Whaaaa

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 22:49

Ik heb zaterdag wedstrijd.. Op Macho!! Heb er nog nooit op gereden, maar nu moet ik waarschijnlijk donderdag ook op Macho rijden. En hij is supervervelio!!!! Boos! *bibber*

Bye, Liz *is ook niet zenuw8ig ofzo*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 22:53

leuk man!! ik ga zondag een buitenrit van 3 uur maken nadat ik m'n ouders op schiphol heb gedumpt!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 17:29

gaan ze op vankantie? Heb je lekker het rijk alleen! Ik wou zondag ook nog rijden, helemaal vergeten dat we op verjaardag moeten, mischien dat we 's morgens nog even gaan rijden. Marc gaat er dan op het fietsje achteraan, hijg puf!
Is wel leuk hoor wedstrijdje, wie harder kan , ik op Des of hij op de mountainbike!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 18:48

wij gaan zondag ALTIJD 3 tot 4 uur rijden... Lekker man! Wedstrijden door het bos zijn ook hartstikke leuk. Ik ben nooit zenuwachtig (naja tis nog klasse 1 he), terwijl met dress en springen barst ik altijd zowat uit elkaar. Dat gaat wel over natuurlijk, maar toch, is voor mijn Joperd niet zo leuk, die windt zich dan ook helemaal op. Doe mij maar bos met bomen! Afgelopen zondag trouwens 3 uur op Voltrack lopen zeiken. Dat beest is dus echt verre van normaal alssie erachter moet. Vroeger durfde hij niet voorop, en nu wil hij niet anders. Grrrrr... Maar ja, toen ik iets te veel kluiten in mijn ogen (en bekkie) kreeg heb ik hem er lekker 10 m achter gehoduen, wilde hij opeens wel doen wat ik zei... Tis zo irri als hij dan weer denkt dat HIJ kan bepalen wat we doen, waar we heen gaan, en hoe hard we op Hercules botsen, liever niet zeg!

Ach Liz, we duimen voor je, en ik denk wel dat het gaat lukken hoor. HEb eens op een rotpony 116 pnt gehaald en toch nog 4e geworden (was onderling met 6 deelnemers), het gaat om de lol.

Laui

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-01 20:47

Thanks! Eerst moet ik 'm donderdag in de les maar ff overleven Knipoog

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 18:14

Good luck, Liz