Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:21

Oke misschien gek maar ik vroeg mij af...

Zijn er meer dames die soms best een Vriend willen die paardn ook leuk vind?

Die snap wat er in je omgaat en dat je elke avond/dag naar je paard/verzorgpaard/manege wil/gaat?

Ik mag op zich niet klagen want tot nu toe gingen de meeste vriendjes wel mee!
Maar achter af als het uit ging kwam het geklaag toch..
Ik rijd te veel wedstrijden ben te vaak op stal etc etc..

Hmm je wist toch van te voren al dat ik die paarden heb..

Waar zijn toch die leuke jongens die paarden WEL leuk vinden!

WinSel

Re: Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:22

Mijn vent houd ook van paarden :D We hebben samen 2 paarden gehad en hij heeft ook gereden :D

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:24

Mijn man is dankzij mij ook paardengek.
We hebben samen 6 ponys

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:26

Ik heb zo geboft met mijn lief he :)

Toen ik voorheen nog paardreed ging ie regelmatig mee naar stal, vooral als ik niet ging rijden maar een beetje ging spelen in de bak met knollebeest, ging ie gezellig mee 'spelen' haha :D Leuk vond ie het niet zei ie altijd, maar stiekem toch wel hoor :P Was overigens maar met 1 van de 3 bijrijdpaardjes die ik tijdens onze relatie heb gehad, die andere 2 vond ie helemaal niet leuk :P

Wat jullie hebben met paarden, heb ik met honden.. Sta minimaal 1, maar vaker 2 tot 3 keer per week op het trainingsveld, ga heel regelmatig naar shows, volgend jaar hopelijk ook naar werkproeven (jacht)... En vriendje gaat overal zonder morren mee naartoe :+: Zelfs naar de trainingen, dan neemt ie de camera mee en gaat ie foto's maken :) Nee ik heb het echt getroffen met 'm :D

[edit]oeps, spelfoutje :oo

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:28

Mijn vriend vind paarden ook leuk :) Niet dat hij perse erop wil zitten oid. Maar vind ze wel leuk.

Toen ik 4 jaar geleden nog maar 1 paard had (kwpn) wou hij graag leren paardrijden en heef took elssen gevolgd. En binnen een half jaar zelfs zijn motor verkocht (iets meer pk's :D) voor een eigen paard. Inmiddels heeft hij er meer dan ik := incl een dekhengst.

Ok het rijden neem ik voor rekening, en de meeste verzorging ook. Maar mooi vind hij het zeker. En trots als een pauw op zijn 3-maal goedgekeurde hengstje :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:29

Bij ons is het helemaal erg want zowel mijn man als de 3 kinderen houden van paarden en dat allemaal dankzij mij..........
Mijn man heeft ook een pony voor de wagen staan en door de weeks rijden de kids erop.
Ik heb ook een paard dus op zondag met zijn allen weg....Zo gezellig

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:29

Ik heb er 1 ingepikt :j
Hij vindt paarden voeren en stal/weide onderhoud leuk, heeft zelfs voerdiensten overgenomen (hij ziet het paard vaker dan ik het paard zie :) )
Alleen 1 ding doet ie niet; rijden! En borstelen zal hij ook nooit doen. Want hij houdt wel een beetje afstand :D een aai kan er nog wel vanaf :j

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:29

Hmm waar hebben jullie die mannen toch vandaaan

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:30

Via via :')
(hij ging wel eens mee met de bijrijdster en ik wou toch weten welke vent nou toch bij mijn paard zat :D een hele leuke blijkbaar hahaha)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:32

Mijn vriend is de reden dat ik straks ws een paard kan hebben :D Hij wil ook les gaan nemen als er geld is, maar aangezien hij nogal groot is past hij niet op de manegepaarden bij ons := Ik ga ws een fulltime baan hebben als ik klaar ben met studeren, als hij dan 2x per week rijdt heb ik weer net iets meer ruimte :)
Ook heb ik nu een leasepaard en wil hem een beetje introduceren met het grondwerken. Hij vindt het onwijs leuk maar het is helaas een vrij dure hobby.. En die centjes heeft hij op het moment niet ;( Dus ja.
Mennen is ws ook wel wat voor hem, hij zal ivm zijn ziekte niet altijd kunnen rijden maar dan zou de kar wel leuk zijn :D

Mijn vriend heeft het trouwens van zijn vader, die had een vriend die eigenaar was van een manege dus hij heeft een paar lesjes gehad.

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:34

Dat lijkt mij dus echt helemaal niks :P Samen paardrijden lijkt me dan wel leuk, maar als hij echt zo'n dressuurman zou zijn, die het allemaal maar beter weet, zou ik met niet prettig voelen :D

Niet dat ik alles beter weet, maar in de paarden weet iedereen eht toch zoooo ontzettend goed :)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:35

haha daar heb je gelijk in Miss_Caroo

Dat zou ik ook niks vinden

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:35

Lijkt me niks... Leuk vinden hoeft van mij niet, maar interesse in elkaars hobby tonen vind ik wel belangrijk.

Toen ik mijn vriend leerde kennen wist hij niks van paarden. Hij is er 1 keer opgestapt, maar moet daar niks van hebben.
Wel vind hij mijn paarden leuk en gaat hij graag mee kijken/helpen. :j Hij kan er ondertussen al aardig goed mee overweg en weet mij soms zelfs aanwijzingen te geven haha.
Hij heeft wel eens overwogen om te leren paardrijden zodat we samen buiten konden rijden, maar is nooit meer van gekomen dan slechts die gedachtes. :D

Een vent die zelf ook rijdt lijkt me dan ook weer niet leuk _O-

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:36

mijn vriend en ik hebben ook samen 1 paard.
hij is er nog verliefder op dan ik.
ik rij dressuur en hij gaat er mee springen.
hij zat al in de dravers

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:37

Miss_Caroo schreef:
Dat lijkt mij dus echt helemaal niks :P Samen paardrijden lijkt me dan wel leuk, maar als hij echt zo'n dressuurman zou zijn, die het allemaal maar beter weet, zou ik met niet prettig voelen :D

Niet dat ik alles beter weet, maar in de paarden weet iedereen eht toch zoooo ontzettend goed :)

Dressuurman wordt ie sowieso niet. Quote: 'Van dressuurzadels krijg ik pijn aan mijn ballen' :')
Het is en wordt sowieso western voor ons :D

Ahh ik zie hem al helemaal voor me op onze tinkie netjes met laarzen, spijkerbroek en overhemd een perfecte horsemanship proef rijden <3

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:38

Ik heb een vriend die ook in de paarden zit.

Heerlijk, geen gezaag over de vrije dagen/avonden bij de paarden.
Gezellig samen op wedstrijd en op de trainingen.
Steeds iemand om alle paardenbeslissingen mee te bespreken.
Geweldig <3

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:42

Mijne vind alle dieren stom :(
Als ik mij echt niet lekker voel gaat hij wel mee om te helpen...

Als het aan mij lag had ik een grote dierentuin in huis en op stal (kippen etc. :z)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:45

Mijn ex reed paard, maar dat was nog veel erger, wilde hij tips, maar raakte geïrriteerd als ik te veel opmerkingen had. :+

Ik hoef op zich geen vent die in de paardensport zit, als hij er maar respect voor heeft dat ik ook tijd voor mijn paardje nodig ben. Hij hoeft daarbij niet mee als hij niet wil, maar zou hem er niet op beletten. En als hij zou willen leren paardrijden ben ik ook bereid om daar bij te helpen.

Wil hierbij ook even mijn respect betuigen aan een jongen die ik zaterdag met uitgaan heb leren kennen, aangezien we voor donderdag hebben afgesproken, zodat ik hem, echt waar, paard kan leren rijden. Want hij vertelde me dat hij altijd bij de bereden politie wilde als kind, maar dat hij eigenlijk allergisch is. :P

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:50

Mijn vriend gaat wel zo'n 2keer per week mee naar paardlief, maar hij vind paarden niet echt leuk.
Hij vind het wel leuk om mee te gaan en foto's te maken.
Helaas vind die paarden een beetje eng en wilt er dus niet opzitten, vast houden, mee wanden, mee spelen, helemaal nada :=
Soms wel jammer maar ik denk dat dat ook nog wel moet komen, heb pony lief nog maar 2maanden.
Ik zou het wel leuk vinden als hij ponylief gewoon durft vast te houden of er mee durft te wandelen maar fanatiek rijden etc dat hoeft voor mij nou ook weer niet :p
Maar we zullen wel zien hoe dat allemaal gaat lopen in de toekomst, we zijn nog jong!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:01

Stiekem ben ik wel blij dat mijn vriend niet wil rijden :=
Ik vind het toch fijn om ook mijn eigen ding te hebben qua sport/hobby :)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 00:54

Ik weet niet wat het is, maar ik vind paardenmannen tot nu toe altijd vreselijk. Ik heb liever een die paarden niet mag en die voor de rest wel volledig bij me past.

Ik vind de mannen zo typisch in de paardenwereld. Nooit een gedate, dus misschien had mijn mening kunnen veranderen. Maar ja nu niet meer, want ik ben aan de man! :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:08

Ik heb mijn man op stal ontmoet, samen hebben we 1 paard. Wel fijn want zo is het goed te combineren met gezin, werk en andere verplichtingen/hobby's. Geen idee hoe het is om een vriendje/man te hebben die niks met paarden heeft want dit is mijn eerste serieuze relatie.

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:11

Had ik dat geluk maar!
Mijn vriend zegt dat ie hoogtevrees krijgt op het paard :D
En dat ik nooit een paard mag kopen omdat ik dan te weinig aandacht aan hem besteed....
We'll see about that! }>

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:15

Sinds dat ik me vriend heb leren kennen , is hij begonnen met paarden leuk te vinden. Daar ben ik heel erg blij mee, hij weet dat mijn paard eerste plaats heeft, al mijn dieren. Mijn vriend staat bij hun op nummer 1 ;) en dat weet ie ook.

Als we later samen wonen wil hij ook een paard en graag op het western zadel rijden, dat vind ie stoer :D

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:15

Gelukkig heeft mijn vriend enige ervaring met paarden...
Er naast staan vindt hij prima, maar erop heeft hij toch meestal zijn twijvels, terwijl hij wel een beetje kan rijden.
Maar hij gaat altijd gezellig (nukkend) mee naar de rijvereniging en naar stal. Allemaal geen probleem haha

Maar ik snap dat heel veel het niet doen..