[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:59

kelliiee1993 schreef:
Tips gevraagd!

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn schoonbroertje, 18 jaar en houd van voetbal en bier drinken met zijn vrienden.
Mijn andere schoonbroertje, 22 jaar en ken ik niet zo goed.
En mijn schoonouders, vader houd wel van gezelligheid, een biertje op zn tijd etc.
En moeders houd van leuke spulletjes, maar het huis staat al vol genoeg dat er niet nog meer echt bij kan :=

Een brouw-je-eigen-bier-pakket?

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 18:33

mirriezz schreef:
Dus kellie, ik begrijp dat je voor eigenlijk het hele gezin van je vriend cadeautjes zoekt?
Wat is je budget daarbij? Eventueel verschillend voor schoonbroers en schoonouders?
Heeft je vriend misschien een idee wat je ze kunt geven?


Klopt,budget is max 20 euro per persoon.
Nee mijn vriend had zelf ook al geem idee wat hij ze moest geven!



Een bierbrouwpakket heb ik ook over nagedacht,maar zie geen van allen daar wat mee doen eigenlijk.

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 19:14

Ik was vrijdag bij de Ikea en daar hebben ze héél grote bierglazen, is zoiets leuk?

Een kast of bakken oid voor je moeder om in op te ruimen?

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:36

Oudejaarsloten?

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 23:21

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik wil voor mn vriend een leuk kerstcadeau kopen! Heb vrij weinig te besteden namelijk 15 euro
Hij zit bij de luchtmacht, als hobby speelt ie gitaar. Al staat dat nu op een heeul laag pitje. We gaan begin maart verhuizen naar ons nieuwe huis!
Edit: hij Moet na kerst weg voor een oefening van 6wk

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 00:19

Iemand een ideetje voor een klein kadootje om iemand op te vrolijken? Dame is super zacht, paardenliefhebber en heeft een gezin met 2 kinderen. Mag echt niet te duur zijn, dan geeft ze het terug.

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 02:15

Ik zou een lekkere kerststol ofzo halen bij de bakker :) Of een mooi plantje of kerststukje?

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:57

claudiadvx schreef:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik wil voor mn vriend een leuk kerstcadeau kopen! Heb vrij weinig te besteden namelijk 15 euro
Hij zit bij de luchtmacht, als hobby speelt ie gitaar. Al staat dat nu op een heeul laag pitje. We gaan begin maart verhuizen naar ons nieuwe huis!
Edit: hij Moet na kerst weg voor een oefening van 6wk

Een half oudejaarslot zou kunnen.

Verder, voor de piano heb je Pop Selections "boeken", een boek (ziet er meer uit als een tijdschrift) met 4 liedjes erin, zowel noten als akkoorden. Als er ook zoiets voor de gitaar bestaat kan je kijken of je er eentje kan vinden waar één of meerdere liedjes die hij leuk vindt in staan, en die geven.

Of je kan zelf een waardebon in elkaar knutselen, dat hij zelf een muziekboek uit mag kiezen.

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:58

Oh, ik bedenk net, heeft hij al een gitaarstandaard? Dat is misschien wel leuk voor in jullie nieuwe huis!

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 23:21

Hij heeft 3 hangers aan de muur waar ze aan hangen!
Oude jaars lot zou ook wel kunnen ja! Maar ik zat eerder t denken aan een voorwerp waar hij echt wat aan heeft

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 01:06

@kellie: kun je misschien een leuk gezelschapsspel kopen? Dan denk ik niet meteen aan mens erger je niet, maar iets richting kolonisten van catan ofzo. Misschien is er ook wel een cool voetbal gerelateerd spel?

Claudia: misschien kun je hem iets geven voor op oefening? Iets waarmee hij aan jou kan denken? Een fotootje, of een item dat hij mee kan nemen met een foto van jou erop? (Dog tag, sleutelhanger, kussensloop, iets in die richting)
Of anders iets voor in huis wat hij graag wil hebben.

Veulen: ik denk ook als eerste aan een plantje of iets eetbaars. Eventueel een lekkere thee of koffie, of lekkere chocolade om haar mee te verwennen? Of biedt haar gewoon aan dat ze 1 van de feestdagen niet naar de paarden hoeft, dat jij voor de paarden zorgt.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 01:26

Een mooie foto ga ik sowieso geven ja! Maar daarnaast -O-

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:51

Iemand een idee voor een man van 26 die gitaar speelt, heel grote dierenvriend is, metalfan is en van retro houdt? Help me :')

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:58

Kaartjes voor de dierentuin of iets "persoonlijkers" dan een gewoon dierentuinbezoek.. misschien kan hij ergens een dagje "achter de schermen" van een dierentuin meekijken, of weetikveelwat? Koe-knuffelen of iets soortgelijks? Koe-knuffelen is misschien niet echt iets, maar misschien bestaat er iets soortgelijks voor andere dieren? Zou je even op moeten zoeken.

Een boek met noten/akkoorden voor de gitaar van muziek die hij goed vindt?

Heeft hij een goede koptelefoon om muziek mee te luisteren? Die zou je 'm kunnen geven of, als dat je budget te boven gaat, een waardebon voor een muziek- of elektronicazaak met een briefje erbij dat het is om aan een koptelefoon te besteden?

Is er een tijdschrift dat bij zijn interesses aansluit? Misschien een (proef)abonnement daarop?

Wat bedoel je precies met retro?

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:06

Hallo Creatieve cadeau mensen! Ik heb ook een vraagje. 25 januari is mijn vriend jarig en ik ben er dus over na aan het denken wat ik hem zal geven. Ik vind dit extra moeilijk omdat we elkaar eigenlijk nog niet zo heel lang kennen en pas sinds kort een stel zijn (dus ik wil wel graag een goede indruk achter laten :o ).

Zelf kwam ik dit tegen op internet: https://www.ditverzinjeniet.nl/doiy-bucketlist-poster. Past wel goed bij hem aangezien hij vindt dat je alles een keer geprobeerd moet hebben in het leven, maar ik twijfel omdat ik niet weet wat er allemaal op staat. Als bijna alles bijvoorbeeld handen vol geld kost vind ik het niet zo leuk om te geven :+ . Heeft iemand deze poster toevallig en kan er iets meer over vertellen? Of iemand andere leuke cadeau ideeën voor een 21-jarige man?

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:45

Anders neem je de 100 movies? Als hrt een reiziger is is een wereldkaart ook leuk. Je hebt er waarbij je de landen waar je geweest bent kunt inkleuren na je reis etc.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:27

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een cadeau voor een meisje van 7 jaar. Het mag hooguit een paar euro kosten (het wordt een klein bedankje). Ze houdt van tekenen, knutselen, knippen/plakken, kralen rijgen etc. en van dingen als op de tablet spelen.

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:36

Scheetkussen :)

Janine1990

Berichten: 43835
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:23

Ik ben op zoek naar een leuk cadeautje voor mijn stalgenoot/vriendin die 36 wordt...

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:27

Iemand tips voor moederdag? Ik had ervoor een topic geopend maar word hier geen gestuurd. Zie alleen in de OP ook niks staan voor moeders

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:10

Beetje laat :D

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:33

xxemmely schreef:
Iemand tips voor moederdag? Ik had ervoor een topic geopend maar word hier geen gestuurd. Zie alleen in de OP ook niks staan voor moeders


Parfumetje, sieraden, chocola?

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:41

Veulen84 schreef:
xxemmely schreef:
Iemand tips voor moederdag? Ik had ervoor een topic geopend maar word hier geen gestuurd. Zie alleen in de OP ook niks staan voor moeders


Parfumetje, sieraden, chocola?


Bonbons, bloemen, cadeaubon, plantje, iets voor in de keuken (kruiden oid), bakproducten, zeepsetje, handcrème...

xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:13

Vind ik allemaal zo standaard :') hoop dat er mensen een apart of origineel idee hebben misschien O:)

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:44

Ik heb voor mijn moeder een pakket gemaakt in een mooie mand, met haar favoriete dingen erin. Dropjes, droge worst, biefstukjes, zoutjes, saucijzenbroodjes, haar favoriete badschium, enzo.
Een lieve kaart erbij, ook leuk om te doen. Ik heb er echt aandacht aan geschonken om haar favoriete lekkernijen uit te zoeken.
Misschien is dat een idee voor je.