Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-08-24 21:58, schreef Heike:
ik heb het bericht op de tv ook gezien.
Zo'n actie heeft natuurlijk geen enkele zin. veel beesten vinden onnodig de dood en vaak op een gruwlijke manier. Ik vind het dan ook een domme actie van die 'dierenvrienden'
Maar ff voor de duidelijkheid: ik zou het dus zelf nooit doen zo'n actie, maar ik kan die dierenvrienden toch wel ergens begrijpen hoor! Ze moeten alleen iets anders verzinnen, iets waar ze veel meer dierenvrienden in kunnen betrekken zoals idd zo'n handtekeningenactie ofzo, als het maar kan helpen om die hele bontfokkerij de das om te doen!! Dan hoeven er geen beestjes onnodig gedood te worden omdat kakmadammen zo graag een bontjas willen en kom je alleen nog nertsen tegen op de plek waar ze thuishoren: het bos!!!
Die fokkerij zit/zat? in Horst, Limburg. Misschien dat ze als ze er nu nog zitten zich wel aan de regeltjes houden maar dat weet ik dus niet....
! Maar je hebt gelijk dat bont ook naar koude landen gaat, maar dat snap eigenlijk ik niet zo... je hebt toch tegenwoordig nepbont dat niet van echt te onderscheiden is?? Maar ja, vertel dat die mensen in de koude landen maar eens...