DeMolenhoek schreef:Ik heb mijn paard te koop staan. 7 jaarse merrie van De Niro. Oké, er staan geen super goede foto's bij, simpel weg omdat ik niet zo een super goede ruiter ben. Staat wel bij dat er op aanvraag betere foto's zijn te verkrijgen omdat die foto's niet van mij zijn en ik ze niet zomaar op het internet gooi?. Krijg ik me daar toch een reactie dat het maar een recreatie paard is en ze er maar 1000 euro waard is! Heb ik vriendelijk tegen die persoon gezegd wat de afstamming is etc. Krijg ik antwoord terug: Owh, had dat dan in jou advertentie gezet. Euh... Hallo? Afstamming staat in de titel, 2 keer in de advertentie en nog een link naar Horsetelex? Wat had ze gedacht, dat ik ging gezegd hebben dat ik dat niet wist en ze voor 1000 ging wegdoen?
4 jaar geleden was ik voor een vriendin op zoek naar een recreatiepony. Hadden een budget van €1500. Werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt, 1500 was echt veel te weinig. Mensen hebben toch altijd het idee dat je alleen voor de prijs die zij in gedachte hebben iets mag verkopen of moet kopen.. laat jou lekker vragen wat je wilt en ons lekker zoeken in onze prijscategorie.. maar leven en laten leven schijnt lastig te zijn.
(Overigens zou ik degene die zei dat het onmogelijk was een gezond(e) paard/pony te kopen voor €1500 nu de markt is ingestort wel weer eens willen spreken)