Onbereikbare liefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Onbereikbare liefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 20:04

Het lijkt wel of ik de laatste paar jaar alleen 'verliefd' word op onbereikbare mannen. Verliefd is het natuurlijk niet te noemen, want ik heb ze alleen op tv en op foto's enz gezien. Ik heb vooral een zwak voor voetballers. Totaal niet om hun geld, maar ik vind ze op de een of andere manier aantrekkelijk.
Ik ben zelfs een keer helemaal van Friesland naar het zuiden van NL gegaan om naar de training te gaan. De jongen die me toen zo leuk leek, viel in het echt tegen.
Alleen hoe kom je met hun in contact?, de meeste mensen ontmoeten elkaar tijdens bijvoorbeeld een opleiding of uitgaan.
Ik wil wel een brief of kaart sturen, maar ik ben bang dat daar toch nooit op gereageert wordt. Misschien denken ze wel dat ik een hysterische fan ben ofzo :'), maar dat ben ik helemaal niet, ik ben al heel lang opzoek naar een serieuze relatie.

git

Re: Onbereikbare liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:08

Als je op zoek bent naar een serieuze relatie, zou ik er eens over nadenken om eens in je eigen buurt rond te kijken? Naar een bereikbare man. Zoals je zelf zegt, je valt op onbereikbare mannen. Een keer raden........niet bereikbaar dus.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:27

Je moet nooit op zoek gaan,laat het je overkomen :)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 20:44

git schreef:
Als je op zoek bent naar een serieuze relatie, zou ik er eens over nadenken om eens in je eigen buurt rond te kijken? Naar een bereikbare man. Zoals je zelf zegt, je valt op onbereikbare mannen. Een keer raden........niet bereikbaar dus.

Ik val niet op friese mannen en voel me niet thuis hier, ik wil zeker iemand die in ieder geval buiten friesland woont. Het enige wat ik hier dan achter moet laten is mijn familie (en pony, maar daar vind ik wel een oplossing voor). Ik ben niet het type die een relatie met een man aangaat die 5 km verderop woont en voor de rest van mijn leven hier in de buurt blijft wonen, daar moet ik echt niet aan denken.

Alleen het contact zoeken is voor mij een probleem. Ik heb in het verleden wel vaker een berichtje naar iemand gestuurd, maar ik krijg vaak niets terug. Maar hoe zouden jullie het vinden als iemand die wel je type is je een kaartje of berichtje via facebook stuurt? Dat zou ik wel leuk vinden en ik zou in ieder geval wel reageren, ook al ken ik ze niet in het echt. Ik heb alleen het idee dat veel mannen/jongens het niet leuk vinden dat een vrouw hun een bericht stuurt of kaartje.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 20:48

De onbereikbare man ken ik.. Er is er 1 die mijn hart sneller doet kloppen maar helaas is contact niet meer mogelijk. Hij ws ooit mijn beste maatje.
Hoe jij het hebt ken ik niet. Denk ook niet dat je echt verliefd kunt worden op een onbekende. Je loopt vanzelf iemand tegen het lijf waardoor je alle voetballers vergeet ts :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:10

hoe oud ben je? En niet alle friese mannen zijn hetzelfde.. niet zo over 1 kam scheren. Denk dat je eerder een friese man hebt dan een profvoetballer. Ga wat vaker stappen en praat met wat mannen

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:12

je leven moet niet om het zoeken naar een relatie draaien, maar je leven moet om jou draaien. :)

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:14

Ik val niet op Friese mannen? Dat snap ik niet, die heb je ook in soorten en maten en lijken verdacht veel op Groninger, Limburgse en Hollandse mannen. En nu wonende in Friesland betekent toch niet dat ze de rest van hun leven in Friesland blijven wonen? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je redelijk snobistisch klinken.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:18

Misschien is bij de plaatselijke voetbalvereniging langs het veld gaan staan? :D

Vind het onzin dat je niet op Friese mannen valt.. Je kan ook met je Friese kerel het dorp verlaten hoor!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:19

nynke55 schreef:
Ik val niet op Friese mannen? Dat snap ik niet, die heb je ook in soorten en maten en lijken verdacht veel op Groninger, Limburgse en Hollandse mannen. En nu wonende in Friesland betekent toch niet dat ze de rest van hun leven in Friesland blijven wonen? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je redelijk snobistisch klinken.

Ergens snap ik deze zin wel, ik zal niet snel voor een 'typische' tukker vallen, omdat ik tukkers snel te boers vind.
Voor de rest snap ik het niet, want je zegt zelf al onbereikbaar, dat zijn ze niet voor niets. Daarbij heb ik op je profiel gespiekt, je bent 19, waarom in vredesnaam al op zoek naar een vriend. Je hebt nog alle tijd, dan kun je beter er tegenaan lopen, met bijvoorbeeld uitgaan, dan dat je ze opzoekt.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 21:32

Ik val niet op Nederlanders over het algemeen, ik zeg altijd thuis dat ik niet op 'boeren' val :D . Mijn vader snapt dat wel, maar mijn moeder niet. Maar misschien komt dat wel omdat ik er zelf ook niet Nederlands uitzie, heb donker haar en ogen,en ben licht getint.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 21:33

Als je zo graag een relatie wil met een man buiten je regio (en 1 die wel bereikbaar is), schrijf je dan in op een datingsite. Daar vind je mannen vanuit het hele land. Enne, als je pas 19 bent. Pff, tijd zat. Ga lekker uit, dan kom je daar misschien wel iemand leuks tegen. Zeker in studentensteden zijn toch mannen zat die uit het hele land komen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:01

Gucci_ schreef:
git schreef:

Ik val niet op friese mannen en voel me niet thuis hier, ik wil zeker iemand die in ieder geval buiten friesland woont. Het enige wat ik hier dan achter moet laten is mijn familie (en pony, maar daar vind ik wel een oplossing voor). Ik ben niet het type die een relatie met een man aangaat die 5 km verderop woont en voor de rest van mijn leven hier in de buurt blijft wonen, daar moet ik echt niet aan denken.

Alleen het contact zoeken is voor mij een probleem. Ik heb in het verleden wel vaker een berichtje naar iemand gestuurd, maar ik krijg vaak niets terug. Maar hoe zouden jullie het vinden als iemand die wel je type is je een kaartje of berichtje via facebook stuurt? Dat zou ik wel leuk vinden en ik zou in ieder geval wel reageren, ook al ken ik ze niet in het echt. Ik heb alleen het idee dat veel mannen/jongens het niet leuk vinden dat een vrouw hun een bericht stuurt of kaartje.

Wacht maar tot je echt verliefd wordt... Je moet je niet zo vastpinnen op het beeld dat jij van een relatie hebt. Dat komt vanzelf...En dan komt het vanzelf ook helemaal goed.
Ik dacht ook dat ik nooit hier bleef wonen en had ook allerlei wilde plannen. Helaas was de liefde van m'n leven minder flexibel en woon ik nu op nog geen 5km afstand van mijn ouders :'). En ach, het is best gezellig hoor :+ Ik heb nu stabiliteit en dat is wel prettig :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:15

Wij hebben een profvoetballer in de familie en ik zeg het je... het leven als partner van zo iemand is zéér moeilijk. Het is geen zaligmakend wereldje. Ok, je hebt geld en op dat vlak weinig zorgen, maar veel meer dan dat is het toch niet.

Hoe kan je nu weten of iemand die je niet kent jouw type is...? Gaat type dan alleen over uiterlijk?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 22:42

Maar dat neemt niet weg, dat ze niet open staan voor meiden van buiten af, die ze niet via school of uitgaans leven kennen.
En dat is eigenlijk met meerdere sporters zo, je moet je er alleen in kunnen vinden en dat is soms best lastig (zeg ik uit ervaring).

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:17

Als jij denkt dat je met iemand een serieuze relatie aan wil gaan op basis van foto's en tv-beelden vind ik dat toch een beetje 'hysterische fan'-gedrag.

Je kan echt niet op basis van een foto beoordelen of iemand bij je past, en jij bij hem.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:23

Ik zou ook geen fries willen ;-p ook geen brabander...raad is waar ik mee samen woon ;-P juist een brabander... Uitendelijk gaat het om de persoon en niet om waar ze vandaan komen.

Al heb ik zelf nooit iemand uit me eigen stad gewilt, Utrecht is namelijk net een dorp ons kent ons...en de types waar ik op val die horen in de kringen thuis waar ik mee omga...dus gekozen om maar rond te kijken buiten de stad...brabant dus :-p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:23

Heb je foto gezien op Facebook.. en als jij dat echt ben.. ben je bloedmooi! Ik denk dat mannen het wel leuk vinden om een berichtje op FB te krijgen hoor. Ik denk alleen dat jij wellicht iets minder kieskeurig zal moeten zijn.. en eerst de mannen moet leren kennen alvorens verliefd te worden op het uiterlijk! komt wel goed hoor! Jong zat!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 11:26

't komt zo heel erg over of het je vooral om het uiterlijk gaat :o

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:53

Je kunt toch gewoon een brief sturen? Nee heb je, ja kun je krijgen! Al zou ik er niet inzetten dat je verliefd bent, want dat schrikt misschien een beetje af! Maar bijt je er niet op vast.
Er zijn heel wat meer mannen op deze aardbol dus ik zou je niet zo druk maken over een voetballer. Als ie de ware is komt ie 'vanzelf' wel op je pad!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:04

Tsja als je echt een voetballer aan de haak wil slaan, ga eens kijken bij de trainingen van FC Heerenveen, daar voetballen nauwelijks 'Nederlanders' ook kun je eens naar supportersdagen gaan, wil je voor een bereikbaardere man gaan meld je aan op knuz.nl of een andere datingsite. Of ga eens lekker stappen met wat vriendinnen. dat kan ook in Amsterdam etc, wie weet kom je iemand leuks tegen ;) Als je de juiste tegenkomt merk je het vanzelf ;-)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:08

De oomzegger van mijn zwager heeft heel erg lang een relatie gehad met een prof.... Geweldige tijd, maar hij stond altijd in de spotlichten. Had verplichtingen mbt tot voetbal en tja, zij stond echt op de tweede plek.
Was niet haar ding, zij hield zelf wel aan aandacht := dus de relatie is uiteindelijk stuk gelopen.
T is geen makkelijke relatie ;)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:22

Dankje voor de reacties. :)
Natuurlijk kun je nooit weten of je bij elkaar past als je elkaar niet in het echt kent. Ik las in interviews dat hij opzoek is naar een vriendin en ook net als mij van dieren en kinderen houdt en zo waren er wel meer overeenkomsten, vandaar. Naar een training gaan wordt een beetje moeilijk, want ze hebben daar nooit open trainingen volgens mij. En hij zit niet op social media. Wel heb ik facebookprofielen van zijn familie weten te vinden. Nu zou ik daar een berichtje heen willen sturen of moet ik dat zeker niet doen?

Ik ben wel eens naar een training geweest, maar ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet of iemand aanspreken, ik ben namelijk van nature best wel verlegen.
Uitgaan wil ik wel graag, maar mijn vriendinnen gaan nooit op stap, dat is best wel jammer.
Als ik mijn familie/vriendinnen vraag of zij wel eens iemand leuk vonden die ze nog nooit in het echt hebben gezien, zeiden ze nee. Ik vond wel vaker iemand leuk die ik nog nooit in het echt heb gezien of misschien ooit 1 keer, best wel gek eigenlijk :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:24

Ik zou niet zijn familie benaderen eerlijk gezegd, dat vind ik opdringerig overkomen. Juist omdat je hem nooit echt hebt gezien.
Ach, soms is het vasthouden aan de fantasie ook wel leuk. Realiteit valt vaak tegen :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:26

Hoe oud ben je eigenlijk?

Zijn familie benaderen... Zou nogal stalkerig overkomen... Niet doen.