Ik en mijn overdosis lef! (kleding) + foto's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:35

voor de kroeg? een broekrok/pantalon met leuke schoenen zou je goed staan misschien, met een witte of gekleurde strakke (col)trui, evt. armloos. ik vind dit te grauw, de laarzen en panty zijn echt niet van deze tijd. zo... frank goovers heeft gesproken Haha!

[edit]een getailleerd jasje zou ook leuk zijn[/edit]
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 18-10-03 22:38, in het totaal 3 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 22:35

Ilindra schreef:
Ziet er goed uit
Ik ben niet zo´n fan van netkousen, vind ze erg gauw ordi staan.

Ik ben zelf dus ook niet zo'n fan van netkousen..
Vandaar.. dat ze nu dus ook al ergens op een onvindbare plaats zijn beland Haha! Er zijn veel geweest die vandaag zeiden dat het wel kon en er leuk uit zag, maar nope.. is toch niets voor mij..
Ik zou ze overigens wel aan kunnen trekken naar het 'snollen en travestieten' feest wat ze hier in Drachten éénmaal per jaar organiseren Haha! *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:35

Honeybee schreef:
Hihihi.. het is ook niet als dagelijkse kleding bedoelt zoals ik hierboven al schreef.. Haha!
Overigens wat je zegt... er een wollige trui bij aan doen... dat truitje wat ik eroverheen heb.. is een wollige trui.. Haha! Op de foto kun je het niet zien, maar het is wel zo.
Overigens heb ik de netpanty's inmiddels al lang in de takken van de wilgen gesmeten. Haha! Gaat mij ook net iets te ver.
Maar tja, ik ga op stap.. lekker in discotheken de beest uithangen en ben daar in een rokje zeker niet opvallend, aangezien het merendeel van de 'vrouwen' nog in een rokje rond loopt.
Ach ik zie het wel. Ik ga me in ieder geval vermaken. En dat is punt nummer 1! Knipoog


Ehm ik bedoelde een trui die minder strak is en minder laaguitgesneden Haha! En ik had het ook niet over dagelijkse kleding, ook als ik op stap ga wil ik er niet ordi uit zien, aandacht van mannen die naar me kijken alleen omdat ik er zo uit zie hoef ik niet, zie er liever wat meer classy uit, maar ja smaken verschillen Knipoog .
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik een rokje opzich fout vindt, het is maar net wat je erbij draagt.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:43

SuperPepeijn schreef:
voor de kroeg? een broekrok/pantalon met leuke schoenen zou je goed staan misschien, met een witte of gekleurde strakke (col)trui, evt. armloos. ik vind dit te grauw, de laarzen en panty zijn echt niet van deze tijd. zo... frank goovers heeft gesproken Haha!

[edit]een getailleerd jasje zou ook leuk zijn[/edit]


En jij let ook niet goed op Tong uitsteken
Laarzen en en (erg) kort rokje zijn WEL in, mits er een (donkere) panty of van die hele lange kousen die tot halverwege je bovenbeen lopen bij aan wordt getrokken met bijvoorkeur beenwarmers (alle kleuren zelfs felle kleuren) . Je hebt wel gelijk dat deze lengte van laarzen niet erg in meer is, beter is wat lagere, bijvoorkeur met een flinke punt Haha!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:16

SuperPepeijn schreef:
een broekrok/pantalon met leuke schoenen zou je goed staan misschien



OH NO een BROEKROK? Pepeijn ik hoop voor je dat dit een typefout was!


*uit welk tijdperk stamt die jongen...?* Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:38

San, wil echt even kwijt dat je er echt heel goed en gezond uitziet! Top!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:29

Ik vind het je echt goed staan hoor! Ik vind het absoluut niet ordinair.
Het is maar net hoe je je gedraagt en wat voor accesoires je er bij draagt. Als je je haar bijvoorbeeld opsteekt zie je er juist heel stijlvol uit.

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:24

K vindt het er erg leuk uitzien! Haha! Party!!

Mellow

Berichten: 6504
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:32

ziet er goed uit hoor.
ik ben totaal niet een persoon voor zulke kleren maar het staat jou toppie.
je bent ook veel zelfverzekerder geworden of niet?
ieder z'n smaak toch?

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:56

maudy"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
een broekrok/pantalon met leuke schoenen zou je goed staan misschien

OH NO een BROEKROK? Pepeijn ik hoop voor je dat dit een typefout was!

*uit welk tijdperk stamt die jongen...?* Haha!
[/quote]
Uit de oertijd ofzo Tong uitsteken Nee hoor, maar iig wat je zegt, een broekrok is nu niet bepaald in..

Iedereen kan vinden wat ie vind. Ik vind je het ook erg goed staan, moet ik zeggen! Lachen En Kayla, ben jij styliste ofzo? Haha! Ik moet wel zeggen dat je het weet waar je het over hebt Knipoog! Maar deze out-fit is ook wel erg gedurft en wel gewaagd!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:46

Hahaha ik styliste *LOL* . Ehm nee Bloos , maar ik weet wel ongeveer wat in is en wat niet en wat ik zelf leuk vind en wat niet. En dan te bedenken dat ik winkelen zelf eigenlijk helemaal niet zo leuk vind (passen... Gaaaap ), het wordt pas leuk als je de kleren in huis hebt Haha!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:38

jeetje Sandra, je ziet er echt goed uit!! OK dan!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:04

SuperPepeijn schreef:
voor de kroeg? een broekrok/pantalon met leuke schoenen zou je goed staan misschien, met een witte of gekleurde strakke (col)trui, evt. armloos. ik vind dit te grauw, de laarzen en panty zijn echt niet van deze tijd. zo... frank goovers heeft gesproken Haha!

[edit]een getailleerd jasje zou ook leuk zijn[/edit]



Netpanty's , pakken, puntschoenen en donkere kleuren zijn juist in op het moment.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:16

Waarom vind iedereen netpanty's toch zo leuk? Ik vind het echt een beetje te hoerig met rokje of zo'n echte carnavals kraker, maar voor op stap ? Doe dan extreem door iets creatiefs te verzinnen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:35

Ik vind netpanty's ook niks, maar je ziet er wel veel mee lopen idd.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:55

Ziet er slank uit zo Sandra! Veel plezier met uitgaan en ik hoop dat je meer van die klusjes zult krijgen Knipoog
ps: zal zeer binnenkort even een envelopje langsbrengen...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 00:27

Al 25 kg afgevallen?? Super zeg OK dan! !! Fijn gevoel is dat hè ?!!
(Van de 25 kg, die ik kwijt was, zitten er inmiddels al weer 15 aan Verdrietig !)
Je ziet er goed uit hoor !
Ik zou die laarzen ook niet doen, net als een net-panty, die zo erg open is.
Ik heb van de week zo´n dikkere panty (wol-wit) gekocht, die in dezelfde kleur zo´n net-motief heeft, dat vind ik dan wel weer leuk. Misschien een alternatief Knipoog ?!

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 00:45

ik vind t leuk sandra!!!

Ik ga morgen zelf de stad in, en dan knal oranje beenwarmers halen, n zwarte panty, en n lap oranje ribstof, maak ik mooi mn eigen rokje van Lachen

SP: dat is juist helemaal 'in'!!! Je loopt achter, ventje Tong uitsteken

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:33

SuperPepeijn schreef:
een broekrok/pantalon


hahahahah misschien dat je bij de 60+ afdeling gaat kijken dat je nog een broekroek vindt maar die ben ik al in jaren niet meer tegen gekomen.

Of ben je een echt trendsetter SP en loop jij er al in en bepaalt de broekroek over 2 jaar weer het straatbeeld Haha!
Dan vooral voor die Ubersexy wijde gevallen met bloemetjesbehang print Cool

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:36

Hoezo "oud topic"? Haha!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:39

Ja, heel leuk, maar om een jaar later nog steeds te vallen over de opmerking van SP lijkt me een beetje overtrokken. Vandaar een slotje.