Ik had vandaag afgesproken om met fading een fotoshoot te doen samen met mijn knappe dame modesta!
Lekker gewassen vanochtend, met vriendinnetjes alles klaar maken!
Om half 4 vertrokken we, super lekker weer, paard zag er mooi uit, ik voelde me goed, vriendlief erbij!
Mo gedroeg zich weer prima, lekker rondkijken, mooi staan zijn.
Vroeg een vriendin: durf je er al eens op zo, zonder zadel?
Twijfel twijfel, alleen stilstaan moet kunnen toch?
Ik erop, dat ging welgeteld 2 seconden goed... Mo sprint weg en ik wist meteen: dit gaat mis.
Ik schoof steeds verder naar voren en zat uiteindelijk helemaal op haar hals..
ze sprong ineens flink opzij en ik gleed eraf...
Ik land vol op mijn rug en dat deed in eerste instantie echt heel erg pijn. Ik draaide naar mijn buik en merkte dat opstaan geen optie was...
Ik draaide weer op mijn rug en voelde in die draai iets in mijn bovenbeen wat niet klopte...
Geen pijn nog, maar het gevoel dat er iets 'verschoof'.
Foute boel dus.
Een vriendin heeft 112 gebeld en is naar het begin van het bos gelopen om ze daar op te halen.
Mensen die ik totaal niet ken kwamen een parasol brengen en water.
Daar Vooral stil blijven liggen en wachten maar. Verrassend genoeg viel de pijn me toen nog erg mee...
Toen de ambulance broeders kwamen hebben ze me eerst een pijnstiller gegeven. Ze hebben mijn been meteen gespalkt en me op zo'n harde plank gelegd. Omdat ik echt in de duinen lag hebben ze me achterin de pick up van de boswachter gelegd en zijn zo naar de ambulance gereden.
Daar nog meer pijnstillers gekregen en toen werd het heel gezellig

In het ziekenhuis aangekomen moesten er foto's gemaakt worden, toen begon ik pas eigenlijk echt te voelen hoeveel pijn het deed.
Ik heb het echt uitgeschreeuwd...
Wachten wachten wAchten en veel spuiten (halleluja) verder... De chirurg kwam er aan...
Mijn bovenbeen is net onder mijn heup gebroken, hele lastige plaats dus. Omdat ik laat die middag nog gegeten had kon ik niet meer vanavond geopereerd worden en mag dat dus pas morgenochtend.
ze gaan er een pin in zetten en waarschijnlijk ben ik wel enkele maanden zoet hiermee. Ze had het over opnieuw leren lopen... Rijden kon ze niets over beloven...
Ik verga echt van de pijn, zit aan een pijnpomp en dat haalt net de scherpe randjes er vanaf. Al mijn spieren en banden om de breuk heen zijn compleet op tilt en krampen... Ook wist ik niet dat je je bovenbeen bij zoveel bewegingen gebruikt, paasei! Mijn kleren hebben ze kapot geknipt, kon het echt niet opbrengen om dat gewoon te doen... Heb het uitgeschreeuwd van de pijn toen ze me van bed verplaatsten...
Ik merk dat ik nu heel erg mat ben, waarschijnlijk deels van de medicatie, deels doordat ik eigenlijk de laatste 3 uur alleen maar gejankt heb...
Ik ben zoooo boos op mezelf... En die arme Mo, die moet zich ook lam geschrokken zijn...
Gelukkig hebben mijn vriendinnen haar kunnen pakken en terug naar stal gebracht!
Sorry als mijn verhaal niet helemaal klopt of iets dergelijks, ik ben niet compleet helder...
Iemand ervaringen met dit soort breuken? Ik zie echt heel erg op tegen de komende tijd, gelukkig heb ik fijne vrienden en familie waar ik op terug kan vallen...