Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 13:57

Dat is zeker aardig van ze! Waarom vind ie niet dat je alleen kan? Waar in Texas zit James trouwens?

LLennox

Berichten: 234
Geregistreerd: 12-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:18

Levi vindt het niet veilig dat ik, als jonge meid, alleen op pad ga door de U.S. haha

James zit in Gatesville. Jij schrijft ook met iemand uit Texas toch, Mavelle?

Mocht iemand trouwens nog een pen pal willen, een medegevangene bij Levi, genaamd Luis, zoekt nog een aardige meid/dame om mee te schrijven. Je zult hem er heel blij mee maken! Voor info en een foto, stuur even een pb :)

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 21:07

Lief dat ie zo zorgzaam is. Het kan overigens best hoor, ik heb afgelopen voorjaar ook drie weken in m'n eentje gereisd, en shilady is ook een aantal keer alleen geweest. Ik werd er alleen voor gewaarschuwd na 8 uur s avonds niet meer alleen de straat op te gaan.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 22:05

Ehmm toen ik naar texas ging was ik 24/7 in het gezelschap van een man en we hadden een auto
Heb wellis eerder gehoord dat het op veel plekken daar erg gevaarlijk kan zijn zeker op de niet standaard toeristische plekken.. Mijn nicht heeft er een tijd illegaal gewoond :') Moet eerlijk toegeven dat ik met de meeste reisjes (8) in het gezelschap was van Amerikanen en we een auto hadden.. Vooral savonds laat kan het nogal griezelig worden op straat. huur een auto als je kan. En reis niet te laat ik hanteerde bv niet later dan 9 u naar buiten als ik helemaal alleen was

Kijk goed waar je je hotel kiest ga niet in de allergoedkoopste motels zitten want daar komt ook vaak het criminele volk wat ook gewoon op doorreis is of ze hangen er zoiezo rond want de meeste motels zitten nou eenmaal niet in de beste buurten.. Goed naar de reviews van de hotels kijken op booking com daar zetten mensen hun ongezouten mening neer

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 12:28

Ik heb even alle penpals waar ik nog min of meer contact mee heb (sommige nauwelijks) wat boeken gestuurd momenteel bij barnes and nobles kan je boeken bestellen voor onder de 3 dollar ook bv van 2 dollar! zitten leuke degelijke boeken tussen dus grijp je kans! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:58

Bonjo wil meer vrijwilligers voor gedetineerden bezoek

http://www.bonjo.nl/oproepen/bonjo-wil- ... illigers-2

Humanitas, Exodus of Gevangenenzorg Nederland, maar er blijft bij Bonjo behoefte aan Bonjo-gelieerde bezoekgroepen of individuele bezoekers. Die behoefte zit vooral in Zuid Holland, Zeeland, Brabant en het oosten van het land.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:20

Zijn er hier nog mensen die met gedetineerde uit Belgie willen schrijven? Meschien leuk als je niet goed Engels kan en Belgie is natuurlijk wat dichterbij dan Amerika :)
http://www.binnendemuren.be/penvrienden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:21


eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:22

Oef, dat is best wel heftig Pimaude!

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:30

Het waren maar 3 wisselingen en ik ben verder gaan kijken omdat hij al veel penpalls had. Maar toch wel heel bijzonder ommdit nu dan te zien!

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 17:32

Hmm, maar toch. Ook als je die gene dan nu zo 'live' ziet en dan dit bekent.

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:49

Ik heb het gezien ja. Wist niet dat je met hem geschreven hebt pimaude. Dat moet extra raar zijn om te zien!

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 16:04

Ik moet nog terugkijken! Jep ook wel hier geplaatst denk ik. Eens kijken of ik die brieven nog heb :)

Rosannee_

Berichten: 3713
Geregistreerd: 15-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 14:37


SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:03

Thanks rosanne, maar even terugkijken vanavond :j

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:16

Ik ga dit topic omhoogschoppen, ik ben wel benieuwd of jullie nog steeds schrijven? :)

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:44

Ja en bezoek

Een vd andere meiden heeft een baby gehad van haar penpal :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 00:19

Ik ben op mn hart getrapt. Heeele pooa intensief met mij PP geschreven. Hij is sinds kort vrij en via facebook contact gehad.. heeft hij al die tijd iemand anders laten schrijven, en ik moest hem verwijderen want hij was zijn leven aan het opbouwen..

Wauw. Ik heb nu met niemand meer contact na dit voorval. Vertrouwen is even weg!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 01:22

Bedoel je die waar David mee vast zat? Je beste vriend?

Klinkt wel rot ja..
Moet zeggen heb bestwel wat pp gehad een aantal vrij en ik hoor zo goed als niks
zeker van Alfredo heb ik nooit iets gehoord nadat hij vrij was.

David heb ik nog contact mee hem heb ik ook na zijn vrijlating gezien en dat was toch wel bijzonder ik heb altijd een haat liefde verhouding met hem vaak in de clinch gelegen met hem maar als je ons in het echt bij elkaar zet dan is er gewoon een spark en is hij zo lief en ik zal hem zeker blijven zien zolang ik naar de states reis. Hij heeft nu een dochter :)

Mijn Nederlandse pp komt op verlof vandaag voor het weekend en hem zie ik zaterdag!

Ik heb nu nog 2 Amerikaanse penpals :)


Maarja komt super vaak voor hoor als ze vast zitten heel intensief contact en erg dankbaar en alle kadootjes en geld van vrouwen in ontvangst nemen en dan daarna na vrijlating snel met een vrouw iets beginnen en tot nooit meer ziens..
Er zijn zelfs Amerikaanse vrouwen getrouwd met een gedetineerde en nadat ze vrij kwamen hadden ze het lef om bij de scheiding financieel van alles te eisen van die vrouw!

Pimauda denk maar opgeruimd staat netjes..
Klinkt makkelijk maar je komt er wel overheen..


Ik had laatst nog een akkefietje met Arthur
ik had een tweede pp voor hem geregeld en dat meisje schrijft hem veel.. Maar nou vroeg Arthur mij laatst uit zichzelf om boeken te sturen.. Tja ik heb gewoon zoiets van ik vind het niet netjes als je het vraagt ik stuur meestal ook alleen wat met bv een verjaardag of kerst..en ik dacht ook van laat dat andere meisje hem ook maar een beetje sponsoren :+

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 08:42

Pimaude wat stom... ik kan me voorstellen dat je er naar van bent. Je steekt toch veel tijd in iemand en dan is het niet tof om zo aan de kant gezet te worden. Hopelijk kan je het snel loslaten.

Shilady dat vind ik ook niet netjes, om spullen gaan vragen. Je hoeft iemand sowieso niet te sponsoren is mijn mening, ze mogen al blij zijn met de brieven die ze krijgen. Als ze dat niet voldoende waarderen, waarom zou je ze dan nog extra spullen gaan sturen. Maar dat is mijn mening :+

Ik heb eerder dit jaar meegewerkt aan een aflevering van 101TV, brieven uit de bajes. Daar zijn twee afleveringen van geweest, ik zat in de 2e aflevering. Ze hebben Bradley daar ook voor geinterviewd. Mocht iemand geinteresseerd zijn, het is terug te vinden op YouTube :)

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 10:09

Oh leuk Maaike ik ga is kijken!!

Nee dus ja daarna heb ik ook niet echt meer zo contact gehouden en ik dacht ja meschien stuurt dat andere meisje ook boeken en kan hij zo dubbel op krijgen.. Wist niet zo goed wat ik ervan moest denken..

Dan nog een tijdje geleden een brief van Daniel gehad
Degene die mij emotioneel probeerde te chanteren van als jij niet een relatie wilt met mij en niet wilt trouwen dan heb ik liever geen contact meer. Prima :+ dus ook geen moeite meer gedaan en niet terug geschreven..

ruitje

Berichten: 12319
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 01:34

Ik lees hier even mee, ooit 1 brief verstuurd, niks teruggehad en toen gedacht laat maar. Maar misschien moet ik het toch nog eens doen :)

risje

Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 06:10


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:51

Geschreven heeft idd. Wat goed om te lezen!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 13:11

ruitje schreef:
Ik lees hier even mee, ooit 1 brief verstuurd, niks teruggehad en toen gedacht laat maar. Maar misschien moet ik het toch nog eens doen :)


Kan zijn dat diegene verhuisd of vrij is
De info is vaak niet up to date.. En kan ook zijn dat ze bv met iemand uit het buitenland schrijven te duur vinden kwa postzegel