En dan flik je zoiets...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

En dan flik je zoiets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 00:08

No worries, het betreft een leuk verhaal :D

Laten we maar eens bij het begin beginnen... Al heel lang heb ik geroepen, dat áls ik al wilde trouwen, dat dat op het podium bij een onwijs vet concert moest gebeuren. Mijn vriend en ik hebben het wel eens over trouwen gehad, maar beide zoiets van; "Mwoah, hoeft niet.." - Totdat om ons heen ineens mensen wilden gaan trouwen, en we zelf ook vaker over "Als wij zouden trouwen..." begonnen.

In maart hebben we kaartjes gekocht voor het concert van Hank Williams III in de Effenaar in Eindhoven, een redneck-country artiest die niet vies is van sex, drugs and rock 'n roll :D Beide zijn we errug gecharmeerd van zijn muziek (het is de man van mijn avatar!), en hebben geen moment getwijfeld om kaartjes te kopen.

Bij mij begon het toch wel heel erg te wringen, dat ik mijn lieve ventje wilde verrassen om hem te laten zien hoe veel ik van hem hou - oké, pak nu maar een emmertje on the siiiide - en begon stiekem snode plannen te smeden voor een huwelijksaanzoek. On stage. Bij Hank III.

En zo geschiedde :D Ik heb een aantal dagen voor het concert de stoute schoenen aangetrokken en een e-mail gestuurd naar de Amerikaanse PR dame en naar de Effenaar, of zij misschien iets voor me konden betekenen. Ook had ik er natuurlijk in gezet dat het natuurlijk volledig te begrijpen was als dit niet haalbaar zou zijn. Uiteindelijk de mails verzonden, en met buikkrampen en klamme handjes afgewacht en alles proberen geheim te houden O:)

Ineens was daar een antwoord van de Effenaar;

Citaat:
Hoi Jorien,
Ik heb je verzoek aan te tourmanager voorgelegd, en dit is zijn antwoord:

“I do not think we will be able to do the wedding proposal but I will run it by the boss and let you know.”

Als ik meer hoor, laat ik het je natuurlijk weten! Hopelijk gaat het nog lukken!

Groetjes [Naam]

Nouja, goed.. Dit werd dus echt heel, heel erg afwachten.. De Tourmanager heeft het dus zeker onder ogen gekregen, en hopelijk wil hij zich inspannen om dit mogelijk te maken. En toen ging de pingel van de e-mail weer af.. Ik opende mijn mailbox, en ineens was daar een mailtje van de tourmanager, Andrew, dat hij zijn best ging doen om alles op poten te zetten, maar dat hij me op de dag van het concert pas definitief antwoord kon geven.

Gisteren, maandag 2 juli, was dus het concert van Hank III.. En ik de godsganse dag maar aan het wachten of er een verlossend antwoord zou komen. Ineens, net toen we aan de pizza zaten kwam het antwoord:

Citaat:
Hi Jorien,

So what we'll do is have you go out right before Hank takes the stage. One of the guys from the band will come out, say a few words and say that we have a special announcement and then the mic will be all yours. Sound good?

Best,
Andrew

Okee, poedersuiker.. Nu moet ik dus improviseren, dat was de eerste gedachte! Anders kwam ik namelijk niet weg bij het wachten, om me vervolgens backstage te verstoppen. Gelukkig hadden we pizza gehaald, en was dat hét perfecte excuus om misselijkheid en een diarree aanval te faken :D

Om 19.00 stonden we in de Effenaar, en om half 8 had ik afgesproken om me te melden bij de merchandise of beveiliging om opgehaald te worden door Andrew. Dus, ik in mijn beste zieligheid maar alle moeite gedaan om cool te blijven. Om 19.30 heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik me echt niet lekker voelde, en naar het toilet ging. Dat was natuurlijk goed, en er werd meteen geld in mijn handen geduwd om nadien bier te gaan halen :+

Ikke mezelf in het publiek op laten gaan, gebukt naar de merchandise gerend en daar de beveiliging het verhaal uitgelegd en de e-mails laten lezen zodat ze wisten dat het echt was. Uiteindelijk werd ik na 5 minuten gehurkt verstoppen opgehaald door de stagemanager van de Effenaar die me naar Andrew zou brengen.

Uitiendelijk ben ik via een omweg achter bij het podium beland, kennis gemaakt met wat mensen en ineens zei Andrew me dat in plaats van vóór de show, Hank had gezegd dat het wel tijdens de show kon, na het 3e nummer. Met andere woorden; ik moest me 40 minuten on-stage verstoppen en zorgen dat mijn lief me niet zag vanaf de eerste rij. En dan duren die minuten lang, dat zeg ik je.. Maar, het grootste probleem was, hoe ga ik me even weglullen zodat lief me niet mist?! In de tussentijd had ik al twee vriendinnen geraadpleegd hoe ik dit moest overbruggen, en die kwamen met het geniale idee dat ik lief even moest smsen dat ik nog wel even aan de plee vast zat en daarna even een luchtje ging scheppen. Zo gezegd zo gedaan, en ik kreeg terug: "Is prima schatje, hopelijk mis je niet te veel!"

oliebol! Derde nummer wordt gespeeld!!! Paniek!! Ik moet zometeen voor 1200 man op een podium gaan staan, wat vertellen, en dan op 1 knie gaan zitten. Okee, I can do this!!!

Hank rondt zijn nummer af, en verteld dat er een special announcement komt. Andrew wenst me sterkte, en duwt me het podium op, richting de microfoon van de contrabas-meneer.

Foto gemaakt door een concertbezoeker:
Afbeelding

Tsja, daar sta je dan.. Een zaal vol mensen zoals ik, met en zonder vetkuiven, die meestal zoiets hebben van "SPEULUHHH! NIE banketstaaf!!". In een waas van adrenaline heb ik wat door de microfoon gezegd, gevraagd of Robbert het podium op mocht komen - mét mijn handtasje nog vast :') - en ben toen op 1 knie gaan zitten voor hem en heb De Grote Vraag gesteld:

"Schatje...? Zou jij met me willen trouwen?!"

Het antwoord was een volmondig en huilend "JA" van vriendjelief!!!! :D Wij gaan dus trouwen! Wanneer moeten we nog beslissen, maar dit was echt het aanzoek zoals ik het ooit in mijn kop bedacht had!

Naderhand hebben we in de zaal nog een hoop felicitaties gehad van mensen, en veel mensen die echt zeiden dat ik wel ballen had om daar voor 1200 man te gaan staan. Echt té vet! Er zijn op het moment zelf ook erg veel foto's gemaakt, en ik ben die nu via social media en de Effenaar natuurlijk aan het proberen te achterhalen.

Hank hebben we na het concert ook nog persoonlijk kunnen bedanken, en mee op de foto geweest etc :D Echt super! We staan zelfs al in een recensie en op Twitter, haha.

Hank III live, na het aanzoek: http://youtu.be/oL7es26aOLE
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 04-07-12 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir111

Re: En dan flik je zoiets...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:11

Jemig wat een super stoer verhaal! :wow: Enneuh, gefeliciteerd! :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:12

Superleuk zeg! Gefeliciteerd!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:13

Oh Jor, ik had het al op Facebook gelezen maar kwam toevallig je topic tegen.

Wat ontzettend gaaaaaaf!!!! :):)
Hartelijke gefeliciteerd, jullie allebei natuurlijk!

En meid, geweldig gedaan! :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:13

Wat SUUUUUUUUUPERGAAF en stoer! :D Gefeliciteerd! Nodig je Hank, de rest van de band en de mensen die je hebben geholpen dit te regelen ook uit voor de bruiloft? :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:16

Aaaah wat lief!!
Super dat het zo mooi gelukt is zeg, erg leuk dat ze wilden meewerken.

Depende

Ooooooooo wat gaaf. Wat ben jij onwijs stoer.

Gefeliciteerd met je verloving!

Nu moet er natuurlijk wel een heel stoer trouwfeest gepland worden *D

chOcodipJ

Wauw wat gaaf! gefeliciteerd!! :D

eslixapie

Wat onwijs stoer om dat voor 1200 man te doen! Gefeliciteerd!

Roosch

Ik ben trouwens heel erg nieuwsgierig naar een filmpje, is dat toevallig ook gemaakt? :))

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:20

Waw, gaaf!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:21

onwijs gefeliciteerd zeg! Ballen heb je zeker! _/-\o_

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 00:23

Bedankt iedereen!! :D

Depende schreef:
Ooooooooo wat gaaf. Wat ben jij onwijs stoer.

Gefeliciteerd met je verloving!

Nu moet er natuurlijk wel een heel stoer trouwfeest gepland worden *D

Geheel in-style! Feest hier in de schuur, ik haal vriendje op met onze big-ass redneck truck, en hij trekt de jurk aan :D

@Roos: er zijn veel foto's en ook een filmpje gemaakt! Maar ben via social media en rockblogs aan het proberen materiaal te achterhalen :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:23

Wauw wat stoer! :D

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:24

Wauw, dan heb je echt wel de figuurlijke ballen :P :D

Gefeliciteerd met z'n tweetjes en supertof :j !

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:24

Dioxide schreef:
@Roos: er zijn veel foto's en ook een filmpje gemaakt! Maar ben via social media en rockblogs aan het proberen materiaal te achterhalen :D

Zo, we kunnen nog wel een dvd-avond er van maken. :D

Zal ik voor de champagne zorgen dan? :))

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:26

_/-\o_ Waaaauw wat stoer!!!
En wat leuk dat die mensen daar aan hebben meegewerkt.
Gefeliciteerd!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:27

Hartstikke gaaf gedaan! Gefeliciteerd!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:28

Jorrie!! Je weet hoe blij ik voor jullie ben he!! Nogmaals 100000000x proficiat..!!!!!

*kijkt heel verlegen* krijg toch wel uitnodiging he??? :D

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:36

Cool!!! een meid met ballen, you go girl.
Congrats.
Hank III rules !!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:51

Haha wat een stunt zeg je hebt wel lef, en onwijs gefeliciteerd, super cool . en dan heb je ook nog 1200 man van dat publiek, dat zorgt wel voor wat bilzweet :D

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:00

Wauw wat ontzettend gaaf Jorien!!

*\o/* Gefeliciteerd met je verloving! *\o/*

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:11

Dan flik je zeker wat, heel gaaf gedaan! :) En natuurlijk: van harte gefeliciteerd!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:17

Zo wat stoer! Gefeliciteerd! :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 01:24

Leuk gedaan! en gefeliciteerd, maak er een super dag van!