Uitslagen foto's, echo en botscan:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 13:30

lieve dorine. wat een goed nieuws is dit. tj wat je zegt.. mijn oom heeft wel plekken op zijn lever.. die krijgt ook chemo maar voor hem is er geen hoop op verbetering. ik ben zo blij voor je dat het goed gaat. en door je positieve instelling gaat het alleen mar beter. heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer beter bent. xxx lonneke

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 14:28

Fijn dat het behandelbaar is zeg. Ik vind het heel verstandig dat je nog een second opinie wil. Je wil toch het beste en dat kun je alleen maar door zelf initiatief te nemen en het niet bij één mening houden.
Ik hoop voor je dat het hele proces snel kan gaan beginnen des te eerder kun je gaan genieten van je paard wat Peter heeft beloofd.
Succes!

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:47

Hai Dorine,
Tsja, alles wat ik wilde zeggen is eigenlijk al gezegd, dus ik sluit me er volledig bij aan !
Geniet van het goede nieuws, het zal je vast nog sterker maken dan je al bent !

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 16:00

""Gelukkig"" dat het alleen maar in je longen zit!
Goed van je dat je naar Nijmegen gaat voor een second opinion. Je kunt met kanker niet voorzichtig genoeg zijn en je moet zeker geen overhaaste beslissingen nemen!!
Sterkte ermee en hou ons op de hoogte!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 20:04

Gelukkig dat het hier Verward maar Verward bij blijft. Ik hoop dat je goed door de chemo komt (tenslotte komen er ook redelijk wat mensen zonder al te grote problemen doorheen) en dat dit hoofdstuk dan echt voorgoed afgesloten is.
Wist je trouwens dat accupuntuur ook heel zinvol is ter ondersteuning van de rest van je lijf tijdens de chemo? De artsen bij ons willen er ook nog niet aan (staat niet in hun boek, dus is onzin) maar veel patienten bij ons weten wel beter.
Liefs Laura
Oh ja en dat uur wachten, calculeer dat maar gewoon standaard in hoor, of het moet er bij jullie wel heel anders toegaan als bij ons.

_________________
Een vos verliest wel zijn haren, niet zijn streken!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-08-25 20:05 ]</font>

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 20:52

hoi dorine, gefeliciteerd en ik hoop dat je over een paar weken weer op een paardd zit .oja echt knap dat je er zo positief over denkt. helen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:26

Gelukkig dat je toch een 'positief' bericht hebt gekregen!

Heel veel succes en beterschap...

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:49

Tja alles is al gezegd, maar ik vind het ook fijn voor je dat het iig goed behandelbaar is! Heel veel sterkte de komende tijd en beterschap!

gillian

Berichten: 4422
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:14

ik vind het altijd moeilijk om op zo'n bericht een reactie te geven: aan de ene kant ben je blij maar aan de andere kant tja het is toch wel kanker en dat is niet mis.....
bij ons op stal heeft een vrouwtje borstkanker gehad, die heeft 50% kans dat ze over 5 jaar nog leeft.
bij nog een vrouwtje op stal is er begin vorig jaar een tumor uit haar hoofd gehaald, helaas konden ze het niet helemaal verwijderen.
ze zijn alletwee altijd positief gebleven en zijn dit nog.
ze genieten van het leven...
ik schrik altijd van dat soort dingen, god weet zit je zelf straks ook met zoiets ergs.
ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, beterschap en geluk de komende tijd.
toedeledoki
gillian

_________________
**5 miljoen jaar geleden sloeg een naamloze aap een andere aap met een scherpe steen de schedel in.
De mens was geboren.**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gillian op 2001-08-25 23:47 ]</font>

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:40

Hè, dat is in ieder geval een lichtpuntje, Dorine. Blijf vasthouden aan je positieve gevoel, maar dat doe je vast wel.
Sterkte en liefs, Ada.

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 00:51

Ja, zo'n uitslag klinkt in elk geval positief! Jij gaat ervoor en wij steunen je volledig. Goed dat je nog voor een second opinion gaat, hoop dat je daar snel terecht kunt. Sterkte en we lezen vast weer snel van je.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:39

Alles is al weer eens gezegd: dus ik zeg het lekker nog een keer! Ik ben blij dat het uiteindelijk nog meevalt, alhoewel dat ook weer raar klinkt bij zo'n vreselijke ziekte.

Wel heel verstandig dat je voor een second opinion gaat!


Mieke

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:29

pfffffff wat een opluchting!!! Super nieuws! Zet hem op Dorine!!

Dikke knuffel

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:45

He Dorine, wat goed om te horen zeg, echt een opluchting dat het goed behandelbaar is!! Ik wens je heel veel sterkte en beterschap, en hou dat positieve gevoel vast he!!!

Liefs Linda

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:10

heeeeeeeeeeel veel sterkte met alles en we denken aan je en leven mee met jullie allemaal Lovers .