Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben toen bij mijn vriend en zijn ouders gaan wonen, en zijn we gaan zoeken naar een huisje. Hebben we snel gekregen, maar hadden dus ook nog helemaal niets. Hij heeft wel veel neven enzo, die ook al lang uit huis waren en die dus banken en oude kasten hadden. uiteindelijk hebben we van hun heel veel spullen gekregen, en verder alles op het laatst gewoon zelf gekocht. Nu zijn we alweer een huis verder, dit hebben we gekocht(ben nu 20, was 19 toen we het kochten). Veel dezelfde meubels gehouden, maar ook wel wat nieuwe gekocht. Bedenk van te voren wat voor kleuren je wilt, en wat voor meubels. Ik zou wel wachten met de aaanschaf van de grote dingen, voordat je je nieuwe huisje gekregen hebt. De kleine dingen kun je wel alvast kopen, is wel handig, en zeker als je er nu al plaats voor hebt.
).

!
!!!!!
) heb er zelf ook al het een en ander aan leuke meubeltjes en spulletjes opgeduikeld! Vind het sowieso leuk om rond te neuzen in 2e handswinkeltjes en op rommelmarkten, je vind er vaak de apartste, mooiste en leukste dingetjes! BTW tweedehandswinkels zijn hier in de regio( brabant, het zuiden) veel goedkoper dan in de randstad, daar betaal echt een stuk meer voor dezelfde artikelen...

. Ik heb al heel wat dingen dat ik eigenlijk niet eens weet wat precies allemaal.Citaat:Op 2001-08-25 07:02, schreef Nimber:
..ik heb nu al een zooi aan ahnddoeken/bestek/borden etc. heb zelfs al een kast voor dat soort troep...
). Zo had ik toen ik op kamers ging ook al een hele kast vol spullen.
). 
) in te gaan richten.
Volgens mij heb ik straks zelfs veel meer spullen dan ruimte.Citaat:...Misschien in het gooi nog wat of zo....
).