[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MRIIIS

Berichten: 5364
Geregistreerd: 19-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 15:25

Hoi allemaal,

Een vriendin van mij vertrekt over iets minder dan een maand voor vijf maanden naar Aruba voor haar stage.

Nu lijkt het ons leuk om haar een kadootje te geven. Niet per se een afscheidskado zoals een foto(collage), maar juist iets grappigs of iets nuttigs.

Tips/ideeën/suggesties hoor ik graag!

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:33

Voor elke week een briefje of kaartje of iets anders kleins? Zo heeft ze elke week wat om naar uit te kijken en om af te tellen. Mooie aftelkalender maken met mooie mannen? :D

Dreamy

Berichten: 24071
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:34

Vriendlief is de 25e jarig en ik weet echt geeeen cadeau.
Hij heeft al gekregen afgelopen tijd:
- Foto's ingelijst in een klok (expo)
- Ring
- Weekendje weg/bioscoop/uiteten doen we al regelmatig
- Parfum
- Fotoshoot saampjes (al ging die niet door, dus wellicht alsnog een cadeau... maar zit zelf niet lekker in m'n vel dus ga zo ook liever niet op de foto :o )

Zijn passie is toch echt z'n werk wel (politie-agent) en hij houdt van gamen met z'n broertje (Call of Duty).
Er was een (nep :+ )gouden controller uit op Ebay volgensmij, maar heb al gehoord dat z'n broertje dat ging kopen dus dat valt af :\

Iemand ideetjes?

Edit: ik heb net een paintballsessie van 2,5 uur op het strand gewonnen voor 6 personen.. incl 50 balletjes per persoon.
Maar ik besef me nu pas dat die 50 balletjes binnen 10 minuten op kunnen/zullen zijn en ze (is dan voor hem, kan hij met z'n vrienden doen) dan nogsteeds met kosten zitten (10,- per 100 balletjes) :\
Niet zo slim :')

vieenrose
Berichten: 105
Geregistreerd: 23-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:59

Hoi, ik kan hier ook wel wat hulp gebruiken!

Beste vriendin is binnenkort jarig en ik heb dit jaar echt geen inspiratie :\
Ze wordt 21, is heel sportief ( hobby is lopen en ook skieen maar mag ze nu niet meer doen wegens knie) , ze studeert nog, heeft geen vriend, reist graag, etc..

Het is haar droom om ooit een marathon te lopen maar door haar knie-probleem is dat niet zeker dat ze dat ooit kan, dus ik dacht eerst aan een marathonboek/speciaal loophorloge oid maar is dit niet raar ?
Ik heb haar vorige jaren concerttickets, dvd-box favo serie, grote foto op canvas, ... gegeven, maar nu is de inspiratie echt op :Y)
Heeft iemand een ideetje voor kado?

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:07

Ik denk dat een loophorloge wel erg leuk is, zo kan ze echt trainen en alles goed bijhouden. En dan kan ze vaak via een programma/internet haar resultaten bijhouden en dus eventuele vooruitgang zien. Ik denk dat dat juist meer hoop schept als ze ziet dat ze misschien wel vooruit gaat! En het is wel een beetje een cadeau waaruit blijkt dat je haar steunt, ook niet onbelangrijk.

Het is ondertussen alweer bijna valentijn en ik wil wat leuks halen voor mijn vriend. Of misschien kunnen we wat samen gaan doen, hmm. Zou schaatsen leuk zijn? Dit willen we al sinds vorig jaar maar het is er nog steeds niet van gekomen.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 12:54

mlc schreef:
Het is ondertussen alweer bijna valentijn en ik wil wat leuks halen voor mijn vriend. Of misschien kunnen we wat samen gaan doen, hmm. Zou schaatsen leuk zijn? Dit willen we al sinds vorig jaar maar het is er nog steeds niet van gekomen.


Tuurlijk is schaatsen leuk, zeker als je het sowieso al een tijd wilde! Mijn vriend heeft helaas last van z'n knieën, maar anders had ik dat ook zeker leuk gevonden om te doen samen :)

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 22:23

Mn vriendje is 6 maart jarig, hij wordt dan 16. Ik weet echt niet wat ik hem moet geven :=

-Verrassingen kan hij niet tegen, dan blijft ie maar smeken of ik het alsjeblieft wil vertellen en gaat ie extra lief doen. Daar wil ik dus iets mee doen, want dat is grappig
-Hij houdt van gamen, vooral Assassin's Creed (ik ook haha) en Call Of Duty. (Xbox 360)
-Hij is voor PSV (ik houd helemaal niet van voetbal )
-Muzieksmaak heeft ie niet duidelijk, hij luistert bijna nooit muziek.
-Hij houdt van sporten. Hij voetbalt (natuurlijk..) en gaat vaak hardlopen of met mij mee fietsen (ik doe aan wielrennen). Hij gaat ook soms fitnessen.

Verder zijn er niet echt dingen waar hij echt van houdt.
Sowieso heb ik al 1 klein idee. Aangezien ik best aardig kan tekenen wil ik voor hem een Assassin's Creed tekening maken (daar vroeg hij ook om )
Ik ben overigens 17 en we zijn bijna 8 maanden samen
Er zit trouwens geen budget aan het 'cadeau', maakt mij niet zoveel uit wat het gaat kosten. Als het maar een leuk idee is

b_o_k_t
Berichten: 416
Geregistreerd: 24-02-11

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 23:52

neem hem ergens mee naartoe? een leuk concert ofzo? of samen een weekendje weg? (als verrassing dan natuurlijk! :D)

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 09:35

Jij zegt dat je niet van voetbal houdt.. Maar misschien vind je het leuk om hem wel mee te nemen naar een wedstrijd van PSV? Gezellig daarvoor of daarna hapje eten? :) Ik weet zeker dat je vriend dat geweldig zou vinden, mijn vriend zeurt ook al tijden dat ik mee moet naar wedstrijd van Ajax :))

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 19:46

Jahoor, ik ben over een maandje jarig en de vragen komen binnen. Maar wat wil ik nou? We hebben net alle Sinterklaas- en Kerstlootjes achter de rug. Ik heb pas mijn kamer geruimd en heel veel spullen naar de kringloop gebracht (wil graag alles opgeruimd houden :D). Cadeaubonnen vragen vinden de mensen stom om te geven, anders had ik lekker kledingbonnen ofzo gevraagd. Moeilijk!

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 20:06

Dingen als douchegel, shampoo en conditioner, bodylotion, make-up vind ik opzich wel fijn om te krijgen. Kan je ook nog eens wat duurdere merken vragen.

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 21:13

Ik zat idd te denken aan zulk soort spul. En dan van Lush,The Body Shop of het Naked palette van Urban Decay. Moet ik alleen wel iedereen de stad in sturen :p

Laux

Berichten: 3476
Geregistreerd: 21-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:42

Ik zoek een redelijk goedkoop cadeautje voor mijn vriend die over een maand jarig is.
De reden dat het redelijk goedkoop (tot 30 euro) moet zijn, is dat ik een week later jarig ben en we samen ook nog een dag weggaan ter ere van onze verjaardagen. :) Maar we vonden het ook leuk om er iets tastbaars bij te doen op de dagen zelf, zodat je niet met lege handen aankomt.
Nu liet hij ook in een gesprek vallen dat hij een horloge wel leuk zou vinden, dus wat vinden jullie van het volgende, geschikt of niet?

Afbeelding

Laux

Berichten: 3476
Geregistreerd: 21-02-09

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:06

Ik heb inmiddels gekozen voor de volgende, leuk of niet? :)

Afbeelding

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:07

Ja, heel leuk! Ik vind zulke horloges voor mannen echt leuk en die jij uit gezocht heb vind ik ook erg leuk!
Ik heb mijn vriend ook een oozoo horloge gegeven, hij is er nog steeds erg blij mee!

Heeft iemand leuk kadootje om aan goede vrienden te geven die zijn gaan samenwonen? Wij hebben een leuke koektrommel met allerlei koekjes gekregen toen, dus die optie valt al af :+

Aranel
Berichten: 20207
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:17

Leuk horloge hierboven! :)

Ik zou wat dingen voor in huis kopen Davinia_ Een leuk dienblad en dan wat kaarsen/mooie mokken/fotolijstje erbij oid, dan ben je bij de Xenos klaar voor 10-15 euro, leuk plastic inpakfolie eromheen en je hebt een superleuk cadeau. Denk dat ik ook zoiets ga doen voor mijn beste vriendin als ze gaat samenwonen straks.

Voor haar verjaardag geef ik haar trouwens een workshop buikdansen. En dan mag ze iemand meenemen. En het is in Deventer. En ik ben haar enige vriendin met auto.. O:)
Oftewel een cadeau met een beetje eigenmbelang voor mezelf :')

Zirkonia

Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 12:19

Cadeautip voor een man, 51 jaar, gezocht :Y) Iemand enig idee?
Luchtjes/horloges zijn er al genoeg..

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:30

Vriendlief en ik zijn morgen anderhalf jaar bij elkaar en wil graag wat voor hem kopen, maar weet echt niet wat :=. Nachtje weg doen we al vaak zat en over 3 weken gaan we op wintersport. Hier heeft hij alles al voor aangeschaft.

Een mooie armband en ketting heeft ie al en een horloge draagt hij niet. Verder qua sieraden ook niks, want is niet handig met zijn werk. Nu wil hij graag een mooie portomonee, maar vind een portomomee nog al persoonlijk en vind dat hij dat beter zelf uit kan zoeken..

Hij werkt op de bouw en heeft sinds kort zijn eigen bedrijfje, maar om nou gereedschap te kopen?

Wie weet er wat leuks en orgineels? Budget rond de 100,-

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:39

Uit eten? Misschien een beetje standaard, maar vaak wel leuk.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:06

Crisis hier in huis. Mijn vader wordt 60 jaar. En mijn moeder en ik zijn ten einde raad. Ik heb inmiddels een boek gevonden en gekocht, maar daar wil ik nog iets kleins bij. Mijn moeder wil nog een groot cadeau.
Het grote probleem is dat mijn vader niet echt een hobby heeft, dus het zou het mooiste zijn als het cadeau hem een nieuwe hobby geeft :+ (Ik heb al gekeken naar cursussen, maar schilderen, talen, koken etc dat past niet echt bij hem).
Luchtjes, sierraden, boeken genoeg. Weekendje weg vinden we eigenlijk "te gewoon" aangezien we dat anders ook misschien ook zouden doen.

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:40

Mijn stiefvader heeft een slipcursus gekregen voor zijn verjaardag :) En ik ken iemand die een parachute sprong heeft gekregen voor zijn verjaardag, maar dan moet je dat wel leuk vinden en durven.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:49

SplashIsLief schreef:
Crisis hier in huis. Mijn vader wordt 60 jaar. En mijn moeder en ik zijn ten einde raad. Ik heb inmiddels een boek gevonden en gekocht, maar daar wil ik nog iets kleins bij. Mijn moeder wil nog een groot cadeau.
Het grote probleem is dat mijn vader niet echt een hobby heeft, dus het zou het mooiste zijn als het cadeau hem een nieuwe hobby geeft :+ (Ik heb al gekeken naar cursussen, maar schilderen, talen, koken etc dat past niet echt bij hem).
Luchtjes, sierraden, boeken genoeg. Weekendje weg vinden we eigenlijk "te gewoon" aangezien we dat anders ook misschien ook zouden doen.


Waar houd je vader van? Mijn vader hebben we bv een cursus websites bouwen gegeven. Vond ie prachtig. Maar je kan ook denken aan een lidmaatschap van een autorittensport-vereniging (soort kruising tussen endurance en trec maar dan met auto's). Maar bij veel volkuniversiteiten kun je ook cursussen loodgieten/meubels maken/houtbewerken doen.

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:53

Wij hebben m'n vader z'n motorrijbewijs cadeau gegeven toen hij 50 werd. En een motor natuurlijk nadat hij z'n rijbewijs had gehaald, anders had hij er zo weinig aan :Y)

Het was absoluut niet iets waar hij op had gerekend, maar hij geniet er volop van!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:23

Veulen, ja dat is dus lastig want hij houdt nergens echt van.
Hij vindt mijn paard inmiddels wel leuk, maar alleen als we er bij zijn (ik heb hem al eens een les cadeau gedaan en dat vond hij erg leuk maar hij vond het eng en voelde zich te oud). Hij vindt fotograferen wel leuk, maar niet om zich in te verdiepen. Auto's vindt hij wel leuk maar niet heel indrukwekkend. (maar ik ga stiekem toch even kijken naar autorittensport-verenigingen en naar bijv. een crusus houtbewerken, dankjewel)
En zo gaat het dus met heel veel dingen en dat is juist de reden dat we er zo gek van worden.

Ik zie hem ook nog niet op een motor zitten.

Milan_lover

Berichten: 6196
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 14:27

Wij hebben mijn broer ooit wat proeflessen zweefvliegen gegeven :)