[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10473
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 08:46

Nog een schopje..
Ik zoek een trouwcadeau voor mijn zus en haar toekomstige man. Ze hebben 2 kindjes.
Ze gaan graag uiteten maar ben niet zo van de cadeaubonnen en ze werken beide horeca. Mijn zus is wel van de leuke fotolijsten enzo maar ze hebben pas een fotoshoot gedaan en daar ook al foto’s van uitvergroot }:0

Budget 80-100€

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 09:46

Hoe oud zijn de kindjes?

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 10:50

Granoek schreef:
Nog een schopje..
Ik zoek een trouwcadeau voor mijn zus en haar toekomstige man. Ze hebben 2 kindjes.
Ze gaan graag uiteten maar ben niet zo van de cadeaubonnen en ze werken beide horeca. Mijn zus is wel van de leuke fotolijsten enzo maar ze hebben pas een fotoshoot gedaan en daar ook al foto’s van uitvergroot }:0

Budget 80-100€


Ik wilde zeggen een leuke fotoshoot, maar dat hebben ze dus al :')
Anders een leuke mand met wat luxere kadotjes er in? Een goed boek, speelgoedje voor de kids, kaartjes voor de film etc.

Granoek
Blogger

Berichten: 10473
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:31

Britta31 schreef:
Hoe oud zijn de kindjes?

2 en 6!


Earth schreef:
Granoek schreef:
Nog een schopje..
Ik zoek een trouwcadeau voor mijn zus en haar toekomstige man. Ze hebben 2 kindjes.
Ze gaan graag uiteten maar ben niet zo van de cadeaubonnen en ze werken beide horeca. Mijn zus is wel van de leuke fotolijsten enzo maar ze hebben pas een fotoshoot gedaan en daar ook al foto’s van uitvergroot }:0

Budget 80-100€


Ik wilde zeggen een leuke fotoshoot, maar dat hebben ze dus al :')
Anders een leuke mand met wat luxere kadotjes er in? Een goed boek, speelgoedje voor de kids, kaartjes voor de film etc.


Ja er is weinig dat ze nog niet hebben haha.
Filmkaartjes vind ik inderdaad wel al een leuk extraatje ! Lezen doen ze allebei niet en ik hoopte eigenlijk iets voor hun te vinden en niet voor de kindjes want die krijgen ook al heel veel :+

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 19:35

Het was ook een voorbeeld, zo'n pakket kun je natuurlijk naar eigen inzicht invullen.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:05

Ik ben inspiratieloos...

Mijn nichtje (dochter van mijn zusje) is volgende week jarig en wordt dan 3. We vieren het komende zaterdag, alleen kan ik maar geen cadeau bedenken.

Ze heeft zo'n verlanglijstje, maar ik heb zelf niks met Moji Pops bijvoorbeeld (een van de dingen die er op staan). Ik hou meer van iets wat meer blijvend is of iets waar ze ook echt iets van leren. (ze heeft ook nog een grote broer, vandaar meervoud)

Dit meisje is gek op Frozen :+ een echte kletskous, maar kan heel afwachtend/verlegen/ongemakkelijk zijn bij 'vreemden'. Ze is ook gek op mij :') Paarden zijn een dingetje, thuis vind ze ze geweldig. Op stal ietsje minder :') Wellicht is dat nu wat beter geworden, maar ze heeft al een capje en rijlaarzen, dus echt iets paardgerelateerds kan ik ook niet bedenken.

Budget heb ik niet echt, maar met 50 euro moet het wel ophouden :+

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:13

Een scheetkussen.Altijd een succes.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:18

Met een budget van 50 euro is een scheetkussen van 50 cent wel heel gemakkelijk er vanaf maken :')

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:19

Maar wel super leuk.Anders een Frozen badhanddoek erbij doen.

Kaplaars

Berichten: 1549
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:46

Ik vind de webshop opzijnplek.nl erg leuk. Daar hebben ze veel spullen om buiten te spelen en te ontdekken. Ze hebben daar bijvoorbeeld een appelsnijmachine waarmee ze zelf (met een volwassenen) een appel kan schillen en plakjes kan maken. Een frozen bakvorm (of gewone springvorm) en je bent een appeltaart-maak pakket.
Of een verrekijker met een vogelzoek kaart of boekje. Of giga-bellenblaas.
Anders is het boek ‘het zwanenmeer’ met muziek een onwijs mooi boek. Van Jessica Courtney tickle (of zo iets) er zijn ook andere verhalen, maar de muziekstukjes zijn echt goed en de tekeningen prachtig.

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:57

Kaplaars schreef:
Ik vind de webshop opzijnplek.nl erg leuk. Daar hebben ze veel spullen om buiten te spelen en te ontdekken. Ze hebben daar bijvoorbeeld een appelsnijmachine waarmee ze zelf (met een volwassenen) een appel kan schillen en plakjes kan maken. Een frozen bakvorm (of gewone springvorm) en je bent een appeltaart-maak pakket.
Of een verrekijker met een vogelzoek kaart of boekje. Of giga-bellenblaas.
Anders is het boek ‘het zwanenmeer’ met muziek een onwijs mooi boek. Van Jessica Courtney tickle (of zo iets) er zijn ook andere verhalen, maar de muziekstukjes zijn echt goed en de tekeningen prachtig.


Geweldige site! Dankjewel, hier ga ik vast iets vinden! *\o/*

Kaplaars

Berichten: 1549
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:14

Graag gedaan! Ik vind het zelf ook leuker om iets te geven wat leerzaam is of ze aan het denken zet.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 15:58

Wat is het hier stil :)

Iemand die mij uit de brand helpt, kado tot 25 euro voor een man van 44. :+
Niet echt hobby's of (betaalbare interesse)

Ik word gek. :Y)

Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:26

Wijn of andere drank? Of bon van de AS Adventure of andere winkel?

Nyaleti

Berichten: 6175
Geregistreerd: 05-04-10

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:39

Het is inderdaad nog verdacht stil hier in deze periode!
Ik zou in zo'n geval inderdaad voor een bierpakket ofzo gaan.

Komt hij uit een andere stad of hecht hij waarde aan z'n stad? Ik zag in de Gall&Gall laatst een speciaal likeurtje staan met een bedrukking van Breda. Zullen ze rond deze periode ook wel in andere steden hebben en toch iets specialer dan een gewone fles drank.

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 17:39

Sunnda schreef:
Wat is het hier stil :)

Iemand die mij uit de brand helpt, kado tot 25 euro voor een man van 44. :+
Niet echt hobby's of (betaalbare interesse)

Ik word gek. :Y)


Een speciaalbier pakket van een speciaalbierhuis bij je in de buurt?

Granoek
Blogger

Berichten: 10473
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:24

Ik heb wel eens tickets cadeau gedaan voor het autosalon. Ik geloof dat die 12,5€ ps kosten

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 09:44

-O- Wie kan mij verder helpen, voor een klant van ons die met pensioen is gegaan voor de feestdagen... zoek ik een inspiratie vol of in elk geval geen Kerst/Nieuwjaarspakket cadeau.

Dacht zelf een een felicitatieboom of e.d., iets voor in de tuin of iig iets zonder Kerst/drank. Er kwamen hier ook in dit topic eerder leuke tips voorbij, maar het zit er nog niet bij. Toch wat zakelijk(ers).

Iemand suggesties?

Omgeving Harderwijk, dus misschien iets van een lokale bon een optie voor iets? :j _/-\o_

Alvast dank.

Willeke

gerlindie

Berichten: 4642
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 11:18

Hmm, een restaurant cadeaubon?
Weet niet wat je budget is?

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 12:34

Willekes schreef:
-O- Wie kan mij verder helpen, voor een klant van ons die met pensioen is gegaan voor de feestdagen... zoek ik een inspiratie vol of in elk geval geen Kerst/Nieuwjaarspakket cadeau.

Dacht zelf een een felicitatieboom of e.d., iets voor in de tuin of iig iets zonder Kerst/drank. Er kwamen hier ook in dit topic eerder leuke tips voorbij, maar het zit er nog niet bij. Toch wat zakelijk(ers).

Iemand suggesties?

Omgeving Harderwijk, dus misschien iets van een lokale bon een optie voor iets? :j _/-\o_

Alvast dank.

Willeke


Een boompje is wel leuk, omdat de wortels van jullie samenwerking ook in zijn pensioen doorgaan ofzo. Vind het altijd wel leuk om iets symbolisch te geven. Misschien ook een fruitboompje, dan kan hij de vruchten plukken van jullie samenwerking :P

Biala

Berichten: 30
Geregistreerd: 14-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 20:26

Wat geef je tegenwoordig aan je afstudeerbegeleider (en de tweede begeleider?) als je eindelijk bent afgestudeerd en ze daar extra moeite voor hebben gedaan?

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 22:25

Ik heb ze hele luxe bonbons gegeven :P Vonden ze allebei onwijs leuk.

Biala

Berichten: 30
Geregistreerd: 14-04-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 22:35

Ieder evenveel? Bij mij heeft m'n tweede begeleider eigenlijk niet zo veel gedaan.

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 22:56

Ja je kunt de ene wat groter/meer doen dan de ander :P

Biala

Berichten: 30
Geregistreerd: 14-04-05

Re: [INFO] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 23:02

Da's waar, ken verder niemand die wat gaf dus is lastig wat nou normaal is. Ik vind het niet normaal om niks te geven. Ben ook veel langer bezig geweest dan anderen en heb veel meer begeleiding gehad.