Ik schrijf dit bericht voor een vriendin van me. We waren namelijk op zaterdag avond carnaval aan het vieren in Breda en kwamen bij een kroeg de Happy Days uit waar we een gezellige avond hadden.
Een bleef die vriendin plakken bij een jongen die een brandweerbroek aan had en stonden met nog wat mensen op de biljarttafel. Die jongen om wie het gaat, was met een stel en waren allemaal hetzelfde gekleed dus allemaal in brandweerpak. Ze hebben de halve avond staan dansen, flirten enz...
Nu waren we geen van allen in al te nuchtere toestand en weten we helemaal niets van hem, geen naam, tel nr of wat dan ook, sukkel die vriendin ook Maar nu is dus de vraag aan bokt aangezien het een behoorlijk groot forum is...
Kent iemand hem? Misschien een vriend, of broer of vriend van vriend waarvan je weet dat ze met z'n allen Breda introkken verkleed in brandweer-outfit?! Misschien dat we met verenigde bokt-krachten hem nog kunnen traceren!
heb je ook geen voornaam? Ik heb m'n broertje namelijk via facebook geholpen met 't vinden van een 'ontzettend leuk meisje' wiens voornaam hij alleen wist.
Ojajoh
Geplaatst: 24-02-12 09:33
Dobel schreef:
zo gedragen als een sloerie dan?
nee joh! ze heeft mij toevallig dat verhaal verteld,vandaar dat ik het meteen herkende!
Owja die hebben we zien lopen, die waren met echt veel! Maar voor ik je enthousiast maak, kende ze verder niet hoor. Maar was het meer dan alleen een carnaval-flirt?
ze hadden zo'n broek aan met bretels. donkere broek met aan de zijkant zo'n reflecterende strip (of 2?). volgens mij liepen er ook een paar met helm maar weet niet zeker meer.
vaste kroeg denk ik niet... denk dat ze niet uit omgeving breda kwamen maar zijn we niet zeker van