Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
emilytje schreef:Ik heb ook heel lang getwijfeld om pedagogiek aan de hogeschool Rotterdam te gaan doen, maar ik heb toch besloten om het niet te doen omdat er een lage kans op een baan is. Nu ga ik HBO-verpleegkunde doen.
Vind het echt heel erg leuk!
aan de Hogeschool Rotterdam. De opleiding is leuk, maar hoe de school de opleiding aanbiedt is flut.. 
). Er zijn vaak docenten die ziek of overspannen zijn. Vorig jaar hadden wij klachten over onze SLCer (studieloopbaan coach). Deze klachten werden niet serieus genomen, totdat de SLCer overspannen thuis kwam te zitten (wat wij van te voren al lang hadden zien aankomen en hadden aangekaart). Wij hadden amper les van haar gekregen. Toen ze eenmaal thuis zat, duurde het een heel kwartaal voor er vervanging was geregeld. Deze vervanger hebben we uiteindelijk ook maar 2 keer gezien. Toendertijd vond ik dat niet zo erg, maar op mijn stage ben ik erachter gekomen dat ik wel veel heb gemist. Fatsoenlijk reflecteren op je eigen handelen is nooit uitgebreid gedaan. Wel een aantal keren besproken, maar wat al onze stagebegeleidsters merken (bij mij en mijn klasgenoten) is dat onze reflecties te oppervlakkig zijn. Simpelweg omdat we het nooit uitgebreid hebben geleerd!
Maar ik heb me inmiddels ingeschreven voor HBO Verpleegkunde
dwaallicht schreef:MadelonSunny schreef:Is zit er ook over te denken om deze opleiding te gaan doen maar mijn vraag is ook; is er werk in?
Ik doe dan wel geen pedagogiek, maar kom op mijn bijbaan in de kinderopvang zoveel collega's tegen die afgestudeerd pedagoog zijn en geen werk kunnen vinden. Nee dus....