[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xsheila06
Berichten: 40
Geregistreerd: 04-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:26

Hey, ik heb hulp nodig.

Mijn jonge zusje is over 1,5 maand jarig, zij wordt 14 jaar oud. Maar ik heb geen flauw idee wat ik als cadeautje kan geven (budget €50/60)
- Ze wordt dus 14, niet persé een meisje/meisje, heeft geen eigen paard maar wel verzorgpaarden (hiermee doet zij nóg geen wedstrijden). Fotograveren vindt ze leuk, maar alleen voor zichzelf -en met haar telefoon-. Ik weet dat ze van familieleden vooral geld krijgt, omdat zij een nieuwe telefoon wil gaan kopen. Verder is ze fan van een aantal muzikanten.

Dus wie oh wie heeft een idee? Iets duurder mag uiteraard ook, maar geen honderden euro's :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 17:56

concerttickets/merch?
Een lesje met verzorgpaard?
Of ik zie veel jongeren met bv bepaalde merken sweaters oid lopen, misschien is dat iets? Moet je maar net voor zijn natuurlijk, mij zegt het niks maar je ziet het zo veel tegenwoordig

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 16:36

Help!

Mijn leidinggevende is onlangs papa geworden. Nu willen we als afdeling graag een pakketje maken met voor het hele gezin iets.

Moeders is bevallen dmv keizersnee, daarnaast is er nog een zoontje van bijna 3.

Ik kwam op een borrel voor pap, een voorleesboekje voor de oudste.
Daarnaast wil ik graag een luier dobbelsteen toevoegen en denken aan een shower glove.
Iets voor moeders vinden we lastiger.

Totaal budget is tussen de 60 en 80 euro.

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 20:07

Wat is nou het perfecte kado wat niemand vraagt, maar altijd leuk is om te geven? Mijn moeder wordt 65, en mijn broer en ik willen een leuk kado doen. Maar we weten dus neit wat :P

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 12:05

Een familiefoto?

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 19:49

Ik haal dit topic toch even uit het stof omdat het volgens mij de plek is voor mijn vraag.

Ik wil voor mijn nichtjes een kerstcadeau kopen. Beide zijn in de middelbare school leeftijd en zijn op het moment helemaal in to merkkleding. Maar welke merken zijn op het moment hip? Ik kan het niet aan de ouders vragen want we hebben niet afgesproken om cadeaus te doen dus voor hen is het ook een verrassing.

Voor Earth, waarschijnlijk te laat maar mijn moeder hebben we voor een jubileumjaar een weekendje weg met het hele gezin gegeven. In deze tijd misschien een beetje lastig maar je kan er ook een cadeaubon voor geven. Ik vond het echt super leuk om weer een paar dagen met m’n broers en zus op te trekken.

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 20:14

koenlover schreef:
Ik haal dit topic toch even uit het stof omdat het volgens mij de plek is voor mijn vraag.

Ik wil voor mijn nichtjes een kerstcadeau kopen. Beide zijn in de middelbare school leeftijd en zijn op het moment helemaal in to merkkleding. Maar welke merken zijn op het moment hip? Ik kan het niet aan de ouders vragen want we hebben niet afgesproken om cadeaus te doen dus voor hen is het ook een verrassing.

Voor Earth, waarschijnlijk te laat maar mijn moeder hebben we voor een jubileumjaar een weekendje weg met het hele gezin gegeven. In deze tijd misschien een beetje lastig maar je kan er ook een cadeaubon voor geven. Ik vond het echt super leuk om weer een paar dagen met m’n broers en zus op te trekken.

Haha bedankt nog voor je tip, maar we waren al op een weekendje weg met het hele gezin :P Uiteindelijk wel wat leuks gegeven.
Ik kan je niet helpen met hippe merkkleding.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 23:22

koenlover schreef:
Ik haal dit topic toch even uit het stof omdat het volgens mij de plek is voor mijn vraag.

Ik wil voor mijn nichtjes een kerstcadeau kopen. Beide zijn in de middelbare school leeftijd en zijn op het moment helemaal in to merkkleding. Maar welke merken zijn op het moment hip? Ik kan het niet aan de ouders vragen want we hebben niet afgesproken om cadeaus te doen dus voor hen is het ook een verrassing.

Voor Earth, waarschijnlijk te laat maar mijn moeder hebben we voor een jubileumjaar een weekendje weg met het hele gezin gegeven. In deze tijd misschien een beetje lastig maar je kan er ook een cadeaubon voor geven. Ik vond het echt super leuk om weer een paar dagen met m’n broers en zus op te trekken.


Ik kan het morgen wel eens aan mijn jobstudenten vragen haha. Ik zie er wel eens met truien of petten van Balr als ik dat goed schrijf.

Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 10:16

koenlover schreef:
Ik haal dit topic toch even uit het stof omdat het volgens mij de plek is voor mijn vraag.

Ik wil voor mijn nichtjes een kerstcadeau kopen. Beide zijn in de middelbare school leeftijd en zijn op het moment helemaal in to merkkleding. Maar welke merken zijn op het moment hip? Ik kan het niet aan de ouders vragen want we hebben niet afgesproken om cadeaus te doen dus voor hen is het ook een verrassing.

Voor Earth, waarschijnlijk te laat maar mijn moeder hebben we voor een jubileumjaar een weekendje weg met het hele gezin gegeven. In deze tijd misschien een beetje lastig maar je kan er ook een cadeaubon voor geven. Ik vond het echt super leuk om weer een paar dagen met m’n broers en zus op te trekken.


Kan je niet een kleding bon doen, van zalando of zo? Dan kunnen ze zelf iets kiezen dat volledig hun stijl is?

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 17:25

Iemand ideeën voor een leuk Valentijnscadeautje -O-

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:44

Binnen 2w hebben wij een trouwfeest van een bevriend homokoppel en nu ben ik op zoek naar een originele manier om het geldkado van de vriendengroep af te geven. De vrienden leggen bij naar eigen vermogen, maar we willen dus een originele verpakking.
Ik heb al een aantal ideetjes, maar ben altijd blij verrast door de originaliteit van Bokt :wow:
Dus ik ben benieuwd!

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 00:15

Ik heb met mijn verjaardag allemaal origami geld gekregen haha.

Ook wel eens gehoord dat er een heel landschap van gemaakt werd met origami geld diertjes

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 00:44

Ik heb een keer een soort boeketje gevouwen van briefgeld.
Maar ik mag een boon worden als ik nog weet hoe ik dat gedaan heb.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:20

Of in een boompje hangen als zijnde geldboom

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:27

Origami had ik inderdaad ook al aan gedacht, maar het ook echt in een boom hangen, is wel een topidee!
Bedankt.

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 18:19

Oké.. Ik heb jullie hulp nodig.. De secretaris van onze ondernemingsraad krijgt overmorgen een nieuwe knie.. Nu willen we haar een mooi pakket sturen, maar we weten allemaal niet meer dan dat ze van haar hond/honden en wandelen houdt.. Iets wat ze nu dus echt niet gaat kunnen.. :')

Wat is leuk om te geven?

(budget +/- 100.-)

Wyb_ster

Berichten: 785
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:52

nine1987 schreef:
Oké.. Ik heb jullie hulp nodig.. De secretaris van onze ondernemingsraad krijgt overmorgen een nieuwe knie.. Nu willen we haar een mooi pakket sturen, maar we weten allemaal niet meer dan dat ze van haar hond/honden en wandelen houdt.. Iets wat ze nu dus echt niet gaat kunnen.. :')

Wat is leuk om te geven?

(budget +/- 100.-)


Misschien een pakketje met dingen die ze kan doen tijdens de revalidatie? Een boek (evt. hondgerelateerd), een puzzelboek, een Netflixabbo voor X maand, een knutselsetje, dat soort dingen?

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 09:24

Hallo! :D

Ik kom even binnenvallen want heb jullie hulp nodig.
In juli wordt mijn vader 60 en ik wil hem graag verrassen met een bijzonder cadeau.

Volgend jaar gaat hij trouwen, dus iets wat hier mee te maken heeft zou top zijn.

De band met mijn vader is bijzonder en we hebben afgelopen jaren samen veel meegemaakt, dus vandaar dat ik hem iets bijzonders wil geven. Google geeft alleen maar standaard opties (een mok of barbecue schort, mijn vader werkt in de zorg en heeft mij in zijn eentje opgevoed dus een echt 'mannencadeau' past niet helemaal :Y).

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 11:08

Een dag uit en dan mag hij zelf kiiezen waar naar toe.

Wyb_ster

Berichten: 785
Geregistreerd: 22-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 13:42

Joanne1997 schreef:
Hallo! :D

Ik kom even binnenvallen want heb jullie hulp nodig.
In juli wordt mijn vader 60 en ik wil hem graag verrassen met een bijzonder cadeau.

Volgend jaar gaat hij trouwen, dus iets wat hier mee te maken heeft zou top zijn.

De band met mijn vader is bijzonder en we hebben afgelopen jaren samen veel meegemaakt, dus vandaar dat ik hem iets bijzonders wil geven. Google geeft alleen maar standaard opties (een mok of barbecue schort, mijn vader werkt in de zorg en heeft mij in zijn eentje opgevoed dus een echt 'mannencadeau' past niet helemaal :Y).


Manchetknopen voor zijn trouwpak of een bijzondere/mooie stropdas voor de gelegenheid? Een mooi horloge?
Of bijvoorbeeld de trouwauto, maar ik kan me voorstellen dat je liever nu al iets wil geven waar hij dan gebruik van kan maken. Iemand die een schilderij maakt van de trouwerij kan ook gaaf zijn?

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 13:53

Wyb_ster schreef:
Joanne1997 schreef:
Hallo! :D

Ik kom even binnenvallen want heb jullie hulp nodig.
In juli wordt mijn vader 60 en ik wil hem graag verrassen met een bijzonder cadeau.

Volgend jaar gaat hij trouwen, dus iets wat hier mee te maken heeft zou top zijn.

De band met mijn vader is bijzonder en we hebben afgelopen jaren samen veel meegemaakt, dus vandaar dat ik hem iets bijzonders wil geven. Google geeft alleen maar standaard opties (een mok of barbecue schort, mijn vader werkt in de zorg en heeft mij in zijn eentje opgevoed dus een echt 'mannencadeau' past niet helemaal :Y).


Manchetknopen voor zijn trouwpak of een bijzondere/mooie stropdas voor de gelegenheid? Een mooi horloge?
Of bijvoorbeeld de trouwauto, maar ik kan me voorstellen dat je liever nu al iets wil geven waar hij dan gebruik van kan maken. Iemand die een schilderij maakt van de trouwerij kan ook gaaf zijn?


Ja zoiets zou ik ook doen. Dat is wel leuk, een mooie stropdas met mooie pochet ofzo.

Joanne1997

Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: Brabant

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 15:47

jullie zijn geweldig, bedankt!!
Hele leuke ideeën :D

WinSel

Berichten: 20570
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 11:10

Even dit topic weer omhoog schoppen

Mijn vriendin wordt in september 30 jaar. Ze zitten op dit moment in een behoorlijke rollercoaster ivm IVF traject. Het lijkt me dus leuk om een geluksbox te maken en cadeau te doen. Hebben jullie nog ideeën wat daar zoal in kan? Ik kom zelf nogal op de afgezaagde cadeautjes uit, zoals douchegel etc... Misschien zijn jullie wat creatiever haha

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 17:15

Een hoefijzer.

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 17:34

Ik denk dan aan kleine gelukjes, zoals een mooie mok met lekkere thee, of een lekkere koffie als ze daar meer van houdt. Speciale chocolade waar ze van kan genieten. Een pak zakdoekjes als het verdrietig is, een lekker dekentje om onder te kruipen als ze daar behoefte aan heeft.
En zo kun je wel even voortborduren op dit idee.