Vervelende bestelsites

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Connemaraa

Vervelende bestelsites

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 23:59

Sorry weet niet zeker of het hier goed staat en anders graag even melden bij mob :o

Nou ik vind die besteksites van tegenwoordig echt asociaal. Ze zeggen binnen 5 dagen binnen en na een week zijn ze er nog niet. Ik had de maandag ochtend drie rijbroeken van Harry horse besteld voor ponykamp die zondag avond. Nou binnen maximaal 5 dagen in huis dus ik denk mooi geregeld zaterdag al in huis maar nee hoor, komen pas de week na ponykamp binnen. En dit had ik ook met bol.com "voor 11 uur besteld de volgende dag in huis". Nou 3 weken later pas in huis! Ik ben hier echt boos om geweest! Grrrr nog meer mensen met deze ervaringen?

xSCWx

Re: Vervelende bestelsites

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:04

Ja zat...
Maar wat wil je hiermee bereiken?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:06

ervaringen delen? Dat kan geen kwaad.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:07

Je hoeft niet te bestellen. ;)
Als je zekerheid wilt van het op tijd binnen krijgen van producten, dan moet je ze maar gewoon kopen in een fysieke winkel in plaats van in een online shop.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:09

Batlow schreef:
ervaringen delen? Dat kan geen kwaad.

Gelukkig, het kan geen kwaad nee!
Maar wat hebben we aan een topic waarin iedereen verteld dat er wel eens wat te laat is geleverd?
Is pech hebben.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:11

Niet dat het te laat is, misschien waar het dan vandaan komt waar je ervaringen niet zo positief zijn?

Wat zij zegt, Bol.com is heel erg bekend en van het 'snel leveren'. Dat is dus niet altijd zo! ik zeg ook maar wat he haha

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 08:37

WZ-> LZP

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:21

Bij Bol.com heb ik daar altijd erg weinig problemen mee.
En als je op maandag rijbroeken besteld met 5 WERKdagen levertijd betekend dat dus dat het die maandag erop evt kan komen.

En vooral altijd iets bestellen als er haast achter zit is heel erg handig :')
Dan is elke minuut wachten te lang.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:58

Als het niet voorradig is kan het ook niet geleverd worden. Hier moet me gewoon reke ing mee houden.

Zelf bestel ik regelmatig bij esprit en zooplus, nog nooit problemen mee gehad. Integendeel, zooplus levert erg snel en als er een product uit stock is staat dit ook op de site.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:36

Tsja dat valt nog mee, ik heb voor mijn zusje iets besteld voor haar bruiloft, E16,-!!!!!! meer betaald om het binnen 5 dagen binnen te krijgen (moest uit buitenland komen), het was helaas te laat. Ik heb het via een officieel bedrijf gekocht incl. factuur op mijn bedijf en vervolgens kreeg ik 3 weken na dato nog een brief van de duane of ik nog even extra 27!!!! euro wilde betalen voor invoerkosten. Hier had ik nooit op gerekend. armbandje heeft mij uiteindelijk meer dan E70,- gekost terwijl het in de winkel in NL ligt voor E45,- (had het via de site voor E25,-)