Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karlijn1985

Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 08:58

Het eBay topic van Bokt!
Treed binnen tot het topic van de eBay verslaafden!

Afbeelding
De vorige delen;
[LZP] Veel koop plezier, wij gaan verder in eBay deel 4!
[LZP] Oliebol, ketting of ski, Je vindt het bij Ebay deel 3!
[LZP] Jaja hier komt ie; Wie nog meer? eBay!!! Deel 2!
[LZP] Wie nog meer? Ebay!!!

Ebay bokkers hebben zichzelf volledig in de hand.. Van verslaving is absoluut geen spraken..

_Jessie schreef:
Verslaafd!! :D Maar ik kan me nog aardig in toom houden :o
tot nu toe alleen ketting, plastronspeld, ring en een card case gekocht :o nu nog vol zien te houden

r_oo_sj_e schreef:
Dan heb je gewoon teveel dingen besteld en ben je verslaafd! :D als je niet meer weet wat je allemaal besteld hebt :')

Donkerblauw schreef:
Hahaha! :D
Ach ja, wat kan ik zeggen.. :')

xx_Kelly_xx schreef:
Ik ben nu al verslaafd en ben pas 2 dagen lid. :=

_Jessie schreef:
nee 1 voor thuis, 1 voor op werk, 1 voor in de auto en 1 voor standaard in mn tas :D
(ben heus niet verslaafd aan dat ding.....)

xXutopiaXx schreef:
Jorienn schreef:
Er stond net wel een hele leuke banner onderaan..

'Verslaafd?' Zoek hulp! :')

Bij mij stond er net: snuif je teveel?! :') Hahaha!!

Never_Mind schreef:
Nu ik mezelf de rest van de dag vrij heb gegund, ga ik maar weer eens verder zoeken.
M'n vader zei al toen ik thuiskwam, er zijn deze week helemaal geen pakketjes gekomen?! :+

Ook bestellen we graag voor andere familie leden, want shoppen met geld van anderen is natuurlijk nog leuker!
En zelfs onze vriendjes/vriendinnetjes moeten eraan geloven…

Jorienn schreef:
Net nog een hoesje voor mn vriend besteld met 500 euro biljet erop voor €5,50 geloof ik.
Drie horloges voor mijn vriend, hoesje voor mijn moeders telefoon, oplader adapter voor mijn moeder, telefoon usb kabel voor mijn.moeder, mijn verkeerde adapter, mijn goede adapter, twee hoesjes voor mijn vriend, mijn bikini, Apple oortjes voor mijn moeder, 500 aanstekers voor vijf euro voor mn vriend :'), Ohja en plaktattoos.voor mn buurjongen..

Ik geloof dat dit het was, en hoop dat als ik dit morgen lees ik .niks meer bestel. :Y) Volgens mij ben ik nog iets vergeten maar dan zal t wel niet zo belangrijk zijn :p... Maar er zit wel een.hoop voor mn vriend en moeder bij die het terug betalen dus dat scheelt :D

xXutopiaXx schreef:
http://www.ebay.com/itm/221009352535?ss ... 1439.l2648
Voor mn vriend, die had zn sleutelhanger voor de auto gesloopt :')

Never_Mind schreef:
Ik heb op dit moment een dekje op het oog. Veiling loopt vanavond af...
En het mooie is, ik kan het geld waarschijnlijk bij mn vader nog declareren ook, hoe mooi is dat? :D :')

Jorienn schreef:
_O- _O- _O-
Ik vind eigenlijk dat mn vriend genoeg heeft gehad, maar een leuke zwembroek.. Anders koopt hij er dalijk zelf een, de eerste de beste die hij ziet........ :')

En ook de (huis)dieren zijn niet veilig

Samy schreef:
Furminator is binnen :)
Postbode belde aan dat ie een pakketje had, dus ik al denken ... :+
Hond is er blij mee, kat iets minder en paard gaan we dinsdag even uitproberen.

Saskiaatje schreef:
De (veel te) dure:
Omdat m'n vriendinnetje hem zoooooo graag wilde hebben en we 'm verder nergens konden vinden. :')
Het ergste is, we hebben nog geen kat. :')

Afbeelding

ad0rey0u schreef:
Ahhh, alleen om zo'n ding zou ik overwegen een kat te kopen haha :')
Helaas gaat dat denk ik niet samen met onze tank hond, lomp ding :=
Hebben ze niet dat soort dingen voor grote honden xD?

Gelukkig hebben ze wel grenzen en kopen ze niet ALLES..

Yellowfish schreef:
Wat een wondermiddelen verkopen ze toch op Ebay... _O-

Afbeelding

vuurneon schreef:
Piercing DIY?
Ooo de horror, ik zie mij al bij de dokter zitten; ehh ik kwam niet verder en nu zit in vast :')
Bah hahaha

Anthea schreef:
Sure :')

Afbeelding
Afbeelding

Hier een korte samenvatting hoe je niet wil dat Ebay werkt..

2a54z6e45r6r schreef:
Ebay, een korte samenvatting: je begint zo wat rond te neuzen gewoon om eens te kijken, niet te kopen. Je ziet iets wat je super graag wilt. Je wacht vol spanning tot het object afloopt en je een goed bod kan uitbrengen. Je wou het het laatste moment toch zooo graag en heb je nog wat meer geboden dan wat je er eigenlijk voor over had. Je betaald via paypal. Je wacht tot je object verzonden is.. Je wacht tot je object komt... Je object is er na zo lang wachten! Je doet het pakje open!! Oh neeee **$@&'"é'( ze hebben je het verkeerde geleverd.... :')

eBay?! Lees dit voordat je vragen stelt!

All about eBay
http://pages.ebay.nl/help/account/quest ... -ebay.html

eBay sitemap
http://pages.ebay.nl/sitemap.html

eBay per land.
eBay Nederland
http://www.ebay.nl
eBay Duitsland
http://www.ebay.de
eBay UK
http://www.ebay.co.uk
eBay USA
http://www.ebay.com

Voor de meeste verkopers heb je PayPal nodig. PayPal is een online betaalmiddel waaraan je je eigen rekening kan koppelen ( dus je hebt GEEN creditcard hiervoor nodig! ).
PayPal geeft o.a zekerheid dat als je je gekochte objecten niet ontvangt je je geld terugkrijgt, en is een van de veiligste betaalmiddelen via het internet.
Registreren en de FAQ over PayPal kan gewoon op de onderstaande site! :)

https://www.paypal.nl/nl

Voor iedereen met een uitgestelde betaling:

Citaat:
Bij de eerste betaling wil hij meestal nogal moeilijk doen (vragen om een creditcard/uitgestelde betaling), dus vandaar. Als er staat dat ze gekoppeld zijn, is het goed.

Citaat:
Je kan ook geld op je PayPal account zetten en zo betalen.

Citaat:
Was dit een van je eerste aankopen? Bij mij duurde het de eerste (paar) keer ook zo lang, inmiddels wordt alles 'direct' overgeschreven zonder dat er geld op paypal zelf staat.

Citaat:
Hoe zet ik geld op mijn Paypal? => Even op paypal bij help lezen, staat netjes uitgelegd ;)

Citaat:
Heb je het, nádat je betalingen direct vanaf je Paypal hebt gedaan, al wel weer eens geprobeerd om het via een directe overschrijving te doen? Toen ik het probeerde werkte het namelijk ook niet, en uit contact met Paypal bleek dat m'n betalingen werden tegengehouden door iets van een firewall o.i.d. Ze hebben me toen aangeraden om in Paypal m'n account te koppelen aan Ebay (daar onder persoonlijke gegevens kun je ook ergens je Ebayaccount invullen), vervolgens een bestelling te doen met saldo dat ik vooraf op m'n Paypal rekening had gezet, en het daarna nogmaals proberen via een directe overschrijving! Toen lukte het wel.. de eerste keer duurde héél erg lang (maar zag hem wel gelijk terug in het overzicht trouwens), en nu werkt het perfect :D
Laatst bijgewerkt door karlijn1985 op 07-06-12 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Re: Verslaafde eBay bokkers gaan door in deel 5!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:04

:wow:

Dit is niet goed voor mijn bankrekening..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:15

Nice! Nieuw topic :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:17

_/-\o_ +:)+

En nu maar hopen dat niet op elke pagina 3 x dezelfde vraag langs komt :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:29

Jeej nieuw topic :) heb laatst voor een vriendin ook wat dingetjes voor haar camera besteld, ben benieuwd of het wat is :)

Iemand nog leuke ebay vaderdag ideetjes trouwens? Dacht eerst ook iets voor zijn spiegelreflex maar dingen als een macro lensje doet ie niks mee, dat fotografeert ie niet :P en verder heeft ie ook al heel veel ervoor :P

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:34

Yeejh weer een nieuw topic, ik heb net een super wide opzet lensje en een geheugenkaart voor m'n camera gekocht! Ben zo benieuwd :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:58

whooopwhoop nieuw topic en nog 3 uur en dan zie ik of ik de hoogste bieder ben :')

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:58

Wat ben je van plan te kopen Gianti?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:02

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:07

Leuk nieuw topic!

Gianti, geen hoge verzendkosten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:08

Jeeeeej, nieuw topic! :D :D :D Leuke openingspost Karlijn!

Zo Gianti, dat is wel een heel groot verschil :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:08

en voor die prijs durf ik ook te gokken, wie weet is het gewoon rot kwaliteit :')

niet eens, free schipping :P nederland is gewoon duur met dit soort dingen :P

Nadine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:16

pff ik heb ook zo'n zin om los te slaan maar moet eerst even mijn scriptie afmaken!!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:05

Ik ben eigenlijk opzoek naar scheermesjes van Gilette, maar ik weet nou niet meer vanaf welk land je invoerrechten moet betalen naar Nederland, als je paketje wordt geschept.
Weet iemand dat? Of weet iemand misschien welke verkoper deze scheermesjes tegen een leuke prijs aanbied?

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:08

Yaaay nieuw topic *\o/*

Ik heb gister een nieuwe camera gekocht. De Canon EOS 1100D en nu ben ik op zoek naar een leuk tasje. Ik had deze gevonden : http://www.ebay.com/itm/270924159560?ss ... 1423.l2649

Maar die is nu iets aan de dure kant (omdat de camera nou ook niet bepaald cheap was := ) dus weet iemand toevallig leuke tasjes voor mijn camera? Ik kan namelijk alleen zwarte vinden maar ik heb liever iets met kleur.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:08

Wohooooow!

Ik wil links naar nieuwe dingen die ik niet nodig heb naar wel wil hebben! :))

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:25

Hey, onze vis staat in de OP. :D
Helaas wil de poes er vrij weinig van weten. :')

Ik had een laserlampje besteld op 29 mei, gisteren binnen, uit China, lekker snel. :D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:28

ShannonJuul schreef:
Yaaay nieuw topic *\o/*

Ik heb gister een nieuwe camera gekocht. De Canon EOS 1100D en nu ben ik op zoek naar een leuk tasje. Ik had deze gevonden : http://www.ebay.com/itm/270924159560?ss ... 1423.l2649

Maar die is nu iets aan de dure kant (omdat de camera nou ook niet bepaald cheap was := ) dus weet iemand toevallig leuke tasjes voor mijn camera? Ik kan namelijk alleen zwarte vinden maar ik heb liever iets met kleur.

Ik zou voor een grotere tas gaan, ik heb zelf dat formaat en maar echt net genoeg aan. Er past geen flesje water oid in dus ik neem vaak een extra tas mee.
Mocht je een leuke rugzak tegenkomen dan hou ik me aanbevolen :D ben al een tijdje op zoek en nog niet echt iets leuks gevonden :n

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:28

Wij gaan binnenkort verhuizen naar een huis mét bad ( :D ) en nu wil ik graag bruisballen bestellen. Iemand enig idee hoe ik goedkope kan vinden op Ebay? Ik kan alleen maar dure vinden.. :+ Dan zoek ik op 'bath bombs'

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:34

Nikki__ schreef:
Ik ben eigenlijk opzoek naar scheermesjes van Gilette, maar ik weet nou niet meer vanaf welk land je invoerrechten moet betalen naar Nederland, als je paketje wordt geschept.
Weet iemand dat? Of weet iemand misschien welke verkoper deze scheermesjes tegen een leuke prijs aanbied?

Invoerrechten betaal je over een bepaald bedrag, ik meen in de buurt van de € 20. Het maakt dan niet uit vanuit welk land het verstuurd wordt.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:36

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:38

Wolken schreef:
Nikki__ schreef:

Invoerrechten betaal je over een bepaald bedrag, ik meen in de buurt van de € 20. Het maakt dan niet uit vanuit welk land het verstuurd wordt.

Binnen de EU betaal je geen invoerrechten, anders is het vanaf 22 euro.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:43

yay :D wat gaat het toch snel hahahaha

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:43

LynnDenise schreef:
ShannonJuul schreef:
Yaaay nieuw topic *\o/*

Ik zou voor een grotere tas gaan, ik heb zelf dat formaat en maar echt net genoeg aan. Er past geen flesje water oid in dus ik neem vaak een extra tas mee.
Mocht je een leuke rugzak tegenkomen dan hou ik me aanbevolen :D ben al een tijdje op zoek en nog niet echt iets leuks gevonden :n

Ah oke bedankt! Dan ga ik ook maar weer verder zoeken haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:44

Aan wat voor bedragen moet je denken qua invoerrechten? :)