Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Char_elle schreef:Heb het nooit gedaan.
Maar ik vraag me heel erg af waarom mensen zoiets doen? (Niet aanvallend bedoeld hoor) Maar ik vraag me dat serieus af. Weten jullie ook wat die mensen gedaan hebben en waarom ze dus in de bak zitten? Ben je van plan contact te houden met deze mensen als ze uit de bak zijn? Vaak zijn de meeste geen schatjes die daar zitten en vaak is er een goede reden dat ze achter de tralies zitten. Ik voel me daarom ook niet echt geroepen die mensen een plezier te doen door ze brieven te schrijven.
Maar ik ben echt heel erg benieuwd waarom er mensen zijn die het wel doen!
Sok schreef:Char_elle schreef:Heb het nooit gedaan.
Maar ik vraag me heel erg af waarom mensen zoiets doen? (Niet aanvallend bedoeld hoor) Maar ik vraag me dat serieus af. Weten jullie ook wat die mensen gedaan hebben en waarom ze dus in de bak zitten? Ben je van plan contact te houden met deze mensen als ze uit de bak zijn? Vaak zijn de meeste geen schatjes die daar zitten en vaak is er een goede reden dat ze achter de tralies zitten. Ik voel me daarom ook niet echt geroepen die mensen een plezier te doen door ze brieven te schrijven.
Maar ik ben echt heel erg benieuwd waarom er mensen zijn die het wel doen!
Omdat het vermakelijk is? En omdat ik heeeeeel erg nieuwsgierig ben!
Ik heb 4 verschillende gevangenen geschreven die stuk voor stuk beweerden onschuldig te zijn.
Zou best wel eens kunnen, aangezien ik niet erg veel vertrouwen heb in de US government..
Zou ook best wel eens niet kunnen, maar ontmoeten ga ik ze toch nooit, laat staan opzoeken.
Iemand hier op bokt heeft haar man zelfs op deze manier ontmoet geloof ik!![]()
via writeaprisoner.com schrijf je in het Engels
Char_elle schreef:Ik snap die nieuwsgierigheid volkomen! Ik ben zelf ook erg geinteresseerd in de mens achter de crimineel zegmaar. Maar ik heb toch zoiets van ik wil die verhalen niet te dicht bij hebben. Stel je voor dat die man echt naar nederland wil komen Vjestagirl, sta jij dan op het vliegveld om hem op te wachten? Bied jij hem een 'huis' voor de dagen dat hij hier is? Zo op afstand kan het wel interessant lijken, maar ik zou echt als de dood zijn ergens bij betrokken te worden of wat dan ook.
Kijk bij mensen die diefstal hebben gepleegd of brandstichting zal het allemaal nog wel meevallen, maar bij mensen die een moord hebben gepleegd (met wat voor motief dan ook) krijg ik toch wel een beetje de kriebels. Zeker als je weet tot wat die mensen in staat zijn..
Ik snap de nieuwsgierigheid wel en ik snap dat die mensen zich er beter door gaan gedragen maar toch vind ik er een beetje een rare kant aan zitten. Ik weet niet, iets engs denk ik.
Char_elle schreef:Sok schreef:
Omdat het vermakelijk is? En omdat ik heeeeeel erg nieuwsgierig ben!
Ik heb 4 verschillende gevangenen geschreven die stuk voor stuk beweerden onschuldig te zijn.
Zou best wel eens kunnen, aangezien ik niet erg veel vertrouwen heb in de US government..
Zou ook best wel eens niet kunnen, maar ontmoeten ga ik ze toch nooit, laat staan opzoeken.
Iemand hier op bokt heeft haar man zelfs op deze manier ontmoet geloof ik!![]()
via writeaprisoner.com schrijf je in het Engels
maarja, hier in Nederland beweert volgens mij ook de helft onschuldig te zijn. Ook al hebben ze het wel 'gedaan', dan hebben ze er altijd een goede reden voor.
Brr en mijn man ontmoeten in de gevangenis, nee dankje
Magrathea schreef:@maiska Haha, schrijf je je moeder?Mijn moeder is vet hip, ze kan smsen en e-mailen en de caps lock toets uitzetten als ze die per ongeluk indrukt