Bacardi Breezer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 13:42

wauw zaterdag voor het eerst gehad lekker man!!! echt net frisdrank alleen merkte ik al snel dat als je het echt net als frisdrank drinkt je al heel erg snel en veel lol hebt en behoorlijk licht in je koppie wordt...dus ging ik maar weer ver naar de echte frisdrank ene Renate als jij niet tegen drank kan dan kan ik het dus helemaal niet he!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 13:43

Is dat zoiets als cola-rum?
Weet je wat lekker is? In duitsland kun je van die rode wodka krijgen (is wat zoeter als normale wodka), en dan mengen met jus. Njammie!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:27

of rode wodka mengen met red bull ook erg lekker (red star), bacardi breezer is gewoon net Frisdrank errug lekker. Alleen je wordt er wel wat vrolijker van.
en als je iets echts lekkers wil proberen, maar raad je aan om dat niet te vaak te doen, want je (ok ik dan) gaat er ontzettend over je nek van is gold strike. smaakt naar kaneel. en is echt ontzettend lekker

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-03-12 15:29 ]</font>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:41

alles met tequila is echt zo achterovre bij mij. Heel erg, tikt ook aan als je bijv een Marguerita neemt, daar zit alleen maar sterke drank in, maar dat is echt zo KICKE... Gewooon echt leeeeeeeeekkkkkkkerrrrrrrr...

Laui

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:50

Oh jee, Margerita's. Dat doet me denken aan een etentje van een poosje terug. Ik was met een vriend mee voor z'n visagie-cursus. Na afloop, vroeg de leraar (topvisagist John Kattenberg) of we mee gingen wat drinken. Tuurlijk lachen, wie wil er niet met een topvisagist wat drinken.

Ok, wij in het restaurant. John bestelde drankjes, toen stond ineens de hele tafel vol met Margerita's. Ik had nog niet zoveel gegeten, dus de 1e tikte al best wel in. Ze waren best sterk. Vervolgens vroeg John of we wilde blijven eten. Dat vonden we wel een leuk idee. Hup, nog een Margerita. En ondertussen had ik echt 't gevoel van, hee, ik zie John 1,5 keer. Haha.

Toen kregen we 't eten. Ik hoopte dat door 't eten de drank zou uitwerken. Dat deed 't dus niet. Na 't eten, hup, weer een Margerita. Mijn god, ik kon niet meer. Moet je je voorstellen, zit je met een topvisagist aan tafel en dan ga je door de drank alleen maar onzin uitkramen. Echt erg. Maar ja, John voelde 'em gelukkig ook een beetje zitten. Dus hij zat ook te ratelen. Dus zaten we uiteindelijk met z'n 2-en tegen mekaar in te kwekken. Dat was echt zo lachen. En vervolgens nog terug lopen naar de auto. Liep ik daar rond 21.00u in A'dam over de grachten heen te zwalken. Gelukkig hoefde ik niet te rijden.

Maar dit was echt zo'n coolle ervaring. Dat wil ik echt nog een keer meemaken. Niet zozeer het dronken zijn hoor, maar gewoon alles in combinatie.

Pling Knuf Mayo Pling

p.s. Margerita's, eerst zout en daarna mmmmmmm..... jammie!

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:55

ik kan wel tegen drank, (moet ik wel gegeten hebben anders lig ik na zo'n 8 glazen malibu sinas ofzo wel onder de bar) nou ja zal in spanje wel een dolle boel worden zag net op sbs6 sbsthuiswinkelen wat over salou en dat bevalt me wel. leuke discotheekjes enz (en spaanse jongens Lachen Extreme duivel ) Party!! alleen mijn bf gaat wel mee Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 18:38

hallo ,

eerste keer? raar hoor ! hier drinkt iedereen dat !!! je moet er is 15 na elkaar drinken hahaha dan ben je echt keilicht!!

hahah groetjes
pj

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 18:53

nog noooit gedronken eerlijk gezegd!!
laats wel weer iets anderslekkers ontdekt! Ammaroela! is zuidafrikaans geloof ik!lekkerrrr Vingers aflikken, soort baileys, maar zachter mmmmmm

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:31

Ik dacht dat het aan mij lag dat ik na 2 tequila mixen (tequila sunrise en een marguerita) over straat liep te lallen, maar ik liep geloof ik nog wel recht (met hulp van anderen)... Echt ik was ZO ONWIJS vrolijk toen... Had ook al tijden niet veel gedronken..

Njaa, nu eten, vroeg naar bed en morgen weer school... MMM, ik voel me er te oud voor worden eigenlijk...

Laui *met rimpels*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 22:09

haha ik had dus na 1 flesje al zoiets van haaay ik vind iedereen lief en ik ga nu de dansvloer op al kon ik die amper meer vinden gnagna.
ach ik drink 1 a 2 keer in het jaar meestal rijd ik met de auto of doe ik met mike mee omdat hij rijd... ach zondag gaan m'n ouders 2 weken op vakantie dusse party!!!!! dan ga ik wel veel inslaan haha dus Renate mocht je zin hebben? ben btw vrijdag 23 vrij dus kunnen we donderdag avond gaan stappen???

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 18:43

Naja, na de eerste ging alles nog wel, maar na de tweede, toen sloeg alles op tilt bij mij. Dat was dan ook de Marguerita... Zat ik daar met mijn glaasje in een hoekje. Echt genieten was dat... Ik vind dat drank niet moet zijn om het gezelliger te maken, het moet gewoon gezwellig zijn, en je moet het gewoon lekker vinden.

Laui

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 20:39

hoi kim,

denk niet dat ik die vrijdag vrij heb maar we kunnen zowieso wel ff gaan stappen. gesellie. enne ik kom bij je langs hoor als je pa en ma weg zijn.

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 20:55

mm ja lekker he breezers, vooral die rooie is lekker!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:48

ja die rooie en die peach...
En wie drinkt er hier boswandeling?

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 20:54

Mmmmmm, boswandeling, maar niet te veel, beetje een weeïg nasmaakje. Enne, bacardi breezer is idd lekker!!!!!! Ow ja, malibu/cola ook!!! Vingers aflikken

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:02

Ielllllll
breezer...
ik krijg altijd maagpijn als k die krengen zuip!!!!

boswandeling is jakbah!!

In Parijs mn eerste 2x tequilla's geslamt..
ging wel goed.. mocht nie meer van mn vriendin.. op n gegeven moment werk wel licht.. ieder1 was helemaal gek aan t doen en van de 10 hadden all1 ik en nog 2 jongens wat op..

Baileys.. mmmm.. vooral zelfgemaakte Baileys.. jaaaah dat kan ik.. enne ieder1 vind die lekkerder!!!

Red wodka redbull... mmmmmmmmm limo.. maarre.. nooit zittend drinken want dat gaat veeeeel sneller dan je denkt en dan sta je op... (juist jah... beentjes deden t ff nie)

Smirnoff Ice... das zoooo lekker...

Beachberry is ook lekker... aardbeienmilkshake met n tik!!!!!

Nahja...
dat was mijn visie op het drank ondw!!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:19

Hier is passao-jus de favoriet gewoon. En de bacardibreezer natuurlijk. Trouwens ook gewoon te vinden in het schap van de supermarkt, veel goedkoper:-) Van te voren even indrinken h`e.....

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:24

Ik heb woensdag een heeeel grooooot glas Safari met ijsklontjes op, (niet helemaal leeggedronken hoor) maar daar stond ik al van te wiebelen toen ik mn glas nog niet half leeg had! Hoeveel procent zit daar eigenlijk in?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:31

ik drink meestal (als ik drink)
pisang/jus
wodka/jus
pasoa/jus
bessen/jus
apfelkorn
breezer (de groene, is dat appel?)
offeuh, hoe heet dat spul nou?
Citroen brandewijn. Maar dat alleen als ik het heeeeeeeeeellll koud heb, en dan ook maar 1 glaasje (beetje vage na smaak ook)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 21:34

Safari is lekker!!!
Alleen die zuipt me moeder ook altijd op Boos! Boos! Boos! Boos! *boos* Boos! Boos! Boos! Boos!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:44

Breezer = inderdaad lekkerrrr!!! Heb woensdag nog die Peach op maar die vind ik dus echt niet lekker he.. ik vind die rode het lekkerst Haha! en I Lovers Passoa (wel puur anders vind ik het niet lekker)

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:52

Ik vind Breezer ook lekker vooral de roze en de gele en de rooie...
je drinkt het weg als ranja en na 5 flesjes voel je gewoon nog nix....wel beetje vaag Cool

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 00:15

Ik ga ook voor de rode Breezer. In NZ dronk ik vaak Vodka Cruiser, dat is net zoiets maar dan met wodka in plaats van rum. Minstens net zo lekker, en zoet, en vol kleurstoffen. Zie de foto in mijn profiel voor het resultaat: Yor mag dan wel blauw haar hebben, maar IK heb een blauwe TONG! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 00:20

Voor wie zichzelf echt wil trakteren:
Maat je soutern comfort, bijvullen met jus en dan een scheutje grenadine. niet te snel opstaan he!

In miami dronk ik veel frozen daquiries, helemaal goed. Soort milkshake waar je dronken van wordt terwijl het buiten bijna 30 graden is, met uitzicht op de ocean.
Wat wil een mens nog meer???

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 09:21

Bacardi mix'en zijn gewoon lekker.
Hoe heet die andere drank nou, iets van Puskin??? Is ook erug lekker! Margerita's zijn ook lekker, maar dan moeten ze wel zoet zijn, want pure tequila is ook niet lekker Misselijk