Bokker bij de Modepolitie op Yorin???

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:00

Elmo, er was al iemand die had vermeld wie het was.

Heren toch, gedraag je..........niet zo aardig he!!!

( als jullie nou eens de best geklede mannen waren die op deze aardbol rondloopt...........maar nee hoor!!!!!!)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:04

Ik had ook zo'n SMSje maar we waren te laat met zappen, afgelopen weken hebben we het een aantal keer gekeken, maar vanavond hadden we hem net op dat irritante samenwoonprogramma staan.

Ik heb nog wel een stuk gezien van dat meisje wat uitgekozen werd.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje een vervelend programma, ik denk niet dat ik er aan mee zou werken.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:15

Pipo schreef:
Elmo, er was al iemand die had vermeld wie het was.


sorry Bloos! niet door gehad Bloos

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:20

SuperPepeijn"]
[quote="Steef"][quote="SuperPepeijn schreef:
eigenlijk ben ik het wel heel vaak eens met de modepolitie Haha!

Maar ik weet zeker dat die ook broekrokken verfoeien!
[/quote]verfoeien? bestaat dat woord nog?? Scheve mond broekrok is mode. Haha!
[/quote]

Ehm nee, of je moet die wijde lange broeken bedoelen (maar bij lange na geen broekrok Clown ) die WEL in de mode zijn Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 01:31

Tja dat was ik dus iid. Ze waren me de hele dag al aan het volgen omdat ik er niet volgens HUN eissen uit zag. Nou jammer dat ze de stropdas niet gefilmd hebben hihihih (in het rood nog wel). Ook jammer dat ze mij 20 minuten later niet gefilmd hebben omgekleed en wel. Ook de opnames van de hackney en ik in de ring niet wel erg jammer. Uiteindelijk zijn we 8ste van de 10 beste van nederland geworden.

Tja die schoenen kunnen idd niet meer maar lopen erg lekker en voor de hackney wedstrijden ga ik geen dure sportschoenen kopen die ik erna weg kan gooien. Daarnaast heb ik moeilijke voeten die snel pijn gan doen. Leuke was dat ze niet wisten waarom ik in het wit liep dat ik wel een duur en modeus jasje aan het (espirit) neee de schoenen en broek. En voor die 2x 10 minuten in een bak met een hengst ga ik geen mooie broek kopen.

Ik heb nog een paar opmerkingen gemaakt richting Nada (stom mens) maar die zijn eruit geknipt. Degene die won was ook iemand van stal nou ja komt er veel. Super tof mens maar omdat ze de hele dag buiten is haar ideeen qua kleding anders liggen. Ik beoordeel mensen niet op hun kleding maar hoe ze zijn denk dat dat belangrijker is. Ze kunnen nog wel zo leuk gekleed zijn maar voor de rest niets voorstellen.

Had niet verwacht dat mensen erna keken vond het grappig eens mee te doen de mensen er omheen waren verder heel tof. Ben op zich wel blij dat ik het niet geworden ben mijn huis is namelijk nog niet af boven.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 08:38

Hahaha, ik zie mezelf al meerennen op mijn gucci-hakjes:)
Uhm neehoor, dan liever niet modebewust, maar comfortabel!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:09

Pipo schreef:
Zou er persoonlijk niet aan mee werken. Maar mode blijft een smaak en daarnaast zijn er vrij veel aspecten die meespelen. Niet iedereen kan in Pauw, Versace, Ck enz lopen. Ook ik winkel het liefst op de Pc hooft, tussen de armanis, maar ook mijn portomonnee laat dat niet toen. Een leuk Prada pakje kost de hoofdprijs. Vooral bij paardenmensen zie je dat ze concessies doen omdat ze vrij hoge maandlasten hebben. Immers paardrijden is geen hobby, maar a way of life!!!

Voor mijn werk moet ik er toch altijd wel netjes bijlopen, dus vandaar dat ik wel vrij veel pakken koop. Aangezien ik merkfanaat ben, heb ik een vrij goede oplossing gevonden. Hier in de buurt zit een winkeltje met uitsluiten prada,pauw, marconi enz kleding. Dat is kleding die eenmaal is aangedaan door de Gooische tv dames, en die mogen nooit gezien worden voor tweemaal in hetzelfde pakkie Haha! En daarom zijn de kleren daar minder duur. Nog steeds redelijk geprijst, maar toch mooie kwaliteit voor minder dan het normaal is.

En daar ben ik soort van verslaafd aan Haha!



Vertel eens waar zit dat winkeltje? Tong uitsteken

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:48

Ik vind de modepolitie zo'n dom programma. Die trutten die het presenteren zien er nou ook niet bepaald lekker uit altijd, en dan met dat geweeeldig leuke commentaar van ze altijd *not*. Nee als ze nou ECHT een beetje verstand hadden van mode, en dan nog.. Op een paarden evenement lopen de meeste mensen in hun gemakkelijke kleding, dat is toch logisch?

Caira
Berichten: 26083
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:52

Toch hebben ze het dus alweer bij de paardenmensen gezocht he! Zouden die zich dan echt zo vaak fout kleden?

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:01

paardenmensen kleden zich altijd te fout Haha! Volgens mij kleden paardenmensen zich meer functioneel omdat iets "lekker zit" dan dat het mooi moet zijn. AChja als je maar gelukkig bent Haha!
Ik vond t wel cool om er eens een bekende tussen te zien Haha! Erg bijdehand over die schoenen "Ja maar ik moet zo nog best wel hard rennen"
Ik vind wel dat die twee mutsen van t programma altijd onwijs overdrijven

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:05

Maaike schreef:
paardenmensen kleden zich altijd te fout Haha! Volgens mij kleden paardenmensen zich meer functioneel omdat iets "lekker zit" dan dat het mooi moet zijn.


Dat zie je verkeerd Haha! Paardenmensen volgen hun eigen mode *LOL*
dat de modepolitie-tutjes die niet kennen... niet het probleem van die mensen lijkt me.

Maaike

Berichten: 11865
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:08

tja een eigen mode wordt blijkbaar niet gewaardeerd door die miepjes... Beetje jammer want die oranje burlington sokken van degene die uitgekozen werd kleurden net wel bij dr trui Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:10

Ik ben benieuwd of ze het zouden aandurven om Anky of Kyra K. aan te spreken op hun kleding Scheve mond (tenslotte hebben die een eigen kledinglijn)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:27

mobick schreef:
Vertel eens waar zit dat winkeltje? Tong uitsteken


Ik denk dat ze Basilov bedoelt? Die zaten vroeger in H'sum in de straat waar ook de BCC zit, aan het eind van de Zeedijk (maar dan aan de overkant van de straat). Dat is iig een lokale winkel waar de diverse tv stylistes de inkopen doen om de BN-ers te kleden.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:37

Hey wie van 'stal' heeft er dan 'gewonnen'? Ik heb het niet kunnen zien, was zelf op stal Haha!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 11:03

Wel ontzettend flauw om iemand af te gaan zeiken op dit soort evenementen.
Ik trek toch geen hakken als ik weet dat ik de hele dag moet lopen.
Ik heb het liever warm en zonder zere voeten dan dat ik er daar zoals de laatste mode uitzie. Zoals die griet met die blote buik! Kom op zeg, dat doe je toch alleen als je uitgaat of als temp >25 graden ligt.

Ik wil wel eens kijken hoe Patty en Nada eruit zien als ze de kinderen naar school brengen of naar de sportschool gaan of weet ik veel Misselijk

Mer1980

Berichten: 18948
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 11:04

Ik werd door 4 personen tegelijk gebld dat ik de Tv aan moest zetten Knipoog maar helaas ik hebeht gemist. verder kijk ik nooit naar dat programma.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:55

Citaat:
Wel ontzettend flauw om iemand af te gaan zeiken op dit soort evenementen.


ja dat vind ik ook, echt een flauw programma.
opzich hebben ze wel gelijk dat sommige mensen er gewoon niet uit zien. Maar om ze dan helemaal in kleren te steken die ze niet leuk vinden en toch niet gaan dragen heeft ook geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:25

orri schreef:
Paardenmensen volgen hun eigen mode *LOL*
dat de modepolitie-tutjes die niet kennen...


Yep, de setjes mode Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:42

Ik heb het een tijdje gevolgt, von het zo mooi toen een van die vrouwen klaar was met kritiek leveren en het 'slachtoffer' even begon over hoe hun eruit zagen OK dan!

Zelf zou ik nooit mee willen doen, kom nou... Twee van die tutjes die mij even gaan vertellen hoe ik eruit moet zien Boos!

Mellow

Berichten: 6529
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:44

was jij diegene in die witte broek en die beige schoenen?
heb heel even gekeken.
wat een zeikmensen.
''ow ja dat is echt heeeel lelijk''
laat iemand toch in z'n waarde....

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:10

Yeps dat was ik.
Tja ga niet voor die paar keer per jaar nieuwe sportschoenen kopen die ik anders nooit aan heb.

Alhoewel ik misschien volgend jaar een andere heb (hackney).

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:41

Ik heb ook smsje gehad zie ik net... maar ik was helaas mijn foon vergeten bij mijn moeder. Ik heb toevallig wel een stukje modepolitie gezien, met een vrouwtje met 4 paarden Dat was niet Prisca.

Oei, Steefje... ben ik door je keuring gekomen? Anders moet je me maar komen helpen hoor Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:45

gecondoleerd met het overlijden van je TV Huilen
verder weet ikn er niks van van die bokker

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 16:13

iwayalover schreef:
gecondoleerd met het overlijden van je TV Huilen
verder weet ikn er niks van van die bokker


hahahaha, wat een grappige reactie op het einde van dit topic. Heb je de rest niet gelezen???????

Mijn mening over de modepolitie:
Ze vertellen hun mening, ze kunnen die mening niet onderbouwen en volgens mij zijn er net zoveel verschillende meningen als mensen in Nederland, dus............niet teveel waarde hechten aan die hap. Doe ik ook niet aan hun eigen kleding. (en dat moet genoeg zeggen.)
Ik vind het ook wel flauw om op zo'n evenement mensen te gaan spotten. Je kunt er toch ook donder op zeggen dan iedereen bij een formule 1 race, zo'n lelijk t-shirt aan heeft. Hoewel ik die eerste persoon met die oranje trui, grijze rijbroek en oranje burlington sokken ook wel heel erg f.....uuhhm vaderlandlievend vond. (toch geen bokker he)