[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 13:25

Bij de body shop zijn de spulletjes weer lekker in de sale dames! Inslaan voor cadeautjes! http://www.thebodyshop.nl/aanbiedingen.aspx

Heb voor 12 euro een body butter, scrub en 2 bodylotions gescoord. Ik vind dat ik het goed doe haha :D. Bij de body shop zijn ook altijd nog actiecodes voor gratis verzending en nog meer korting enzo, helemaal top!

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:12

Hoiii

Iemand leuke cadeau tips?
Morgen is zijn surprise party....en ben op zoek naar iets leuks/liefs en ook wel speciaal.

gr

lotte_horses

Berichten: 736
Geregistreerd: 30-08-10
Woonplaats: Mechelen (België)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:45

Ik word in december 15 en ze beginnen al te zagen achter de lijstjes (ook voor de feestdagen) :+
Nu heb ik totaal geen idee wat ik moet vragen!

Paardenspulletjes zijn jammer genoeg nogal moeilijk aangezien niemand bij ons iets van paarden afweet, ik zie mijn tante nog niet in een ruitersportzaak staan :+
Kleren vind ik ook nogal lastig, want je kan ze niet passen en maten zijn verschillend van winkel.
Sommige zeggen ook van ga lekker eens met je moeder het stad in of naar een spa, maar mijn moeder houd daar totaal niet van, ze haat het zelfs
Geld vinden ze niet zo leuk om te geven...

Zelf heb ik al gedacht aan parfum en miss een nieuwe gsm, en schoenen. Maar voor de rest zit ik vast.
Ook ben ik niet de persoon voor gezelschapsspelletjes etc.

Ik weet het, veel dingen vallen weg, maar heeft miss iemand leuke ideeën?

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:49

Je kunt natuurlijk wel een bon vragen voor kleding of paardrijspullen :))

Een cd of dvd, lekkere sjaal, oorwarmers, nagellakjes of andere make-up..

lotte_horses

Berichten: 736
Geregistreerd: 30-08-10
Woonplaats: Mechelen (België)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:53

CD's luiter ik nooit omdat ik gewoon youtube heb, of dat die op mijn gsm staan.
DVD's heb ik allemaal op usb :o
Een sjaal is een goed idee! Dan maar te hopen dat ze een mooie nemen :=
En ze klagen als als ik een beetje mascara draag, dus make-up is denk ik niet zo'n goed idee :+
Nagellak kan ik wel vragen!
Bedankt! :)

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 22:43

Je kan zelf een sjaal uitzoeken en dan zeggen 'Witte sjaal van Pieces bij Vero Moda voor 12,95' ofzo. Zo doe ik het altijd, kan er weinig mis gaan :))
Misschien lekker geurstokjes voor op je kamer? Of leuke fotolijsten of lekkere badproducten?

lotte_horses

Berichten: 736
Geregistreerd: 30-08-10
Woonplaats: Mechelen (België)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 22:50

Dat kan ik doen, bedankt!
Het nadeel is dan weer dat de familie lang mijn mama's kan geen cadeautjes doet, eigenlijk enkel de familie bij mijn papa's kant.
Maar daar is onze kamer (die van mij en mijn zus) een oude zolder, die echt helemaal moet vernieuwd worden. Dit word volgende zomer gedaan, maar dan vind ik het dus moeilijk om al allemaal spulletjes voor mijn kamer te vragen voordat de kamer af is en ik weet hoe die eruit gaat zien.
Voor mijn 16de verjaardag weet ik dus wel weer wat te vragen :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:58

Hey, we gaan surprises doen en ik mag dan een cadeau doen van onder de 10 euro. ik wil dan een cadeau wat met paarden te maken heeft en ik had al bedacht
-paardensnoepjes
-paardensokken
-paardentijdschrift(BIT)

verder kan ik niets bedenken onder de 10 euro voor paarden. ik ben 17. weten julliw at?

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:08

Misschien een halster? Zijn genoeg halsters van 10 euro te koop, heb er zelf een aantal gehad en waren prima dingen.
Verder misschien rij handschoenen (handig nu de winter er aan komt), zweep, borstelset, shampoo, zoiets?

Zelf zit ik met veel verjaardagen, zoals die van mijn ouders en beste vriendin. En dan tussendoor nog kerst en ik wil toch wel een kleinigheidje kopen voor mijn vriend. Iemand ideeën?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16240
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:10

hmm dat soort spul heb ik allemaal niet nodig. Ik rij altijd met touwhalster en gewoon halster gebruik ik niet.

_PassoaJus

Berichten: 4299
Geregistreerd: 12-05-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:05

Ook hier een vraagje:

Ik zoek een leuk cadeau voor de eigenaar waarvan ik het paard rij! Ze is vandaag jarig en ik vind het wel zo leuk om iets te geven, ook omdat ik haar altijd dankbaar ben dat het zo fijn kan met haar, 't paard en mij. :) Mag dus best een duurder cadeau zijn en hoeft niet persé paard gerelateerd te zijn.

Normaliter ben ik altijd heel creabea met cadeautjes! Maar hier zit ik al weken over te dubben... Ik kom er gewoon niet uit!

lotte_horses

Berichten: 736
Geregistreerd: 30-08-10
Woonplaats: Mechelen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:08

Wat ik ga geven aan de eigenaar is een armband van paardenhaar (van de pony die ze al van jongs af aan kent en nu toch al wat ouder begint te worden)

_PassoaJus

Berichten: 4299
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:12

Maureen95 schreef:
hmm dat soort spul heb ik allemaal niet nodig. Ik rij altijd met touwhalster en gewoon halster gebruik ik niet.


Liksteen? Ledervet? Halster inderdaad....

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 16:18

Iemand hier al bezig met (het bedanken van) kerstcadeautjes?

Connie

Berichten: 1828
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 16:52

Het bedenken van wel.. Dit is het eerste jaar dat ik kerstcadeautjes 'moet' kopen (bij mn vriend thuis)

craiester

Berichten: 617
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: limburg

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:25

ik zoek een goed cadeau voor mijn moeder, ik heb heel weinig geld om uit te geven. maar het moet speciaal zijn.
mijn moeder heeft voor de 2de keer te horen gekregen dat ze kanker heeft en dat ze niet gaat genezen, ze kan niet naar de sauna( door ziekte) en is niet meer goed te been, producten koop ik liever niet, omdat ze al heel dure heeft. iemand een idee, zelf was ik aan een fotoshoot van het gezin aan het denken, maar dat heeft ze zelf al geregeld :+
voor de vriendjes vind ik een ledere portemonnee wel leuk, en dan een logo opgedrukt.
en voor rare cadeaus kun je ook eens zoeken op http://www.large.nl/ , leuke t-shirt en sierraden en grappige cadeaus staan er allemaal op.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 19:50

Craiester: Een fotoalbum maken? Dus allemaal foto's van jullie door de tijd heen, en die in een boekje plakken. Misschien met leuke verhalen erbij.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 23:43

Ik heb ook wat hulp nodig :)

Voor m'n pa voor kerst, de beste man doet altijd zo veel in m'n huis en als ik wat vraag staat hij praktisch altijd direct op de stoep, dus ik wil wat speciaals geven voor kerst, maar m'n pa is niet zo makkelijk te verassen...
Hij is sinds dit jaar met pensioen, hij is fanatiek fietser (wielrennen/mountainbike) en brengt graag wat tijd door achter de computer. Het is een snoepkont, maar iets te snoepen vind ik altijd zo'n vaag cadeau. Hij drinkt geen alcohol en rookt niet.
Nu heeft hij al meerdere keren een boek over wielrennen gehad (romans), maar toch zou ik graag iets doen met zijn favo hobby, maar ja, met een bandenplakset kan je natuurlijk ook niet aankomen :')
Budget zo rond de €25, iemand een leuk idee?

Ooh ja, tis een Italiaan en spreekt redelijk Nederlands, maar niet super vloeiend :Y)

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 00:08

Heb net een berichtje via Facebook naar de Italiaanse sportkrant gedaan, kijken of ik een editie van zijn geboorte dag te pakken kan krijgen :Y)

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 14:14

Iemand nog ideeën voor een jongen van 11? Hij houdt van voetbal (Ajax) en vliegtuigen en hij heeft er zoooooooooooo veel al van! Ik heb zijn lootje met Sinterklaas, maar ik heb met zijn verlanglijstje het bedrag nog niet vol.. Vind het wel leuk om er nog wat kleins bij te doen (5 Euro ongeveer)..

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:35

Hoi,

mijn beste vriendin is jarig over een kleine 3 weken.

Ik heb alleen na al die jaren geen idee wat ik haar nog kan kopen
Het budget is €100 en heb al iets gevonden van €35, dus heb nog wel wat te spenderen.

Even overzicht:

- ze heeft eigen paarden maar heeft de standaard items allemaal al
- kleren en juwelen heeft ze in overvloed
- ze heeft verder geen specifieke hobby of interesses aangezien ze in de horeca staat en dus véél werkt, dus weinig vrije tijd
- ze is al jaren samen met haar vriend met wie ze half om half samenwoont maar daar hebben ze dus ook alles al
- financieel heeft zij het heel goed dus als ze iets wilt, dan heeft ze het gewoon, waardoor ze eigelijk niks nog écht wilt (kun je volgen? )

Ik dacht aan de privésauna, maar dat is boven mijn budget, citytrip ook...

Ik zoek dus iets leuk, apart, interessant en iets waarvan zij gaat zeggen 'oooh dat had ik écht niet verwacht'

Geen cadeaubons want dat is inmiddels wel afgezaagd :-)

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:37

krasloten ,is altijd wel leuk om te krijgen...heb je in allerlei soorten en maten,geeft wat te doen en is toch altijd spannend :j

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 11:52

Misschien een vliegvoucher van ryanair?

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:31

Mi_Amore, misschien dan eens http://www.travelbird.nl in de gaten houden? Daar komen mooie aanbiedingen langs. Even goed lezen wat inbegrepen is en wat nog misschien bij aankomst betaald moet worden, maar is zeker een aanrader. Evenals www.groupon.nl bijvoorbeeld.

Connie

Berichten: 1828
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:32

Misschien een foto in glas laten graveren?