) deed waar je nu van zegt... "
"Ik ben bevoorbeeld af en toe naar school gekomen in paardrijkleding tip top, inclusief rijlaarzen
. Dat was omdat ik na de school bij een vriendje zou gaan spelen. Tssss... denk je dan achteraf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) deed waar je nu van zegt... "
"
. Dat was omdat ik na de school bij een vriendje zou gaan spelen. Tssss... denk je dan achteraf
ben je vaag dan.........
word er nu nog mee "gepest"
noujaa.. dachten we, de deur houd het wel tegen, niet dus
heel de vloerbedekking in de overloop was nat geworden en ik geloof dat het zelfs in het hoekje door het plafond heen ging lekken! oepzzzzz...
ennuh.. ff denken hoor.. ja me barbie pop kaal knippen (de oude van me moeder) inclusief de barbie pop van me vriendin (de oude van haar moeder) enne.. dan ging ik met me laarzen in de modder staan en als het dan "slurpde" dan was er een monster
en dan rende ik gillend weg anders werd ik opgegeten
nou ik heb wel meer als ik nog wat weet zet ik er wel weer bij hihi 
ik was toen dertien jaar maar hoe dom kun je zijn hahahaha
)
Ik moest in het tweede jaar van de kleuterklas op de schoolfoto. Ik bedacht dus zelf dat mijn haar geknipt moest worden
's Morgensvroeg om 6 uur onder tafel heb ik toen mijn eigen haar geknipt.... Ik heb de schoolfoto nog met mijn geweldige kapsel
. Gelukkig heeft de verzekering het allemaal gedekt...

. 
\ . Mijn broer is zo eens een plnt te lijf gegaan (een die erg lijkt op haar, zo van dei sprieten die alle kanten op gaan) maar die is er wel bovenop gekomen
\
\ .
)