[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roodvos

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 22:46

@Nine: heeft hij nog een voorkeur voor een bepaald merk vrachtwagen? Bijvoorbeeld Scania of Volvo?
Scania heeft zo'n mok waarbij een logo verschijnt als je er iets heets in doet. Je zou dan even bij zijn favoriete merk op de website kunnen kijken. Of een dekbedovertrek? Een mooi fotoboek met trucks?
Een (zelf geknutselde) tegoedbon voor een bezoek aan Truckstar (als het weer kan)?

nine1987

Berichten: 8344
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:05

Ja z'n merk is absoluut volvo.. :))
Truckstar gaat hij altijd met z'n vader heen.. :) dekbedovertrek heeft hij al.. Maar wel bedankt voor al je ideeën.. :)

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:22

@Steffi4: Misschien een leuk boek m.b.t. fotografie oid?

@Nine: een vrachtwagen waar hij fan van is op schaal? Anders een mooi beeldje of sleutelhanger ofzo van een bepaalde truck? Of inderdaad, zoals Roodvos zegt een mooi fotoboek? Ik weet niet of er meer delen van zijn van het spel dat hij speelt, maar anders een ander deel van het spel?

Edit: Ik zoek algemeen cadeau voor een man van 28, heeft iemand ideeën? Ook zoek ik nog wat kleins voor erbij voor ongeveer 5 euro voor een vrouw van 25. Kaarsen heb ik al, iets van Rituals ook en chocolade zit er ook al bij.

rien10
Berichten: 14737
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:27

Man van 28; heeft hij hobby's? Een motor blad, een Man's Health (fitnessblad), een schaatsblad? Deze dingen doen het altijd goed bij "mijn" jonge mannen. (Zoon en schoonzoon).

Vrouw; is ze een theeleut? Er zijn zoveel lekker thee soorten te koop. Of een leuk thee ei (en dan in kerst sfeer).https://www.beslist.nl/huis_tuin/d10429 ... 5989265285

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:30

@Rien10: Man vindt eigenlijk alleen gamen leuk, heeft verder geen hobby's. Schaken vindt hij leuk, maar hij heeft vorig jaar al een erg mooi groot schaakbord gekregen. Van iemand anders krijgt hij dit jaar een mini-versie weet ik al.

Vrouw drinkt helaas geen koffie/thee, maar een sapje of water. Houdt wel erg van roze, maar heeft bijv. vorig jaar een roze sjaal/handschoenen etc. gekregen. Geurstokjes oid houdt ze niet zo van.

rien10
Berichten: 14737
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:33

Er zijn heel veel schaakboeken te koop (hier wordt ook geschaakt).

Roze, fluffy, antislip sokken?

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:35

Een schaakboek ga ik eens naar kijken! Bedankt!

Die krijgt ze helaas al van schoonmams dit jaar... :=

rien10
Berichten: 14737
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:37


_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:38

Daar ga ik eens naar kijken! Bedankt!

Uberpony

Berichten: 226
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:01

_Kellyy schreef:
@Rien10: Man vindt eigenlijk alleen gamen leuk, heeft verder geen hobby's. Schaken vindt hij leuk, maar hij heeft vorig jaar al een erg mooi groot schaakbord gekregen. Van iemand anders krijgt hij dit jaar een mini-versie weet ik al.

Vrouw drinkt helaas geen koffie/thee, maar een sapje of water. Houdt wel erg van roze, maar heeft bijv. vorig jaar een roze sjaal/handschoenen etc. gekregen. Geurstokjes oid houdt ze niet zo van.


Welke games speelt je man? Er is heel veel leuke merchandise te koop. Mokken, T-shirts, posters met je favorite game character doet vaak goed. Op welke device gamed hij? Als hij op de Playstation speelt kan je een giftcard voor de Playstation store cadeaugeven, of als hij Fifas speelt misschien Fifa punten?

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:09

Uberpony, het is niet mijn man hoor, daar weet ik het gelukkig wel voor, haha! Het is mijn zwager.
Hij speelt niet echt specifieke games, meer VR-games. Hij speelt meer via Steam, dat wordt dus eventueel onze noodoplossing, maar dat hebben we hem vorig jaar ook al gegeven, vandaar ik eigenlijk op zoek ben naar iets anders, maar ik zou het totaal niet weten.

Ik heb het schaakboek voorgelegd aan mijn vriend, maar die zegt dat hij het niks zal vinden, omdat hij vooral dingen opzoekt op internet en dus niet zal gaan lezen in een boek... -O-

Uberpony

Berichten: 226
Geregistreerd: 12-07-12

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:19


_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:34

Een klein schaakbord krijgt hij al van iemand anders dit jaar, anders had dat inderdaad een goede optie geweest!

Uberpony

Berichten: 226
Geregistreerd: 12-07-12

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 17:38

Een bierpakket, wijnpakket, chocomelpakket, koffiepakket, likeurtjes, whiskey?

Granoek
Blogger

Berichten: 10481
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 23:09

Ik kom even terug leven blazen in dit topic haha

Een vriendin is binnenkort jarig en ik zoek nog iets kleins om te geven (heb ook al iets) maar loop helemaal vast.
Liefst zou ik zelf iets maken maar ik kan niks bedenken.
Ze heeft paarden, binnenkort zelfs een nieuwe. Volgt opleiding hoefsmid, heeft een hond (waar ik al zo’n naamplaatje voor heb laten graveren) en is allesbehalve fan van prullaria.
Ik zocht op hoefijzer crafts maar dat is al snel tuttig of kan ze niet gebruiken (woont thuis, decoratie kan ze niet echt hangen bv), het leuke daarvan vond ik de link met haar paarden en opleiding.
Ik heb al 100 fotos gemaakt van haar paarden en hond en daar heeft ze ook al afdrukken van dus dat is niet meer echt origineel..

Misschien denken jullie ergens aan dat ik nu vergeet? Zit voor het moment te denken aan een naambordje voor aan stal maar liever iets leukers

Roodvos

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:13

Granoek, ik heb zelf dit rugzakje, en laatst ook aan iemand cadeau gedaan:
https://www.decathlon.nl/p/wandelrugzak ... R-p-301684

Is klein, handzaam, en super handig om bijvoorbeeld mee te nemen op de fiets, geocaching oid. Zou eventueel zelfs meekunnen te paard, is er klein genoeg voor.
Er is genoeg ruimte voor even een dun jasje of regenjas, en een voorvak voor een telefoon en sleutels.

Als ze als hoefsmid aan de gang gaat zou ze er bijvoorbeeld eten en drinken in kunnen doen voor haarzelf voor onderweg. Of water en brokjess voor haar hond als ze die dan meeneemt.

Granoek
Blogger

Berichten: 10481
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:19

Wow heel handig inderdaad, en klopt die prijs?? 3€ maar? Hoe dan :+ decathlon is niet zo ver van hier dus dat is zeker een goed idee

Roodvos

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:09

Ja, die prijs klopt, en nee, daar snap ik ook niets van :+ .
Volgens mij zijn alleen de ritsen al duurder :+ .

En als je het in de hand hebt is het ook echt een mooi rugzakje. Voelt als fijne kwaliteit. Geen cheap-ass ding, dat je denkt "dat kan ook niet anders voor die prijs". Ik heb die van mij nu 1,5 - 2 jaar, en blijft ook gewoon mooi.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:50

Ik geef deze ven een schop. Met de winkels dicht heb ik het wat lastig. Ik wil graag 1 persoon en een stel allebei apart een bedankje geven. Vorig jaar deed ik chocola en wijn voor het stel en een plantje en theesetje voor de losse persoon.

Maar wat doe ik dit jaar? Met de winkels dicht vind ik het lastig om zomaar iets te kiezen en door internet bestellen heb ik nu ook nog keuze stress. Please help me.

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 21:27

Toch een schopje omhoog dit topic.

Nog wat creatievelingen hier?

Een vriendin/stalhulp/bijrijder van mijn pony is binnenkort jarig en nu zit ik te bedenken wat een leuk cadeau zou zijn.
Tot zo max 50 euro.

Ze heeft momenteel geen eigen paard dus daar iets voor is niet haalbaar.
Voor haar zelf zou ik het niet meer weten.
Ze is 15 jaar oud.

Ze had mij dit jaar een dekje gegeven.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 23:04

Misschien een fotoshoot met jouw pony? Of een schilderij van hun samen?
Anders misschien een les of een bijzondere buitenrit?

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 08:26

Veulen84 schreef:
Misschien een fotoshoot met jouw pony? Of een schilderij van hun samen?
Anders misschien een les of een bijzondere buitenrit?


Een les zou ze denk ik leuk vinden :D

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:46

Ik geef dit topic een schopje
Goede vriendin van mij word eind deze maand 22, ik heb aan haar gevraagd of ze nog iets specifieks voor haar verjaardag wilt, maar haar antwoord was nee. Maar met lege handen aan komen vind ik ook zo stom.
-ze word dus 22
-heeft een paard, maar heeft daar eigenlijk alles al voor.
-ze houd wel van een wijntje, maar ze heeft liever niet dat ik dit geef voor haar verjaardag, want haar ouders zitten er bij, en ze is bang dat haar ouders denken dat ze heel veel zuipt oid
-make up en mode ect boeit haar niet veel
-bedrag €20-30

marleen_88

Berichten: 14076
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 19:59

Samen lunchen en of drankje samen op het terras?
Een boekenbon?
Een Douglas/ IciParisbon?
Rituals?

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 11:47

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een leuk kadoidee voor mijn teamleider. Deze heeft een nieuwe baan elders.

We kunnen het erg goed vinden, hij was een fijne teamleider en fijne discussie partner op werk gerelateerde, maar ook maatschappij en sociale onderwerpen.

Alvast bedankt!

Ps we geven als team wat, maar ik wilde ook wat persoonlijks geven wat niet te cliché is.