paar voorbeeldjes:
-Ik haast want de DA moest ik ff snel spreken. Loop door de deuropening en wordt net zo hard weer terug geslingerd omdat mn mouw om de deurklink vast zat... Toen heeft de DA ook even smakelijk gelachen
- een schildpad kwijtraken in de achtertuin van de kliniek, want "hij kan toch niet hard wegrennen" maar goed in verstoppen is ie wel

- over de tafel heen buigen en je hoofd keihard stoten tegen het hoofd van je collega, terwijl de dierenarts die het ziet op dat moment heel hard begint te lachen. Waardoor ze vervolgens weer haar excuses aan de klant moest maken omdat die dacht dat zij hem aan de telefoon zat uit te lachen.
- Vergeten de telefoon in de wacht te zetten, en tegen DA zeggen dat het mevrouw die en die is, waarop hij zegt oh gatver die zeikerd...
- In plaats van het alarm eraf er juist erop zetten en dan doodleuk de kliniek binnen wandelen. Ja de politie was al gebeld
- Vragen aan een klant of hij echt "neuken" heette van de achternaam, terwijl de klant toch echt "meuken" zei...
Had hem nog bijna gevraagd van welk radioprogramma hij was, gelukkig niet gedaan

- Een keer afrekenen met een klant voor een castratie en tot ziens zeggen, om vervolgens de man erg schaapachtig aan te blijven kijken waarom ie niet wegging...
Of ie zn kat ook nog meekreeg...

en als klap op de vuurpijl
- Volle wachtkamer hysterisch krijgen nadat assistente en ik als 2 gekken gingen krijsen omdat er een spin over de muur kroop... een héle grote (serieus een hele grote)
De dierenartsen hebben genoten

Hopelijk ben ik niet de enige die zulke maffe dingen doet