Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

IndianLady schreef:Laatste keer uiteten kwam de ober aan onze tafel onze drinkorder aannemen (we waren bijna klaar) toen maakte de man aan de tafel achter ons een opmerking. Toen ging 'onze' ober zn aandacht dus naar die tafel terwijl hij nog wel bij ons stond. Werd een heel gesprek tussen die 2.
Vond dat niet netjes, want je doet bewust even geen eten in je mond want met een volle mond je ober te woord staan met wat je wilt drinken is niet zo netjes.

neres schreef:Ik kan niet zozeer zeggen dat ik me snel stoor aan bediening. Over het algemeen is bediening netjes, niet altijd even open/ toegankelijk maar netjes en doen het werk goed.
Maar het plusje van goede bediening zit m in passie voor het werk.
Goede bediening is goed voor je eetlust en goed voor je restaurant!
Wij hebben een restaurant gehad met een meisje in de bediening nou zon onwijs gezellig leuk mens. Grappig, gepast, niet te, maar echt met passie voor haar vak. Voor haar gingen wij speciaal naar dat restaurant terug terwijl hetzelfde restaurant ook dichterbij in de buurt was maar niet zon leuke bediening.
Dit restaurant is later gesloten en er kwam een andere voor in de plaats. Dat meisje bleef er wel werken en wij zijn terug geweest. Wat er met haar was gebeurd geen idee, maar ze was ze niet vrolijk, niet persoonlijk en deed alleen haar werk.
We zijn niet meer naar het restaurant terug gegaan, we vonden het zo zonde van het meisje ze was echt de gasten trekker in het restaurant, hierna joeg ze ze eerder weg
Amrah schreef:Het te snel opdienen nog nooit gehad. Wel het vreselijk lang moeten wachten tussen de gerechten. Minimaal een half uur.. Dan vergaat mijn honger wel.
Inderdaad ook de biefstuk die niet goed is. Vraag je doorbakken en krijg je alsnog rare of medium -.-

Magrathea schreef:Amrah schreef:Het te snel opdienen nog nooit gehad. Wel het vreselijk lang moeten wachten tussen de gerechten. Minimaal een half uur.. Dan vergaat mijn honger wel.
Inderdaad ook de biefstuk die niet goed is. Vraag je doorbakken en krijg je alsnog rare of medium -.-
Vind je een halfuur vreselijk lang? Ik vind dat wel een mooi interval
15/20 min vind ik wel lekker. Beetje uitbuiken maar dan wil ik toch echt wel wat eten haha Saskiaatje schreef:neres schreef:Ik kan niet zozeer zeggen dat ik me snel stoor aan bediening. Over het algemeen is bediening netjes, niet altijd even open/ toegankelijk maar netjes en doen het werk goed.
Maar het plusje van goede bediening zit m in passie voor het werk.
Goede bediening is goed voor je eetlust en goed voor je restaurant!
Wij hebben een restaurant gehad met een meisje in de bediening nou zon onwijs gezellig leuk mens. Grappig, gepast, niet te, maar echt met passie voor haar vak. Voor haar gingen wij speciaal naar dat restaurant terug terwijl hetzelfde restaurant ook dichterbij in de buurt was maar niet zon leuke bediening.
Dit restaurant is later gesloten en er kwam een andere voor in de plaats. Dat meisje bleef er wel werken en wij zijn terug geweest. Wat er met haar was gebeurd geen idee, maar ze was ze niet vrolijk, niet persoonlijk en deed alleen haar werk.
We zijn niet meer naar het restaurant terug gegaan, we vonden het zo zonde van het meisje ze was echt de gasten trekker in het restaurant, hierna joeg ze ze eerder weg
Heb je niet aan haar gevraagd waarom dan?
Ik heb klanten die aan de telefoon speciaal om mij vragen (pizzabezorger), als ik dan niet aardig doe of wat dan ook zou ik echt wel willen dat ze daar iets van zouden zeggen/naar vragen.
Bij dat restaurant zit ook een cafe ik ben er nog wel eens geweest, ze deed net alsof ze je niet kende nou dan laat ook maar... En het was dus niet tegen ons gericht ofzo maar tegen alle gasten dus ik voelde me niet aangesproken.