatst: 13-08-12 08:59
Lastig zeg! Heeft haar vriend de afstandsbediening niet per ongeluk meegenomen
Anoniem
Geplaatst: 13-08-12 08:59
Heb je een hond? Een vriendin van mij was haar afstandsbediening heel vaak kwijt,haar hond haalde hem van tafel en uiteindelijk lag hij meestal in zijn mand
juleke
Geplaatst: 13-08-12 09:00
Ben je er zeker van dat je hem niet al heel vaak bent tegengekomen bij het zoeken? Dat heb ik namelijk al eens.. dan ben ik iets aan het zoeken, kan ik het echt niet vinden en dan blijkt het al die tijd voor mijn neus te liggen.
Ergens achter de tv ofzo kan ook nog. Verder heel goed nadenken wat jullie allemaal gedaan hebben, misschien komt het dan wel terug.
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 09:01
kelliiee1993 schreef:
Lastig zeg! Heeft haar vriend de afstandsbediening niet per ongeluk meegenomen
Dacht ik ook al aan misschien even een wa aan wagen
We hebben op t moment geen huisdieren..
Zoals ik zei; ik was al naar bed toen heeft zij nog gekeken, ik weet wel op welke bank ze heeft gezeten en dat ze tosti's heeft gemaakt maar verder