Jongenstopic nr 1000 zoveel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Jongenstopic nr 1000 zoveel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 21:10

Nooit gedacht dat ik ooit nog eens zo'n topic zou openen.. (voor diegene die gaan zeuren over hetzoveelste jongenstopic; rechtsboven zit een mooi rood kruisje!)

Jaren lang gelukkig met mijn vriend, maar dat ging na 7 jaar helaas uit. Dit is inmiddels ongeveer 3 maanden geleden (eind maart)
Weken een dipje gehad, gehoopt dat het weer goed zou komen totdat ik opeens het licht zag. Nu ben ik eigenlijk wel gelukkig dat ik weer mijn eigen leven kan gaan leiden.. Toch jarenlang een bril op gehad en mezelf vooral aangepast aan hem en zijn hobby's en hij nooit aan de mijne. Zo is hij in 7 jaar bv maar 1x meegeweest met mij naar de paarden terwijl ik toch al lang 4x in de week ga ongeveer..

2008 ging ik werken in het leukste cafe van den bosch, en daar werken natuurlijk ook jongens.. Samen werken met een hele leuke collega, maar ja ik had een vriend, hij was vooral van de scharrels dus hij mocht het vooral niet weten. Uiteindelijk werd het toch wel erg opvallend en een vriendin/collega van mij merkte het op.. Dacht dat hij het ook wist, dus via de sms toch maar eens opgebiecht na een jaar daar te hebben gewerkt. Eigenlijk nooit van hem een antwoord gehad over wat hij vond/voelde.
Heb echt zitten twijfelen of mijn relatie dan wel zo goed was als ik dacht (toen 4 jaar samen).
Heb toen ook op het punt gestaan om mijn relatie op te geven, maar samen met mijn vriend besloten om toch voor elkaar te vechten en na nog een kleine tegenslag een jaar later zijn we een jaar geleden samen gaan wonen.

Maar nu.. is die collega ook weer vrijgezel na een relatie van 2 jaar.. Hebben elkaar de afgelopen 2/3 jaar toch eigenlijk wel zoveel mogelijk ontweken, want ja er was toch echt wel een bepaalde spanning tussen ons. Mijn ex mocht hem niet, en zijn ex mocht mij niet.
2 weken geleden toevallig aan het whatsappen geraakt en sindsdien eigenlijk niet meer gestopt.. De 'liefdes'verklaringen gaan over en weer en doen ons best om elkaar echt goed te leren kennen.. Zo sliep hij na het stappen bij mij thuis (wel ander bed) maar hebben ook echt uren zitten praten en verder niets gedaan.. (zelfs niet gezoend)

Wat is dan nu het probleem?!

Daar ben ik ook nog niet helemaal achter.. Vraag me af of als ik niet had geappt met een vraag of het dan zo gelopen zou zijn.. Of hij dan verder was gaan scharrelen of of of...
Zie ik hem niet als vervanging voor mijn ex of iets in de richting..

Aan de ene kant ben ik nu na 7 jaar vrijgezel, ben ik inmiddels 22 en heb de ervaring van een 13 jarig meisje met betrekking tot daten ed. Heb wel in mijn hoofd zolang het leuk is is het leuk, maar pfoe wat is daten lastig :+

Voel me net weer een puber van 13 als ik zie dat ik een appje van hem heb := Kan de hele dag wel lachen.. :Y)

xMarloes

Re: Jongenstopic nr 1000 zoveel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:19

ik ben ook aan het daten geslagen...al gaat het voor mij ook wat moeizaam :')
( je kent mijn verhaal... )

Je moet gewoon doen wat je goed doet....! doe het alleen rustig aan...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 21:19

Leuk :)

Ja ben ook zeker niet van plan om me meteen weer in een relatie te storten.. maar wat gebeurd dat gebeurd..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:21

Barbabientje schreef:

Ja ben ook zeker niet van plan om me meteen weer in een relatie te storten.. maar wat gebeurd dat gebeurd..

Innd zo zie ik het ook! :)
en eerlijk gezegt mis ik me ex nu helemaal niet. Ik denk eerder; fack you. En zie het nu als mijn leven en ben er zeker wel sterker uit gekomen!
Ik stort me nu gewoon op iets nieuws, volg me ex niet meer en het boeit me niet meer wat hij doet. Het boeit me nu juist wat mn ''date'' doet al ben ik niet van plan hem te stalken hoor haha :P Ik bedoel meer van dat ik gewoon lekker me richt op nieuwe dingen... en niet meer op dingen die toch geen zin hebben...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:23

Wat leuk voor je! :D

Ik zou (ook) zeggen: doe waar je je goed bij voelt.
Voelt't goed snel, oké.
Voelt't goed van elkaar op z'n gemak te leren kennen, even oké.

Had me in november gezegd dat ik in januari als een blok zou vallen voor m'n huidige vriend, ik had je waarschijnlijk een mep verkocht :')
Maar het gaat zoooooooooo goed met hem, dat ik m'n vorige relatie ooit goed kon vinden snap ik niet meer!

Enneuh, me wel op de hoogte houden hé ;)

<3

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 21:24

Haha ik zit af en toe ook te denken waar ik in godsnaam al die jaren mee bezig was, maar goed ben er toch achter gekomen dat het spreekwoordelijke liefde maakt blind toch echt weer klopt!

Marlous: Heb gisteren mijn ex gezien en ging heel normaal, was ook wel echt een teken dat ik er ook echt klaar mee ben..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:26

Okée, dat is wel een mooi teken!

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:23

Mijn relatie ging halverwege februari uit, heb er zelf een punt achter gezet.
Momenteel woon ik samen met mijn huidige vriend. In drie maanden is er dus veel veranderd, maar ik ben in tijden niet zo gelukkig geweest! Veel meer vrijheid dan voorheen en ik kan weer helemaal mijzelf zijn bij mijn huidige vriend.

Wat ik hiermee wil zeggen is; go for it! Zolang het goed voelt, voelt het goed, toch?! En misschien voelt het allemaal wel enorm snel na je ex vriend, maar er staat nergens geschreven dat er minimaal een X aantal maanden tussen de relaties moet zitten, toch?

En daten is zo eng niet! Je hebt immers al een hele avond met hem gesproken. :) Ga binnenkort gewoon eens gezellig een terasje pakken (het wordt mooi weer deze week) en ik weet zeker dat het dan wel los loopt! :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 00:17

Wat een leuk topic. Zit op de mobiel en kan dus niet uitgebreid antwoorden en niet 'aanstippen' dus even via deze manier een stipje! :D go for it girl!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:11

Barbabientje schreef:

Gewoon doen wat goed voelt inderdaad :D

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:18

Ik ga inderdaad met de anderen mee.
Doe waar je je goed bij voelt!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:42

Gewoon lekker over je heen laten komen en je zult het wel zien, niet te diep over na gaan denken hoor. ;)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:19

Precies! Geniet er gewoon van :D je ziet wel waar het terecht komt, verplicht jezelf niets, loopt het niet, dan loopt het niet, maar probeer wel gelukkig te blijven :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 11:47

Rare is alleen dat ik eerst voor de grap riep dat als ik mijn ex heel veel pijn wilde doen ik iets met hem zou doen/beginnen..
maar nu is het ook gewoon echt heel leuk, voel me alleen een soort van schuldig. Wil dit niet is gewoon mijn eigen leven!

Zucht, beetje jammer dat zijn ex hem maar niet met rust wil laten nu ze weet dat ie met mij bezig is..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:43

Joh, jaloerse vrouwen heb je altijd.
De ex van m'n lief stalkt hem zowat met filmpjes van haar hond en ik wéét dat de vriendin van een goede vriend van me bang is dat ik met 'm ga weglopen.

Schuldgevoel hoeft niet noodzakelijk om hem te gaan, kan ook dat je je schuldig voelt om überhaupt iets nieuws te beginnen met wie het ook moge zijn.
Gaat wel over :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 14:48

Ja klopt..

Vanavond weer een date *\o/*
Gaan straks terrassen en daarna waarschijnlijk gezellig uiteten :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:52

Oh heerlijk ik krijg helemaal een lach op mn gezicht van dit verhaal! :)) Veel plezier vanavond en doe het gewoon rustig aan! Ik zou dit ook gewoon tegen hem zeggen hoor, is niks geks aan toch!?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 14:53

Amaryllis schreef:
Oh heerlijk ik krijg helemaal een lach op mn gezicht van dit verhaal! :)) Veel plezier vanavond en doe het gewoon rustig aan! Ik zou dit ook gewoon tegen hem zeggen hoor, is niks geks aan toch!?

Scheelt ik heb dus ook gewoon de hele dag een glimlach op m'n face..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:14

Barbabientje schreef:
Ja klopt..

Vanavond weer een date *\o/*
Gaan straks terrassen en daarna waarschijnlijk gezellig uiteten :=

Suppeer leeuukk *\o/*
hoop er binnekort ook weer 1 te hebben, mr dan met dezelfde waar ik pas een date mee had :+:

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 15:16

haha ja ik heb ook de hele tijd met dezelfde een date hoor :=

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:18

Barbabientje schreef:
haha ja ik heb ook de hele tijd met dezelfde een date hoor :=

Ohh helemaal leuk :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 19:12

Oke, zijn ex praat dus officieel niet tegen me :=

Zaten vandaag samen op terras en toen kwam ze (perongelukexpres) langs..
Ging tegen hem zitten zeuren en ik was er niet :Y)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 19:15

In z'n ex haar probleem toch? :')

Maar je was dus op date?
Vertel :))

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 19:17

haha niet echt op date, maar hebben gezellig de hele middag op het terras gezeten!
Gisteren ook en daarna lekker gaan eten met vrienden.. super gezellig..
Soort van half gezoend, maar meneer moest snel de bus halen :=

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:16

oeee leuk!!
ik ben sinds 1.5 maand ook weer vrijgezel en bij mij begint het ook te kriebelen om weer te daten :)