vals beschuldigd worden van stelen auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Monster

vals beschuldigd worden van stelen auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 12:37

Misschien kan iemand mij hierbij helpen, en wie weet mij vertellen of ik actie moet ondernemen oid.

Een kennis van me is nogal jaloers op de relatie van mij en mijn vriend, dit uit zich in ons tegen elkaar op proberen te stoken/uit te spelen, midden in de nacht ons wakker bellen, liet dit door meerdere mensen doen. (ze heeft ook eerlijk bekend tegen mij dit te doen om mijn vriend te irriteren)
Helaas voor haar lukt dit niet, waardoor ze gefrustreerd raakt.
Nu hebben we een aantal weken geleden een conflict met haar gehad en sinds die tijd geen contact met haar gehad.
Mijn vriend zag haar van de week in de straat staan, ze zwaaide enthousiast naar hem, maar hij negeerde haar.
Dit is waarschijnlijk (alweer) haar punt geweest om weer te starten met kinderlijke "pestpartijtjes".

Een maandje of 2 terug is ze haar auto sleutel kwijt geraakt. Wij waren die avond bij haar op visite, nadat wij naar huis zijn gegaan is zij nog naar haar auto gelopen om een aansteker uit de auto te pakken met die sleutel en hierna is ze hem kwijtgeraakt. Dit heeft ze ons verteld.
Samen met haar nog alles na gezocht, haar auto een aantal keer binnenste buiten gekeerd etc. om haar sleutels te vinden maar helaas..

Nu is haar auto gestolen en beschuldigt mij (om 05:30 op zondag ochtend) hiervan.
Haar kennende zal ze hem wel tegen een boom of iets gereden hebben of hem verstopt hebben waardoor het dus lijkt dat deze auto gestolen is.
Ze smst mijn vriend dat hij mij in bedwang moet houden, dat ik niet spoor en ik moet ervoor zorgen dat deze auto terug komt anders zijn de consequenties voor mij. Mijn vriend moest zo snel mogelijk naar haar toe komen zo kon hij bewijzen dat hij onschuldig was (????)
Ze wil aangifte doen(heb haar gezegd dit vooral te doen, gezien wij er niks mee te maken hebben, en wie weet wie de sleutel van die auto heeft gepakt, komen wel vaker vreemde figuren over de vloer bij haar)

Nu is mijn vraag, hoe stop je dit soort achterlijke praktijken met zo een vrouw, het gaat van kwaad naar erger, en het begint nogal vervelend te worden.

_Saar

Re: vals beschuldigd worden van stelen auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:41

Waarom ga je nog bij haar op visite dan? Ik zou met zo'n persoon niets meer te maken willen hebben. Gewoon negeren totdat ze het zat wordt.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:43

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-07-25 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirty

Niets van aantrekken. Links laten liggen en waait wel weer over.

Mootje

_Saar schreef:
Waarom ga je nog bij haar op visite dan? Ik zou met zo'n persoon niets meer te maken willen hebben. Gewoon negeren totdat ze het zat wordt.

Mijn idee :D Het is toch een kennis, en geen familie?
Contact verbreken is mi een heel goed begin.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 12:48

Wij hebben ook geen contact meer met haar. Maar dit is dus de rede dat ze dingen gaat zoeken om contact met ons te krijgen.
Het jammere voor haar is dat je dwars door haar heen kijkt, en wij vaak al kunnen zeggen hoe het precies is gegaan.
maar het wordt gewoon vervelend.

Contact met fam heeft ze nog amper, ze heeft haar dochter het huis uitgewerkt haar schoonzoon geslagen en doordat ze een aparte levenstijl heeft "vergeet" ze nog wel eens bij haar zoon en (zwangere) vriendin op visite te gaan, ze heeft het zo druk ons te terroriseren dat ze datgene wat belangrijk is vergeet.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:50

Inderdaad helemaal negeren, niet meer op bezoek gaan en geen reactie geven op welke beschuldiging dan ook. Kap dit contact volledig af zo heb je in de toekomst geen last meer van haar.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:51

_Saar schreef:

Ja, ik snap niet dat jullie nog met haar omgaan/praten, laat haar gewoon als een baksteen vallen en doe aangifte, want ze stalkt jullie en vallen jullie hartstikke lastig.

Ik zou er heel snel klaar mee zijn en haar eens goed aanpakken en de waarheid zeggen.

Niet meer lezen en of opnemen als de telefoontjes en of smsjes en of mails van haar komen, gewoon helemaal nergens op reageren en lach haar gewoon hard uit als jullie haar weer zien en ze jullie onzin aan banketstaaf.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:53

Alles negeren en om geen enkele manier nog contact hebben. Nieuwe telefoonnummers nemen. Vooral geen aandacht geven, ook niet de les lezen. negatieve aandacht is ook aandacht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:53

idd dat je je nog druk maakt om zo iemand!
en laat ze maar aangifte doen, dan zal er wel uit blijken dat je er niks mee te maken hebt :)

sterkte ermee!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:33

negeren en laat maar aangifte doen ...eventueel gewoon nummers veranderen, laat lekker barsten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 19:30

En alle smsjes bewaren dat je altijd bewijs hebt van haar zieke gedrag.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:27

Zoals hierboven is gezegd, smsjes bewaren, alle keren dat ze belt opschrijven, etc. Bewijzen verzamelen. Laat haar lekker aangifte doen, ze heeft toch geen bewijs tegen je. :+ Steek er verder geen energie in, gewoon negeren. Als je zulke mensen aandacht geeft dan maak je het soms alleen maar erger.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 17:16

negeer haar ook al volkomen, hebben haar nummer geblokkeerd en hopen zo van haar af te zijn..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 08:16

MW => LZP

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:09

Monster schreef:
Haar kennende zal ze hem wel tegen een boom of iets gereden hebben of hem verstopt hebben waardoor het dus lijkt dat deze auto gestolen is.

Over valse beschuldigingen gesproken...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:25

Mag ik vragen hoe oud jullie allemaal zijn? Wat een kinderlijk geneuzel zeg. Negeer die griet, doe volwassen en stoor je er niet aan.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:05

GamblersCup schreef:
Mag ik vragen hoe oud jullie allemaal zijn? Wat een kinderlijk geneuzel zeg. Negeer die griet, doe volwassen en stoor je er niet aan.

Ook helemaal mijn idee... Heel vermoeiend dit.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:56

Er staat toch dat ze een aantal weken terug pas een conflict met haar had gehad, en dat ze ongeveer 2 maanden geleden voor het laatst op visite is geweest!

TS: lekker negeren en laat maar lekker aangiften doen bij de politie! Als je onschuldig bent is de politie daar ook snel genoeg achter.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:59

Ik zou zelf aangifte tegen haar doen wegens stalking en smaad! Met gelijke munt terugbetalen die leipo!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:06

Ik zou me hier helemaal niet mee bezig houden. Laat haar maar beschuldigen en in haar eigen sop gaar koken. Wanneer ik met iemand omga die anderen zwart maakt, en steeds roddelt dan brei ik een einde aan dit contact. Als zij echt zo over jullie spreekt dan gaan anderen in haar omgeving echt niet braaf van a tot z het hele verhaal steeds aanhoren, die krijgen op den duur er ook genoeg van. Gewoon los laten dus.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:11

Snap niet dat jullie de foon opnemen als ze belt. Nummer blokkeren en als ze anoniem belt ophangen. Totaal niet reageren dus.

En zelfs jouw gevoel voor drama laten voor wat het is ;)