Help origineel en leuk cadeau voor rond de 60 collega's!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Help origineel en leuk cadeau voor rond de 60 collega's!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 09:57

Zoals de titel al zegt: Help origineel en leuk cadeau voor rond de 60 collega's!!! :')

Einde van stage is bijna in zicht en heb hier super naar mijn zin gehad, nu wil ik natuurlijk wat leuks gaan doen maar
niet zoals iedereen hier wanneer iemand jarig is taart neerzetten.. (ja elke week was er wel iemand jarig word nog eens dik hier :') )

Ik loop stage bij 1 van de grootste camera winkels van Nederland (te urk, valt vast wel te vinden dan).. (ik noem de naam expres niet want anders kunnen ze dit topic terug vinden zo slim zijn ze wel :Y) )

Maar ja nu?? Ik heb toch echt wel rond de 60 collega's en heb toch wel makkelijk met 50 gewerkt (verschillende afdelingen stage gelopen zoals winkel/website/service) ik wil eigenlijk wat leuks geven en niet zo standaard als iedereen een stukje taart of saucijzenbroodje (vinden ze dat ook lekker haha)

Een vriendin haar zus die maakt van die design staarten (alle 3D figuren of rijke fantasie mogelijk) kijk niet iedereen hoeft maar het gaat alleen om gebaar dat niet standaard is, maar taart is ook zo weer taart :')

Help.. Ik heb ongeveer nog 2 a 3 weken te gaan :D

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:01