vind jij dat er ook zoveel gezeikt(gemoppert)word

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

vind jij dat er ook veel gezeikt wordt?

eens
56 (65%)
oneens
29 (34%)

Totaal aantal stemmen: 85


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:21

Gail"]
[quote="pieank schreef:
heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven!


Humor Haha!
[/quote]

*LOL* *LOL* *LOL*
Whahaha geweldig!!! *proest!*
*LOL* *LOL* *LOL*

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:29

Ik vind eerlijk gezegd niet dat er veel gezeikt word... Op een forum met zoveel mensen dan kan je meningsverschillen krijgen jah... Hoort er bij toch! Lachen

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:31

Ik vind dat bokt nog heel erg meevalt! Ik was een paar jaar terug altijd op BPP dat was pas erg... ..Oorlog tussen de newbies en de oldbies! Verschrikkelijk *LOL* Ik kon er iig wel om lachen en nu nog wel, ik vond dat altijd humor..! Maar ja, wij waren toen ook een stel pennymeisjes bijelkaar, dan krijg je dat. Clown
Op bokt en op internet over het algemeen komen dingen soms harder over dan bedoeld en ja meningsverschillen heb je overal, t is alleen maar net hoe daar mee omgegaan word..

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:35

*volcano* schreef:
Ik vind dat bokt nog heel erg meevalt! Ik was een paar jaar terug altijd op BPP dat was pas erg... ..Oorlog tussen de newbies en de oldbies! Verschrikkelijk *LOL* Ik kon er iig wel om lachen en nu nog wel, ik vond dat altijd humor..! Maar ja, wij waren toen ook een stel pennymeisjes bijelkaar, dan krijg je dat. Clown
Op bokt en op internet over het algemeen komen dingen soms harder over dan bedoeld en ja meningsverschillen heb je overal, t is alleen maar net hoe daar mee omgegaan word..

Denk terug aan de goede ouwe tijd Haha!
Krijgt een big smile en ligt dubbel, heb heel lang moeten knokken daar om oldbie te worden en toen heb ik aantal mensen afgezeken....

Maar dat is toch wel een enorm ander forum geweest.
Op bokt kan ook gezeken worden, maar je moet gewoon kijken waaraan je je aandacht besteed, als ik het niet leuk vind, klik ik zn topic ook heel gemakkelijk weer weg.

Esther

Berichten: 4146
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:46

Ik vind de sfeer op bokt wel goed. En ik denk met mij een heleboel meer mensen, waarom zou het dan anders nog steeds zo'n goed bezocht forum zijn? Tuurlijk zijn er wel eens mensen met meningsverschillen, maar als je je dat teveel persoonlijk aantrekt zou ik je aanraden niet meer te komen. Ik vraag me dan ook af hoe je het redt in de buitenwereld. De een reageert nu eenmaal feller als de ander, en geschreven/getypt komt het vaak ook nog anders over dan wanneer je het zegt. Gewoon niet te zwaar aan tillen hoor. Denken, ach die of die is weer bezig, glimlach een keer en ga weer verder met leven.

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:30

RodeoGirl"]
[quote="Gail"][quote="pieank schreef:
heel fijn dat jullie hier zo goed op reageren afentoe als ik dit lees kan ik wel janken, ik krijg er vaak migraine van en wordt er echt afentoe bijna overspannen van(en je begrijpt dat mijn man hier niet blij mee is hij merkt het savonds vooral als we in bed liggen) maar ja bokt is wel een beetje mijn leven!


Humor Haha!
[/quote]

*LOL* *LOL* *LOL*
Whahaha geweldig!!! *proest!*
*LOL* *LOL* *LOL*
[/quote]

Dit is nou zo'n voorbeeld van een mening van iemand niet kunnen waarderen, leg dan eens duidelijk uit waarom je dit zo geweldig vind.
Onderbouw je mening, dit lokt reacties uit, m.a.w. op een andere manier voortaan s.v.p.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:00

okeej, de wereld kunnen we niet beter maken, maar bokt kunnen we toch wel proberen beter te maken. Tenmiste proberen geen "oorlog" te maken. Want er zijn soms van die reacties die echt te ver gaan hoor! En dan krijg je weer reacties die op die reacties reageren. En dan word het een beetje ruzie. En dus helemaal off-topic!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:42

Er zijn al zoveel zeiktopics geweest, begin bij jezelf, en open niet zo een topic als dit Lachen.