Oke, had ik misschien kunnen/moeten doen, maar het was de 2e x in korte tijd en we zijn nu eenmaal niet zo van de cadeautjes.. Bij mijn familie hebben we die allang afgeschaft. Maar goed, dat zat dr dwars.. En waarom ík daar op aangesproken wordt via mijn vriend is me een raadsel, want vriendlief neemt ook nooit iets voor dr mee..
Maar goed, toen kwam het volgende, ik kwam nog maar zo weinig bij ze langs...
In het begin dat ik bij mijn vriend was studeerde ik nog en daarna was ik wat zoekende naar werk en dus een poos werkloos. Toen gingen we iedere week wel een keer bij ze langs, meestal met mijn vriend, soms alleen.. Ook reed ik in die tijd geen paard en had dus al mijn avonden wel vrij. Inmiddels heb ik het paardrijden weer opgepakt en ik werk fulltime, dus ik heb gewoon geen zin in die verplichtingen naar mijn schoonouders.. Ook mijn eigen ouders zie ik niet wekelijks.. Maar goed, ik kwam dus veelste weinig bij dr
Oma van vriendlief zegt iedere keer hetzelfde en hoe harder mensen gaan roepen dat ik bij ze moet komen hoe minder ik dat doe..
Vraag dus, hoe vaak gaan jullie of jij naar je schoonouders? En je eigen ouders?

(minder mag ook
)

Er is ook absoluut geen verplichting van mijn ouders kant, die hebben ook hun leventje. Als we met ze afspreken, is het echt omdat we dat allemaal gezellig vinden, niet omdat het moet 
) dus we eten ook graag bij de ouders.