[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43810
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:30

Een pot met tegoedbonnen?
- Was ophangen
- Koken
- Boodschappen doen

etc.

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 00:15

soesie schreef:
Ik heb voor mijn moeder een pakket gemaakt in een mooie mand, met haar favoriete dingen erin. Dropjes, droge worst, biefstukjes, zoutjes, saucijzenbroodjes, haar favoriete badschium, enzo.
Een lieve kaart erbij, ook leuk om te doen. Ik heb er echt aandacht aan geschonken om haar favoriete lekkernijen uit te zoeken.
Misschien is dat een idee voor je.


Erg leuk idee ! En dan indd met wat tegoedbonnen erbij, leuk! Wassen enzo kom ik helaas niet aan, werk alle dagen, één dag vrij en heb m'n eigen huishouden ook nog :')

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:25

vorig haar heb ik haar een tegoedbon gegeven voor het theater, voor 2 personen. Kan ze zelf uitpluizen wat ze wil zien, wanneer ze wil gaan, en ze heeft een leuke avond. Alleen is dat wel iets duurder. Dus het ligt maar helemaal aan het budget. Maar om eerlijk te zijn- ook al pluk ik een bosje lelietjes van dalen bijvoorbeeld, dat zou ze ook waarderen. Het gaat om het idee, en natuurlijk ook, dat ik even langskom.

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 13:40

Wie heeft er een leuk ideetje voor een avondje/dagje weg met z'n tweeën, als cadeautje? Liefst iets cultureels. We hebben nu een aantal klassieke concerten gedaan, een cabaretvoorstelling en een balletvoorstelling.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:13

Ik hoop dat iemand een leuk idee heeft! :)

Volgende week is een goede vriendin jarig. Gezien we elkaar van stal kennen en zij mij ontzettend geholpen heeft met mijn merrie die problemen had wil ik haar echt iets leuks geven. Liefst iets voor de paarden

Ze is wel iemand die iets koopt wat ze leuk vind dus zeg maar al veel heeft.
Ze heeft een veelzijdig paard.

Iemand een leuk idee voor bijvoorbeeld een clinics oid. Dat leek mij wel leuk, maar ik weet niet zo goed wat.

Budget is rond de 60 euro.

Janine1990

Berichten: 43810
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:38

Kan je niet iemand vinden die een portret van haar en haar paard kan maken? Of een fotoshoot cadeau geven (eventueel met afdruk op canvas?)

Ik weet niet wat ze leuk zou vinden aan een clinic (gezien haar veelzijdige paard), maar een toffe cross clinic is natuurlijk ook leuk. Of working equitation misschien? Een combinatie van alles als ik me niet vergis...

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 13:54

Misschien kunnen jullie me helpen.
Samen met een ander hebben we een jaar lang stage gelopen op een bedrijf en willen we onze stage begeleider graag een cadeau geven maar we weten niet wat leuk is.

het is een dressuur bedrijf.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:10

Lisanne, Mooi leren halster met touw waar de stalnaam of paard waarmee ze vaak op wedstrijd gaat? Kan ook met een zweetdeken in de stalkleuren met naam erop?

Of een verwen pakket? weet niet of ze daar van houdt, al is het wel erg cliché omdat het bijna altijd gegeven wordt...

xChanelx
Berichten: 1922
Geregistreerd: 05-04-13

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:17

Ook hier op zoek naar inspiratie voor cadeaus.
Het een voor de eigenaresse van mijn verzorgpaard. Zij en haar man zijn binnenkort 12,5 jaar getrouwd.

En mijn stage (maatschappelijk werk) zit er bijna op en ik zou het leuk vinden om mijn stagebegeleiders te bedanken. Twee vrouwen en ik wil graag hetzelfde geven voor beide, dus geen verschil maken.

Iemand nog leuke ideeën?

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:16

Ik kom ook even inspiratie vragen.

Mijn broertje word over anderhalve week 12 en nu ben ik op zoek naar een leuk cadeau.

Hij houd van voetbal en van judo. Maar voetbalpakjes en ballen etc heeft hij al genoeg.
Verder is het een echte jongen.

Maar ik kan gewoon geen cadeau bedenken.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 10:39

Zijn kaartjes voor een grote(re) judowedstrijd misschien gaaf? Mijn gevoel zegt dat die kaartjes niet enorm duur hoeven te zijn, maar ik heb nergens naar gekeken hoor. Van tennis weet ik dat je soms voor 20 euro een hele dag allerlei wedstrijden kunt zien

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:29

Help!
Vriend word volgende maand 31.
Kan niks bedenken voor zn verjaardag..
Wilde weekend preston palace gaan, maar helaas heeft hij t veel te druk mer werk :(
Iemand een idee..?

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:35

XxLiindsaYxX schreef:
Help!
Vriend word volgende maand 31.
Kan niks bedenken voor zn verjaardag..
Wilde weekend preston palace gaan, maar helaas heeft hij t veel te druk mer werk :(
Iemand een idee..?


Houd die van drank? Whisky, cognac, rum etc. ?

Ik heb hier 2 leuke pakketten gekocht voor m'n oom en vriend
https://www.tastingcollection.com/nl/

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 16:39

Oh leuk zal is kijken!
Voornamelijk bier, af en toe baco of Havana haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:00

Hallo allemaal.
Sorry dat ik zo kom binnen vallen maar ik ben 26 juni jarig. Vier het de 25e en krijg nu dus allemaal vragen wat wil je hebben wat wil je hebben.. Ik ben heel erg van het zelf uitzoeken wat ik zoek zeg maar dus vroeg vorige jaren altijd geld omdat er nog wel eens iemand aan kwam met iets totaal anders dan wat ik bedoelde :+ Dan kan ik het zelf uitzoeken zeg maar.

Ik zal mezelf kort omschrijven en ben benieuwd of jullie daarop wat durven te bedenken wat mij misschien weer op ideeën brengt.
Ik word 27, woon op mezelf samen met 2 katten, heb een ruime tuin die ik een paar maand geleden helemaal ingericht heb dus naast misschien een plantenbak voor op het terras is daar niet echt meer wat nodig. Ik heb geen paard meer en rij momenteel ook helemaal niet meer.
Ik werk/studeer niet momenteel. Kwa actieve dingen wandel ik regelmatig en zwem ik 1 keer in de week, het liefst ook skeeleren maar dat is tot op heden nog niet gelukt. Verder ben ik veel in huis bezig of in de tuin. Lees ik graag, kleuren (kleurboek voor volwassenen) deed ik ook actief maar nu wat minder, daarvoor heb ik ook genoeg aan potloden/kleurboeken nu.. Make up etc, heb ik voorlopig ook even genoeg. Verder heb ik alles zo ongeveer wel denk ik, helemaal als ik het zo lees. Kwa hebbedingetjes zoals beeldjes etc heb ik genoeg..
Ik heb nu op mijn lijstje dan staan 2 lack planken van de IKEA, vloerbeschermer voor onder m'n bureaustoel, vvv bon en een nieuwe wasmand.
Ik ben echt totaal inspiratieloos verder , heb al wat sites door gespeurd.. :')

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:31

Annet: vraag je vrienden/familie een dagje weg. Een gezellig etentje, concertkaartjes, dagje naar de dierentuin, dagje samen naar het strand, een rondvaart door amsterdam. Ik roep maar wat dingen. Je kunt vast wel verzinnen welk uitje bij jou past en bij het budget van vrienden en familie.

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:47

Thanks, dagje dierentuin had ik ook al wel aan gedacht maar dat soort dingen doe ik ook tussendoor zo gewoon wel met m'n moeder zeg maar.. De rest is beetje boven budget maar ik snap wat je bedoeld dus zal daar ook nog eens over nadenken :D

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:51

Misschien dat vrienden/familie samen voor een kaartje voor jou inleggen? Kunnen ze mss niet allemaal mee naar het concert, maar kan ook leuk zijn om te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:22

Ik ben niet zo'n uitjes mens en concert nog nooit geweest, ben ik ook niet echt het type voor :+

Het lijstje geldt nu meer voor mijn ouders/stiefmoeder en broer, evt opa.
Al met al komen alleen mijn moeder, broer, misschien broer z'n nieuwe vriendin, opa, vader, stiefmoeder, oom + tante, buurvrouw + buurmeisje, "vriend" en achterbuurvrouw/vriendin.

Heb niet echt specifieke vrienden/vriendinnen ofzo die komen, buurvrouw is 20 jaar ouder, ga ik wel vriendschappelijk mee om maar is wel anders dan leeftijdsgenoot natuurlijk, en m'n achterbuurvrouw heb ik sinds kort contact mee, en 1 meid die ik via hier ken maar ook nog niet zo lang dus of ik die al vriendin kan noemen is beetje dubbel, maar die kan ook niet komen.
En nog 1 waar ik een tijdje leuk contact mee had maar die kan ik nu totaal niet meer peilen, meer situatie when i need you, i like you. Dus die heb ik eerst niet uitgenodigd.

M'n vader + stiefmoeder komen weer apart van m'n moeder, m'n moeder komt verwacht ik tegelijk met m'n opa (en broer?).
Oom en tante heb ik niet super contact mee en die hebben zelf een antiekschuur dus het zal of wat voor in de tuin zijn of geld.
Buurvrouw heeft echt niet veel te besteden en verder natuurlijk ook geen contact met mijn familie ofzo om iets samen te kunnen doen.
En vader + moeder hebben dus ook geen contact.
En mijn "vriend" heeft volgens mij al iets of iig zelf al ideeën..

Dus ik zit echt een lijstje te maken voor vader/stiefmoeder/broer en voor m'n moeder en evt. opa.
Sorry als het ingewikkeld is maar misschien handig om even uit te leggen :D

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:04

Ik denk dat je een beetje los moet laten wie wanneer komt. Dan maak je het jezelf makkelijker. Je hebt best wat mensen die langs komen voor je verjaardag. Als ze allemaal 10e inleggen, dan heb je zo 50-60 euro, als het niet meer wordt. Daarmee kun je best wat leuks doen.

Laatste poging: misschien wil je wel een keertje een behandeling bij een schoonheidssalon of een massage? Als dit niet is wat je zoekt, ga dan eens nadenken wat je nog eens wilt doen of meemaken. Denk aan een nieuwe hobby beginnen, ergens naartoe, iets moois hebben. Daarbij kun je vast iets betaalbaars verzinnen. Denk in mogelijkheden.

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 14:17

Uh okee? Bedankt? Ik moet los laten wie wanneer komt? Waar maak jij uit op dat ik dat niet los kan laten? Dat mijn ouders apart van elkaar komen is al sinds ik uit huis ben zo dus snap niet helemaal waar je die opmerking ineens weg haalt. Ik leg alleen even uit wie er komen en aangezien het hier over vrienden en familie gaat noem ik dus even dat er verder niet echt vrienden komen. Maar wat je nu zegt bedoelde je dus dat ik dan geld kan vragen, had dat dan gezegd je zegt misschien dat vrienden/familie geld in kunnen leggen, ik dacht dus dat je bedoelde met z'n allen geld in een envelop stoppen en dat aan mij geven, maar dat werkt dus niet echt omdat iedereen apart van elkaar is/komt zo ongeveer :) En geld vind ik niet echt onder cadeaus vallen, geld zet ik er altijd bij op mijn lijstje en zoals nu vvv bonnen.

Voor mijn hobby's etc heb ik alles al zoals ik voorheen ook al zei :)

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:41

Ik zou het op prijs stellen als je wat positiever kunt reageren. Ik probeer je een plezier te doen he, ik typ hier geen berichten omdat ik het zo leuk vind om op andere mensen te zeiken. Tot nu toe ben ik de enige die reageert, dus als mijn reacties je niet aan staan, doe er dan wat anders mee dan boos reageren.

Ik bedoel dat het feit dat mensen niet tegelijk op je verjaardag in jouw huis zijn, niet betekent dat ze niet samen een cadeau kunnen regelen of mee kunnen doen aan je cadeau.

Of misschien kun je zelf (als ze weten dat je voor ... geld inzamelt) alvast je cadeau kopen, op je verjaardag laten bezorgen en aan iedereen laten zien waaraan ze meebetalen. Ja, dan komen ze met een envelopje, maar dat is toch anders dan dat het envelopje op de stapel verdwijnt.

Maar ik krijg de indruk dat je niet zo'n behoefte hebt aan iemand die met je mee wilt denken terwijl diegene jou totaal niet kent. Sorry dat ik je niet meteen je ideale cadeau kan voorschotelen, dat gaat nou eenmaal niet.

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:03

Vraag een kado voor iemand in een ontwikkelingsland.Kijk maar eens naar de webshop van Oxfam Novib.

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:32

Een vriendin van mij word bijna 18 en heb geen idee wat ik als cadeau moet geven.
Ze (met nog 2 andere) heeft mij voor mijn 18e verjaardag een drankmolentje met 2 flessen sterke drank, snoeplingeriesetje, peesbeschermers en een grote opblaasbaar bierglas gegeven
Haar ouders zijn geen fan van alcohol dus ze had al gevraagd of ik geen drank cadeau wou doen. Vind t ook niet leuk op een snoeplingerie setje terug te geven (vind ik dan weer niet origineel bedacht)
Ze rijd ook paard maar momenteel staat der paard in training/verkoop dus paardenspullen worden t ook niet
Ik zoek dus iets "orgineels" wat echt bij 18 jaar hoort

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 07:54

Sleutelhanger voor haar toekomstige autosleutel.